Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Legepladsen//Adam.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Legepladsen//Adam. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen//Adam.   Legepladsen//Adam. - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:44

Adam så kort ned på katten, der med det samme hoppede hen til Pierce for at blive kælet. Adam smilede lidt over den, og rystede kort på hovedet. "Tossede kat" mumlede han stille og så tilbage på Pierce. Han ville ikke have noget imod hvis Pierce gerne ville have noget af tøjet af for at sove. Han ville jo også helst selv har sove i en t-shirt eller noget da det var. Han rejste sig op og så ned på Pierce.. "du kan da i det mindste tage et bad når du vågner. Du vil føle dig bedre tilpads ved at få et" sagde han så og vendte sig hen mod døren. "giv mig lige tre minutter" sagde han så og gik ud af døren. Det gik ikke mere end de tre minutter før han kom tilbage og havde en lysegrå t-shirt i hænderne. Han kastede den hen til Pierce og smilede roligt hen til ham. "Og tag i det mindste den på. Det er rarest at sove i rent tøj" sagde han så af erfaring. Det var jo altid det Andy gjorde i starten. Gav ham noget rent tøj og lod ham sove, eller slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen//Adam. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen//Adam.   Legepladsen//Adam. - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 04:53

Pierce så på katten og fik et lille chok men holdte stadig hånden ud mod katten før han forsigtigt lod sine silkeblød fingre stryge over dens ryg og han nussede den så forsigtigt under hagen og håbede den ville spinde. Han elskede altid at høre på katte der spandt, det gjorde ham rolig. Han smilede stille til den og så så op på Adam og bed sig i læben. "Jeg vil ikke være til mere besvær end jeg er i forvejen" Han ville altid have følsen af han var til besvær overfor andre selvom det var dem som tilbød det og gjorde hvad de ville men han kunne bare ikke slå det ud af sit hovede. Han nikkede så og så ned på katten igen og løftede den forsigtigt op i sit skød og nussede den så videre. Han var så optaget af at kæle katten at t-shirten ramte ham lige i hovedet. Han fik et chok og flyttede den så forsigtigt fra sit ansigt og så op på Adam med et lille smil. Han flyttede så katten fra sit skød og rejste sig op. Han tog stille sin trøje af of lod den falde til gulvet før han trak t.shirten på som gik ham ned til knæene. Han hev så sine bukser og strømper af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen//Adam. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen//Adam.   Legepladsen//Adam. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:15

Adam sp lidt på Pierce og så ned på katten og smilede lidt af det. Han lagde kort hånden på Pierces skulder og så på ham. "Du er stadig ikke til besvær.. Uanset hvad du siger og hvor meget du siger du er til besvær, så er du altså ikke.." sagde han så og smilede blidt Han så lidt på den spindende kat og smilede af det. "Hun kan vist lide dig" sagde han så kort og nikkede mod katten. Adam så på Pierce og undslap et lille grin da t-shirten ramte ham i hovedet, og han rystede så let på sig eget hoved over det. Han så kort hen mod døren, bare for at sikre sig at han havde lukket den, hvilket han ikke havde. han gik bare hen ik skubbede stille døren i og så hen på pierce efter han havde fået skiftet til t-shirten. "jeg den er lodt stor, men den er behagelig at sove i" sagde han så og gik hen til sengen. Han satte sig ind på sengen og hev katten hen til sig. Han strøg hende hen over hovedet og langs ryggen og så så hen på Pierce da han havde fået tøjet af. "Så er du vist klar til at sove" sagde han så og smilede rolig hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen//Adam. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen//Adam.   Legepladsen//Adam. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:26

Pierce bed sig i læben og følte altid han var til besvær overfor andre folk og især overfor Adam med alle de ting som han gjorde for ham. Han følte ikke selv han havde fortjent alt dette og det var det. Han så forsigtigt op på Adam og bed sig forsigtigt i læben og lod så sit blik falde ned på sengen. "J-Jeg kan bare ikke lide når folk gør så meget for mig forsi jeg fortjener det slet ikke" Han så på katten og smilede glad af at den spandt og han nussede den roligt videre. "Hun er dejlig" Hans stemme var blød og stille som om han var bange for skræmme katten væk hvis han talte for højt. Han smilede stille og kunne godt lide Adam's latter. Han satte sig roligt på sengen og trak sine ben op under sig. Han bed sig i læben og så på den store t-shirt "T-Tak" Han så op på Adam da han satte sig i sengen "Den er dejlig blød" Han lagde sig forsigtigt ned og lagde sine arme om sig selv før han lod sine øjne glide i og søvnen skyllede ind over ham. Han blev stille hevet ind i drømmeland. Hans krop lå krøllet sammen i det ene hjørne af sengen uden dynen eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Legepladsen//Adam. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen//Adam.   Legepladsen//Adam. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Legepladsen//Adam.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» til Adam
» undskyld - Adam
» Working.. (Adam)
» Skate Ö - Adam.
» En tur i parken? (Adam)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: