| work all day it makes me feel good (en sang) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:15 | |
| Hun tænkte lidt og trak på den ene skulder "Nej hvis du starter kan jeg sige noget hvis jeg kommer i tanke om det" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:20 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:25 | |
| Hayley kiggede på hvad han skrev og tænkte imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:32 | |
| da djonn havde skrevet lidt stoppede han "hmm " sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:37 | |
| Hun kiggede på ham "Noget du skal have hjælp til" hun bed sig i underlæben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:40 | |
| "jeg ved bare ikke rigtig hvad jeg skal skrive" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:50 | |
| Hun nikkede og sagde så "Hvad har du skrevet" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:52 | |
| "om hvad vi lige har gjordt med dig"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Lør 07 Nov 2009, 23:59 | |
| Hun nikkede og kiggede ned på sin mave "God ide..Ja husk og skriv man ikke må have træ kors der hjemme" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:03 | |
| "ja selfølgelig" sagde han " hvordan kunne jeg glemme det" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:09 | |
| Hun smilte og lo kort "Ja hvordan kunne du det " Drillede hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:17 | |
| "jah" sagde han og skrev lidt igen
//ligger det ud på en hjemmeside, for skriver IRL// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:25 | |
| Hun smilte skævt og kiggede på ham
//Okai ?? // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:32 | |
| "andet der skal med?" spugte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:43 | |
| Hun bed sig i læben og trak på den ene skulder "Har du skærvet..Hvor det er man skal skære henne" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:50 | |
| "jah" sagde han mens han tænkte sig om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 00:52 | |
| Hun nikkede og tænkte lidt "Så ved jeg det ikke" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 01:06 | |
| djonn gik hen og hentede bogen om dæmoner, "den skal du jo ikke glemme" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 03:16 | |
| Hun smilte og nikkede "Nåår ja" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 03:28 | |
| "ellers noget jeg kan hjælpe med, det behøver ikke være bøger" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 03:36 | |
| Hun rystede på hovedet og tænkte lidt "Nej..det tror jeg ikke..hun kiggede på ham..Men du kommer bare når vi skal skrive bogen færdig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 03:53 | |
| "jah jeg kommer hvis jeg har brug for lidt hjælp" sagde han"men du blir nok ikke den eneste der er med til at skrive den" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 03:56 | |
| Hun smilte og nikkede "Og det gør heller ikke noget"Sagde hun glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 04:02 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) Søn 08 Nov 2009, 04:30 | |
| Hayley forsvant ud af døren
//Out // |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang) | |
| |
|
| |
| work all day it makes me feel good (en sang) | |
|