Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Empty
IndlægEmne: måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie   måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:09

Tid: 20:00
Vejr: solnedgang og stjerneklart
Sted: Legepladsen
Omgivelser: Ingen eller?
Påklædning: http://userserve-ak.last.fm/serve/252/18056935.png
___________________________________________
Vejret var okay dejligt i Sheria og det var lunt selv om solen var på vej ned, og det havde regnet lidt på dagen. det havde fået asfaltet på vejene til at dufte helt fantastisk, og græsset ude i vejkanten duftede også dog ikke lige så stærk som vejene. himlen var lidt rød i det og stjerne var ved at poppe frem på himlen, de fleste mennesker var indenfor og var på vej i seng eller så tv. og det fik vejene til at se helt ud som om folk aldrig havde været der, selv om når solen kom frem igen så var gaderne som om mennesker aldrig ville forsvinde fra dem. selv om det var helt stille så kunne man svagt høre lyden fra nogle sko, som blev højere og højere og frem fra en side vej kom en lille engel frem. det var den unge Danni som kom gående, han havde lige været hjemme hos sin kæreste og var på vej hjem. og selv om han ikke boet så langt væk og hans forældre havde ringet et par gange, så kunne han ikke lade være da han fik øje på legepladsen på den anden side. alt inde i ham sagde nej, men det lille barn i ham sagde ja og han havde det med at følge det. han gik over mod den og så sig kort for han havde sin håndtaske over den ene skulder, og gik bare over mod legepladsen. han fik øje på gyngerne og satte hurtigt i løb, han begynde at grine lidt da han kastede sig i den ene af dem. og den satte hurtigt i sving mens han kastede sin taske til siden for at den ikke slukke være i vejen, han havde det med at grine når han var alene og ingen kunne høre ham. da han havde det som om at hans grin afslørede at han var en fyr, selv om det slet ikke gjorde det og var et sødt lyst grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie   måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:31

påklædning: https://media.photobucket.com/image/wes%20bentley/Ornth/wes_bentley.jpg?o=40

Jamie kom gående, han havde været ude og købe det vigtigste. Smøger, og vin. Damen i butikken havde godt nok sendt ham et lidt undrende blik ved de tre flasker, han havde smilet venligt til hende og forklaret at han var alkoholiker. Så havde han betalt og var gået sin vej. Han elskede menneskenes udtryk, hold kæft hvor kunne de være grimme, de behøvede ikke engang anstrenge sig. Han fnøs let, der var en hel del idioter der kom ind i retten, og jo deres ansigtsudtryk var virkelig grimme når de fik livstid uden mulighed for at komme på prøveløsladelse. Han svang let og elegant posen op over skulderen uden at det klirrede. Han slog et smut gennem en park, og nød duften af vådt græs og våde bøgeblade, det gav sådan en god krydret duft. Han gik videre, og fik øje på noget i parken. En lejeplads. Han stoppede op mellem nogen træer og betragtede den tomme legeplads, eller måske var den ikke så tom alligevel, der kom en svag knirken derfra. Han besluttede at se nærmere på det og gik derhen. Der sad en ung pige på en af gyngerne og lignede et barn på otte. Han stoppede op og lagde hovedet på skrå "du ligner ikke en otteårig.. er du ikke gået forkert?" spurgte han drillende om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie   måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:41

Danni sad bare i sine egne tanker på gyngen og grinte lidt imens, hans fødder satte sig dog hurtigt ned i jorden da han hørte en stemme. og hvis det ikke var fordi han havde holdt fast i gyngens kæder så havde han røget af den, med hovedet ned mod sandet. han så sig omkring og fik øje på en fyr, han kunne ikke andet end at smile og så kort ned af sig selv "man behøver vel heller ikke ligne en for at opføre sig som en, engang imellem" sagde han hans grin havde forsvundet med det samme igen, selv om hans fødder satte lidt af igen og lod den svinge lidt frem og tilbage. han så over på ham imens og det tog lidt tid før at han fik færten af vampyr, og kunne regne ud af at det kom fra ham "men du ligner jo slet ikke en som burde være her?" sagde han lidt drillende i det og lod sit blik se over på en af de to andre gynger, inden han vende sit blik mod ham "men gynger er nu alligevel sjove" tilføjede han og holde lidt øje med ham, da han's hjerne tænkte lidt over det hans forældre havde sagt til ham. selv om han ikke helt havde tænkt sig at lytte efter på det, da han havde det svært med at holde sig væk fra det som hans forældre sagde at han skulle holde sig fra
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie   måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» skulle nok være taget hjem
» Hjem kære hjem
» Arbejdet kalder
» Døden kalder på mig - Pandora
» Jobbet kalder igen (Akuma)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: