| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:06 | |
| Marcus smilte stadig skævt og lod hende flette sine fingre ind i hans, for han gjorde det samme. Han vendte blikket på hende imens de gik og nikkede, " ja nu håber jeg at du kan holde mig ud så længe skat" drillede han og blinkede kort til hende, før han så frem for sig igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:11 | |
| Hayley kiggede også frem for sig og smilede "Selvfølig skat" hun smilede drillene og nussede ham med tommefingern |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:13 | |
| Marcus grinte svagt og løftede deres hænder op og kyssede Hayleys hånd blidt og kort på håndfladen "Det håber jeg da, jeg skal gøre mit bedte for ikke at blive irreterende" drillede han smilende og så på hende imens de gik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:17 | |
| Hayley nød hans kys hun grinede svagt "Kan du finde ud af at være irrterene" hun smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:18 | |
| Marcus grinte igen og smilte skævt til hende "Ja det kan du tro jeg kan, når jeg gider" sagde han og smilte igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:22 | |
| Hayley grinede svagt og kiggede ud på gaden og så op på ham "Hmm det kan jeg også" hun sendte ham et sjovt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:24 | |
| Marcus så på hende med et skævt smil og kunne ikke lade være med at grine lidt "Det tror jeg på" drillede han smilende og blinkede kort til hende igen, han så ledende rundt og tænkte kort" huset skulle være her omkring eller er vi gået forkert" sagde han tænkende og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:31 | |
| Hayley kiggede rundt og lukket kort øjene for at huske huset, hun åbnede og kiggede rundt "Den vej skat" hun pegede i den regting hvor huset lå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:33 | |
| Marcus så kort på hende og derefter hvor imod hun pegede og smilte svagt "Okay, så går vi den vej skat" sagde han og smilte svagt til hende og gik den retning hvor hun pegede, lidt efter kunne Marcus begynde at skimme huset og der kom et skævt smil frem hos ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:35 | |
| Hayley smilede og gik med hun kunne skimmte huset, og kiggede op på marcus med et sødt varmt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:43 | |
| Marcus så smilende ned på Hayley, så vendte han blikket rundt og sendte så derefter Hayley et drilsk smil Han slap så hendes hånd hurtigt og lade en arm om hende og teleporterede dem over til huset og tog så hendes hånd igen og sendte hende et skævt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:51 | |
| Hayley smilene på ham og rinede svagt "Hov hvordan endte vi her" sagde hun glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:53 | |
| Marcus grinte svagt og kløede sig i håret "Det ved jeg sørme ikke, det skete bare" drillede han med et skævt smil og trak hende derefter roligt op imod huset |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:57 | |
| Hayley gik roligt med ham og smilede stort "Det er da ret flot" sagde hun med et smil hun aldrig havde smilt før |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 09:59 | |
| Marcus så på hende og smilte svagt Han lænede sig ned og kyssede hende blidt på håret, " hvis du kan lide det, så køber jeg det til dig skat" sagde han med et skævt smil og så op på huset igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 10:05 | |
| Hayley smilede og nød hans kys "Du skal da ikke kun betale" sagde hun med et smil og gik lidt hurtiger op mød huset |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 10:06 | |
| Marcus smilte svagt og slap hende hånd, han lagde en arm om hendes liv og sænkede hendes tempo "Jo jeg skal, det er min forlovelses gave til dig" sagde han og smilte svagt igen og kyssede hende blidt på kinden denne her gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 10:10 | |
| Hayley nød hans kys hun smilede og gik så i hans tempo "Hmm okay, det vælger du selv jeg er det bare ikke værd" hun bed sig kort i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 10:11 | |
| Marcus rystede på hovedet i et suk og himlede med øjnene "Jo du er skat, du skal bare lærer at se det og det skal jeg nok få dig til" sagde han og smilte svagt til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 10:14 | |
| Hayley smilede til ham og så takkene på ham "Tak skat" sagde hun stillet og kiggede over på huset, de stod ved døren men hun var før nervøs til og åbne dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 10:16 | |
| Marcus smilte svagt og lagde godt mærke til hendes nervøsitet Han tog derefter hånden hen til håndtaget og åbnede roligt døren, han lukkede den op for Hayley så hun kunne få æren af at gå ind i huset først, " værsgo skat" sagde han med et svagt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 28 Nov 2009, 10:19 | |
| Hayley bed sig lidt i læben og gik så ind, hun stod mundlam "Hov" hun kiggede rundt og blev helt vild |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 30 Nov 2009, 06:55 | |
| Marcus smilte skævt da han kom ind ved siden af hende og han kyssede hende kort på håret "Det er squ da vildt flot skat" sagde han og gik lidt længere ind og så derefter på Hayley igen og smilte skævt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 30 Nov 2009, 06:59 | |
| Hayley kiggede rundt og smilede stort eller hun prøvede og smile stort "Ja det er mega flot" sagde hun og begyndte og gå hen mod trappen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 30 Nov 2009, 07:01 | |
| Marcus smilte stadig skævt og så efter Hayley "Pas nu på ikke at ødelægge noget, vi skulle jo nødig have en regning med hjem allerede" drillede han og grinte lidt, før han begav sig hen mod stuen |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
|
| |
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|