Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 08:03

Hayley kyssede med i tungekysset hun nød ham meget
og nussede stadig hans kind hun lagde sig lægsomt ned imens hun hev ham med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 08:16

Marcus nød at kysse hende og selvom hun var kold, så føltes hun varm lige nu
Han lod sig hive med ned og lagde sig blidt ovenpå hende og kyssede hende videre imens han begyndte at nusse hende lå og begyndte at nyde hende endnu mere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 08:18

Hayley kyssede ham vider hun nød hans nussen
hun lagde armene om nakken på ham og nød og mærke hans krop mod hendes
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 00:48

Marcus kyssede hende videre og nød at mærke hende
Han nussede hende fortsat op langs låret og tænkte lidt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:01

Hayley kyssede også vider hun slap kysset og bed ham blidt
i underlæben og nød hans nussen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:07

Marcus himlede med øjnene og grinte svagt
"Du er da vist et lille bidedyr hva skat" drillede han og smilte svagt og nussede hende videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:10

Hayley nikkede og smilede da hun slap hans læbe
hun grinte svagt "Ja jeg elsker og bide" hun nød hans nussen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:15

Marcus smilte svagt og strejfede hendes kind blidt
"Jeg tror ikk at vi skal gå længere end det her skat, ikke efter hvores lille skænderi" sagde han stille og prøvede at rejse sig op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:18

Hayley nikkede forståne
og slap rundt om ham så han kunne komme op og sidde heller stå
hun sukkede fugtede sin underlæbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:28

Marcus fik sat sig op og så tænkende på Hayley
Han hev hende op og ind til sig og holdte blidt om hende, han nussede hende i munden med munden og kyssede hendes hår blidt herefter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:35

Hayley smilede og puttede sig ind til ham
hun nød hans kys og elskede og være sammen med ham
"Jeg elsker dig" sagde hun lavt og lukkede øjene hun lagde hovedet ind mod hans hals og nød ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:43

Marcus smilte svagt og lagde hovedet ned til hendes øre
"Jeg elsker også dig skat" hviskede han imod hendes øre og holdte hende stadig blidt ind til sig og begyndte at nusse hende på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:46

Hayley smilede og nød hans nussen
hun elskede når han hvidskede i hendes øre
"Det var godt skat" hvidskede hun med et smil og kyssede ham hurtigt på halsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 01:57

Marcus smilte svagt og kyssede hende hurtigt på øret
Han så på hende og smilte skævt, " nårh, har du så fundet ud af noget mere af hensyn til hvornår vi skal giftes?" spurgte han nysgerrigt og smilte skævt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:00

Hun rystede på hovedet
"Nej..har fåret købt kjole og stømpebund..men ved ikke hvornår.vi skal det må du styre"
hun smilede til ham og nød hans kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:04

Marcus tog sin ene arm og kløede sig tænkende i nakken
" Jeg ved du ikke kan tåle for meget solskin, så det kan ihvertfald ikke blive om sommeren" sagde han tænkende og holdte stadig rundt om hende med den ene arm
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:09

Hun nikkede og tænkte lidt
"Nu er det altså også november" hun fugtede sin underlæbe igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:11

Marcus så overrasket på hende
"Jeg troede ikke at du ville giftes så hurtigt, hmm.. ja eller december, så har vi også lidt mere tid til at planlægge det" sagde han og smilte svagt og nussede hendes kind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:14

Hun nikkede og smilte svagt da han nussede hendes kind
"Okay december..strand bryllup..med sne" hun kiggede på ham og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:36

Marcus nikkede og smilte skævt
"Så istedet for en hvid jul, så for vi et hvidt bryllup" sagde han og smilte skævt og grinte lidt, han tænkte kort og nussede stadig hendes kind, " du bestemmer hvor vi skal på bryllupsrejse skat" sagde han og smilte stadig skævt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:12

Hun smilede og nød hans nussen
"Ja hvidt bryllup..Hmm nej det vælger du ellers får vi din mor til og vælge" hun smilede til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:24

Marcus grinte kort og kyssede hende kort på panden
"Nej jeg vil vide hvr du rigtig gerne vil hen, et sted du synes er romantisk" sagde han og smilte skævt og fik lagt hende ned på sofaen igen og lagde sig oven på hende og grinte kort igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:29

Hayley grinede og smilede sødt til ham
"Hmm jeg ved ikke har ikke rigtig været på ferie før..så den får du ansvaret for" hun smilede skævt til ham
og spredte bene så han lå imellem hendes ben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:34

Marcus smilte skævt og tænkte kort
Han kyssede hende på hagen og bed sig tænkende i læben, " hmm.. hvad siger du så til Rom eller Paris?" sagde han og smilte svagt og nussede hende på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:39

Hun tænkte lidt og nød hans kys
"Hmm paris..lyder rigtig godt" hun smilede til ham og nikkede
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 3 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 3 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: