Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Du fister, hvorfor? //Privat

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Du fister, hvorfor? //Privat Empty
IndlægEmne: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:29

Dato: i dag
Årstid: Sommer
Dag: Idag xD.
Vejr: Let støvregn, kan næsten ikke mærkes da skovens blade dækker.
Sted: Skoven
Tid: 17:05
Omgivelser: Skov omgivelser, men ingen mennesker..

Eileen sad på en bænk med sit hovede sænket ned i knæene. Hun tænkte virkelig meget over det med hvorfor Sordrick ville dø? Hun kunne ikke forstå det overhovedet. Hendes hår var helt gennemblødt da hun havde siddet på bænken i nogle timer. Men selv om regnen næsten ikke kunne komme igennem, de store, grønne blade, var hun helt våd. Eileens påklædning var enlig anderledes end den plejede. Hun havde en sort nedringet top på, sorte shorts, sorte læderhandsker, med nitter på knoerne, men dog en ekstrem stor sort hætte trøje som man kunne se var dejlig varm.
Eileen sukkede højt og lod benene krydses. Hun samlede hurtigt håret i en lille hestehale, da hun havde en elastik om håndledet, elastikken havde givet hende mærker fra hvor den havde været. Hendes blonde og sorte hår delte sig lidt op, men det var stadig kønt. Noget af håret kom ud og lignede pande hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:36

matt (kælenavn for mattrik) tænkte på eileen. hvorfor han ikke havde kysset hende. hans kæreste var hende utro. så egntlig døde han forgæves. han roede han havde noget at tænke på. han s eileen længere fremme og fik ekstrem hjerte banken. han gik hen og satte sig på bænken og tog sin hætte op. "noget galt" sagde han med en anderledes stemme for at hun ikke skulle genkende ham men en ting som han kunne blive genkendt på var hans øjne. hvis man havde set dem før hvidste man at han var sordrick. derfor gemte han dem under hætten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:41

Eileen kiggede over på drengen der var kommet, "Når... Det er bare en jeg kender jeg tænker meget over.." sagde hun tænkende og og sine handsker af. Man vidste jo aldrig om folk var fredlige eller farlige... Hun rejste hovede for at se helt uberørt ud, som om der intet var galt. Men sådan var det ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:47

"du har mistet nogen" sagde han og tog hætten længere ned. "en du havde følelser for. en som var sød og betænksom og klodset på den søde måde. og du havde kærlige følelser for ham" sor mærkede han rødmede hans rødmen ville sikkert være hende meget bekendt. han trak hætten ned så det var tydeligt han skjulte noget. og han håbede for alt i verden at hun ikke kiggede på hans kinder mens han sad og tænkte *hvad skal jeg gøre... skal jeg sige se et egern og løbe eller noget*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:52

hun havde kigget væk. Men da ordene som hun havde skrevet i det brev hun sendte til Sordrick kom frem kiggede hun hurtigt over på ham, "Hvad var det lige du sagde!?" sagde hun og rynkede brynene lidt. "Det var det jeg skrev til..." sagde hun og stoppede så, med et hurtig sving havde hun handskerne på igen og tog fat i hans skuldre og vældte ham ned på jorden. Hun troede til at starte med det var ham der havde dræbt Sordrick sammen med en anden. Men nej...
Eileens øjne vidste hun var sur, glad og ked af det på samme tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:57

sors hætte faldt tilbage fra hans hovedt da han blev væltet ned og hans blå øjne kom til syne og han stirrede lige ind i hendes (eileens XD) øjne og så godt som hun havde set hans ansigt med de rødmende kinder og de blå øjne kunne hun se dt var sor lige så let som man ville kunne se et tårn på en flad mark og sor var lidt chckeret. hans død havde virkelig ændret hende og taget hårdt på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 09:00

Eileen var glad for at se ham, ked af det da hun troede hun havde gjordt ham ondt, og meget sur da han bare sådan døde. Hun satte sig tilbage på hans ben så han ikke kunne flytte sig og slog ham ikke med knoerne men med siden af den midt i hans brystkasse. "Hvorfor gjorde du det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 09:06

sor mærkede slaget og kiggede på hende og sagde "fordi han havde voldtaget den pige jeg elskede... elskede man hvor var jeg dum. hun var ham utro med to fyre så hvidt jeg ved en tåre begyndte at trille ned af hans kind. jeg døde forgæves. men dog har jeg fået varme i kroppen. og er ikke længere mit kolde kadaver" da hun havde slået ham havde hun sprunget en lille blodåre inde i hans lunge. det havde ingen effekt men alligevel løb lidt blod fra hans mundvige og han mærkede det ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 09:12

Eileen ville slå ham igen men gjorde det ikke. Raseriet i hende kogte vildt. Hun lukkede øjnene og åbnede dem igen og så på ham, dog gik blodet fra hans mund lige i hende. Hun rejste sig hurtigt og gik tilbage mod et træ og satte sig der. Hun stirrede med et meget underligt blik på ham, det blik hun hele tiden havde haft.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 09:19

han blev liggende og sagde stille "undskyld" han følte sig dum og ubrugelig og kunne fornemme hvor vred hun var og derfor tænkte han lidt og rejste sig så og sagde "det er jeg ked af " og begyndte at gå. han kiggede ikke tilbage da han troede hun havde slået ham fordi han hadede hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 09:23

Eileen åbnede let munden, "Bliv der.." sagde hun lavt. Det var irriterende at engleblodet var det der smagte bedst. Hun ville ikke bide ham... "blod..." sagde hun lavt for at hun måske lagde mærke til den blod løber der var kommet fra hans mundvige. Hun rejste sig op og bekæmpede lysten. Hun gik hen mod ham og lagde sine hænder på hans bryst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 09:31

for en gangs skyld var det ham der mærkede kulden på sig. han kiggede ned på hende. hun var sulten efter engleblod kunne han se og han lagde sig på knæ og tog hætte trøje og t-shirt af og pegede på sin hals og sagde stille "bid hvis du vil" han lukked øjnene og kigged den modstte side af hvor han ville have hun skulle bide. "det gør mig ikke tik vampyr. men detgiver dig friskt blod" sagde sor
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 09:02

//Hey Sordrick!! De slettede Eileen så lavede hende lige igen... Skal vi fortsætte??//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Du fister, hvorfor? //Privat   Du fister, hvorfor? //Privat Icon_minitime

Du fister, hvorfor? //Privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvorfor/ allie::privat
» Hvorfor er jeg her igen? - Privat Joee.
» Hvorfor er jeg overhovdet her? (Privat :: Constantin)
» Hvorfor er vi her? (Azair)
» hvorfor i en skov-Zancy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: