| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 03:44 | |
| Marcus tog hurtigt hendes hånd pg åbnede den og smed glasset ned i vasken igen "Hvis der ikke var noget galt så havde du heller ikke smadret det" sagde han tænkende og holdte den hånd som Hayley havde skåret sig i og han så bekymret ned på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 03:47 | |
| Hun sukkede og kiggede på alt blodt røg ud på ders hænder "Jeg tabte den" løj hun hun kiggede ned i vasken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 03:55 | |
| Marcus tog en hånd under hendes hage og drejede roligt hendes hoved imod sit Han bed sig først lidt i læben," lad værer med at lyve for mig, det ender bare med at vi kommer op at skændes og det vil jeg ikke skat" sagde han stille og strejfede hendes kind med hånden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 03:58 | |
| Hayley sukkede og bed sig i læben hun kiggede ned på alt glaset igen "Der er ikke noget galt okay" hun gik ud på badeværlset og bandt et håndklæde rundt om hånden hun sukkede og kiggede ned på sin mave inden hun rystede på hovedet og kiggede på sin hånd igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:07 | |
| Marcus gik roligt efter hende og lænede sig op af dørkarmen imens han så tænkende på hende "Hvorfor modsiger du dig selv, jeg kan se på dig at du ikke har det godt, hvorfor kan du ikke bare komme ud med det" sagde han stille og så tænkende på hende igen og bed sig hårdt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:11 | |
| Hun løftede det ene øjenbryn "Forstå det nu jeg har det fint" hun gik forbi ham og bed sig selv hårdt i læben hun kiggede på sin ring og så på sin mave "Det sygt" mumlede hun oh klappede blidt sig selv på maven hun gik ud i køkkenet og kiggede kort på vasken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:15 | |
| Marcus gik ud til hende i køkkenet og tog fat i hende og vendte hende imod sig Han så tænkende på hende, og holdte blidt fat i hende, men alligevel nok til at hun ikke ville kunne slippe så let fri, " hvad er sygt, synes du det er sygt at jeg har friet til dig?" spurgte han stille og bed sig i læben igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:18 | |
| Hun kiggede på ham og prøvede og hive sine arme til sig "Nej..Jeg er kun glad for du har frit til mig..det er liget meget" hun kiggede stadig på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:22 | |
| Marcus sukkee tungt og holdte stadig fast i hende og tænkte kort "Hayley, du ved at du kan fortælle mig alt, det er jo også derfor jeg er her" sagde han stille og så tænkende på hende og bed sig i læben igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:25 | |
| Hun nikkede og kiggede på ham "Gider du godt og slippe mig..jeg gider ikke og snakke om det..for der er ikke noget galt" hun kiggede alvorligt på ham men man kunne godt se hun løj der var en masse ting galt men orderne sad fast i hendes mund |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:33 | |
| Marcus så alvorligt tilbage på hende og slap hende lidt efter "Hayley hvis du bliver ved med at lyve, så bliver jeg altså godt irreteret, fordi jeg kan ikke hjælpe dig hvis du ikke siger noget af dig selv" sagde han og så stadig alvoligt på hende, han trak dog vejret tungt for at slappe af og bed sig diskret i læben, han ville ikke skændes med hende, for han kunne ikke lide at blive vred |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 05:35 | |
| Hayley rystede på hovedet hun gik ind i stuen og tændte for fjernsynet hun stirrede ind i skrammen da hun havde sat sig i sofaen "Hvorfor kan du ikke bare være ligeglad med hvordan jeg har det" hun kiggede ikke på ham men kiggede bare på tvet og bed lidt hårdt i underlæben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 06:21 | |
| Marcus bed tænderne hårdt sammen og slog hånden hårdt ind i dørkarmen Han så på hende og prøvede at slappe af, " fordi du er min kæreste og forlovede, derfor bekymre jeg mig over hvordan du har det!" råbte Marcus og bed sig hårdt i læben så han begyndte at bløde, og han vendte sig hurtigt væk fra hende og sank ned på gulvet, fordi han havde fortrut at han havde råbt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 06:29 | |
| Hun rystede let på hovedet "Ja og..Jeg er et sygt monster der dræbe og har også gjorert så mit barn er dødt" råbte hun tilbage "Men er det sværet at forstå jeg ikke behøver og sige alt jeg tror ikke på du siger alt" hun kiggede på sin hånd og kastede håndklædet hårdt ned i gulvet og bed hul på det sår hun havde fåret ude i køkkenet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 06:37 | |
| Marcus teleportede sig hurtigt over til hende og tog fat i hendes hænder så hun ikke kunne bide i noget " Så forstå det dog, du er ikke noget sygt monster, det har jeg set du ikke er, og hvad vil du have at jeg skal sige, skal jeg fortælle om helle mit liv eller hvad!" råbte han og så forvirret på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 06:41 | |
| Hayley rystede på hovedet "Nej forhelved..men du fortæller aldrig noget" råbte hun og hev sine hænder til sig "Syenes du måske selv det" hun løftede det ene øjenbryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 06:46 | |
| Marcus så forvirret på hende og knyttede kort hænderne "Hvad skulle jeg da sige, at jeg måske gerne ville flytte sammen med dig" råbte han og holdte sig for munden da han fandt ud af hvad det varhan endelig havde råbt og slog sig i hovedet bagefter og dumpede ned på gulvet og rystede kort på hovedet og sukkede tungt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 11 Nov 2009, 06:52 | |
| Hayley mærkede tårene presse bag øjnene men hun prøvede og holde dem tilbage hun længte sig tilbage i sofaen "Ja og jeg ville også gerne flytte sammen med dig og en masse ander ting" råbte hun tilbage "Men du fortryder det sikkert du vælgte mig..Du synes sikkert jeg er in idiot" hun gemte sit ansigt bag sine hænder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 13 Nov 2009, 07:29 | |
| "Hayley" startede Marcus stille og så kort på hende, hvorefter han kravlede op på sofaen og satte sig ved siden af hende "Hayley, jeg fortryder ikk at jeg valgte dig, og jeg undskylder stort over at jeg råbte af dig, det er jeg virkelig ked af" sagde han stille og bed sig hårdt i læben, han ville ikke rører hende, da han var bange for at det kun gjorde ondt værrer |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 13 Nov 2009, 07:39 | |
| Hun havde hænderne op foran øjene hun kastede sig ind i ham og lagde hovedet på hans bryst "Nej det er mig der undskylder jeg ved ikke hvorfor jeg var sådan der" hun sukkede og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 13 Nov 2009, 07:43 | |
| Marcus lagde armene om hende og holdte hende blidt ind til sig "Det er glemt nu skat, det gør ikke noget" sagde han stille og kyssede hende blidt på håret og lukkede kort øjnene og sukkede lydløst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 13 Nov 2009, 07:47 | |
| Hun smilede og bed sig bagefter i læben hun kyssede ham enkel gang på halsen og smilede til ham "Er du sikker skat" sagde hun fugtede kort sin underlæbe |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 13 Nov 2009, 07:50 | |
| Marcus nød hendes kys og nikkede imens han smilte svagt "Ja skat, det er glemt" sagde han og løftede blidt hendes hoved og så hende kort i øjnene før han kyssede hende blid på munden og holdte hende blidt ind til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 13 Nov 2009, 07:51 | |
| Hayley kyssede ham blidt igen hun lukkede øjene og nød ham hun lagde sin ene hånd på hans kind og nussede den blidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 13 Nov 2009, 07:56 | |
| Marcus nød hendes nussen og nussede hende på ryggen med den ene hånd Han tøvede ldt når de nu havde skændtes for første gang, men han kunne ikke holde igen, han åbnede munden og skillede hendes læber med tungen og startedeet tungekys og holdte hende mere ind til sig og nød hende rigtig meget |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
|
| |
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|