|
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 22 Dec 2009, 08:00 | |
| "Nej," sagde hun med læberne på hans hals, hun slikkede ham op af halsen og op på hagen og smilede til ham "Skat, jeg har aldrig prøvet det før, men jeg nød det, og til sidste gjorder det en lille smule ondt men det var også der jeg sagde stop" sagde hun stillet og slikkede ham over læberne og trak så hovedet lidt væk fra hans og rakte tunge til ham, hun håbede på han ville gøre det han plejede og gører, at slikke hendes tunge xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 23 Dec 2009, 01:56 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt men kort, " godt, jeg troede lige at du var kommet til skade" sagde han og trykkede hende blidt ind til sig, han tænkte så kort og nikkede igen, " okay, jeg har heller aldrig prøvet det før, men det var godt du sagde stop, så jeg ikke blev ved og du fik mere ondt" sagde han stille og lukkede kort øjnene da hun slikkede ham på læberne og smilte så svagt igen over at hun rakte tunge til ham, han åbnede så munden og lod sin tungespids slikke på hendes tunge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 23 Dec 2009, 02:07 | |
| Hayley smilede og trak lidt tid efter sin tunge ind i munden igen hun kyssede hurtigt hans tunge og sagde så "Skat, vis jeg ikke havde sagdt stop, så havde jeg måske ondt, ja, men jeg vil aldrig blive sur på dig, for så havde det været min egen skyld" sagde hun og smilede til ham, hun lagde armene om ham, g rullede så rundt så hun lå oven på ham, og så så smilene ned på ham, hun rakte så tunge til ham igen, hun elskede når han slikkede hendes tunge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 23 Dec 2009, 02:49 | |
| Marcus rystede på hovedet og sukkede svagt, " intet kan være din skyld skat, jeg ville jo også påtage mig skylden hvis du fik ondt imens du var sammen med mig" sagde han og fjernede noget hår fra hendes ansigt, inden hun lagde armene om ham og rullede rundt, han så først overrasket på hende, men smilte så svagt og fugtede sin underlæbe. Marcus smilte så igen da hun rakte tunge til ham for anden gang i træk og tog så sin tungespids ud og slikkede hendes tunge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 23 Dec 2009, 02:56 | |
| Hayley nåede og svare inden han slikkede hendes tunge, "Ja, men det er godt jeg så kan finde ud af og sige stop" sagde hun med et smil, og rakte tunge da han begyndte og slikke hendes tunge, og hun tugespidsen og bukkede tungen så hun kunne nå hans, og begyndte så langsomt og slikke hans tunge, og smilede imens, hun lukkede øjnene, begrund af nydelse. Hayley havde kun fortalt ham hun var blevet voldtaget engang, men hun vidste ikke rigtig om hun skulle sige hun faktisk havde prøvet det to gang men hun ville ikke ødelagge det smukke øjebilk, og sagde derfor ingen ting, hun slikkede bare hans tunge vider og havde lukket øjne fordi hendes nydelse til ham var så stor, hun lagde sig lidt længer ned på ham, og lagde først mærke til at de var nøgne nu, hun kørte hånden ned langs hans side, ned til hans lår, hvor hun nussede ham lidt, lidt efter tog hun hånden hen til hans dims og begyndte roligt og nusse den, lidt efter hun havde nusset den, begyndte hun og give ham handjob, og slikkede hans tunge vider,, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tors 24 Dec 2009, 23:39 | |
| Marcus smilte svagt imens de slikkede hinandens tunger, han nød hende rigtig meget og slikkede den bare videre. Han lukkede selv øjnene og tog den ene hånd op på hendes kind og nussede den blidt, imens han lo den anden hånd glide om på hendes ryg og begyndte at nusse hende der også. Marcus nød at mærke hendes hånd ned langs hans side og hendes nussen på sit lår, han blev dog lidt overrasket da hun begyndte at nusse hans dims, men trak bare svagt på den ene skulder og smilte svagt igen. Men da hun begyndteat give ham handjob, fik hans stønnet svagt i deres slikkeri med tungen og havde stadig lukket øjne, men han nød det bare og slikkede hendes tunge videre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tors 24 Dec 2009, 23:44 | |
| Hayley hjælp ham med og gører slikkerriet vilder, hun smilede over hans stønnen, og gjorder hanjobet hurtiger, hun lagde den anden hånd på hans kind og nussede den blidt, men lod så hånden, glide ned af hans kind ned på hans hals, hvor hun nussede aret, hun nusssede aret med en pege finger, imens de ander finger nussede rundt om, hun smilede svagt i slikkeriet, hun havde stadig lukket øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 25 Dec 2009, 00:01 | |
| Marcus smilte svagt over at hun gjorde slikkeriet vildere, men fulgte bare med og slikkede videre. Han fik stønnet igen da hun gjorde hanjobet hurtigere og havde stadig lukket øjne. Han nød også meget hendes nussen og nussede hende selv videre på kinden og ned af hendes ryg. Han smilte igen over at hun nussede hans ar, men gjorde ikke andet end at nyde det og han fik stønnet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 25 Dec 2009, 00:10 | |
| Hayley nussede hans ar vider, hun nød hans nussen og nød især hans stønnen, hun stoppede lidt efter med og give ham handjob, men slikkede stadig vider, i det vilde slikkerri, hun smilede imens hun gjorder det, hun åbnede kort øjne for at se hans smukke ansigt og lidt efter lukkede hun dem igen, og kørte hånden, den hånd hun havde givet handjob med op langs han side, og op på hans bryst hvor hun nussede ham blidt, men stadig så han ville kunne mærke det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 05:12 | |
| Marcus nød hende rigtig meget også selvom hun ikke gav ham handjob mere, han slikkede videre og lod sine hænder køre op og ned af hendes ryg imens han nussede hende. Han nød at hun nussede ham på brystet og smilte svagt i slikkeriet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 05:16 | |
| Efter lidt tid stoppede Hayley med og slikke hans tunge, hun trak hovedet en lille smule væk fra hans og smilede til ham, hun kyssede ham hurtigt på næsetippen, hun nussede ham vider og åbnede øjne og smilede, hun kiggede lidt rundt i hans ansigt og smilede bare større hun synes at han var så smuk, og kunne slet ikke få nok af at kigge på ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 05:37 | |
| Marcus nød hendes kys på hans næse og grinte svagt, han så kort ind i øjnene på hende og smilte svagt. Han tog så sin ene hånd op og nussede hende blidt på kinden, i hans øjne var Hayley altid smuk, uanset hvad hun lavede med sit udseende, hun ville aldrig blive grim eller udholdenlig at se på, hun ville altid ligne en engel i hans øjne og det fik ham til at smile lidt mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 05:46 | |
| Hayley smilede og grinede sagt efter hun havde kysset ham på næsen "Du smuk" sagde hun drømmene og kiggede rundt i hans asnigt, hun kørte sine hænder op på hans hals hvor hun nussede ham blidt men kørte dem så op på hans kinder hun lød hænderne ligge på hans kinder, hun trak så hovedet ned til hans og kyssede ham ømt på munden, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 05:52 | |
| Marcus smilte svagt over det hun sagde og grinte lidt over at hun kaldte ham smuk, for det syntes han nu ikke selv han var, det var noget mænd skulle sige til kvinder og ikke omvendt synes han selv, " men ikke smukkere end dig" sagde han inden hun kyssede ham ømt på munden og han kyssede hende ømt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 05:58 | |
| Hun grinede svagt og slap kysset, "Det er der jo desværre ingen der er" drillede hun ham, og smilede og kyssede ham hurtigt på munden "Intet så smuk som Hayley" sagde hun og i det hun sagde det prøvede hun og lave Marcuses stemme, imens smilede hun og så på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 06:05 | |
| Marcus grinte svagt af det hun sagde og trak lidt på den ene skulder, han rynkede så kort panden da hun prøvede at lave hans stemme og grinte lidt igen, han så så drilsk på hende, og rullede rundt så han lå oven på hende igen, " nu skal du ikke være fræk skat" drillede han og begyndte at kilde hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 06:59 | |
| "Uh" sagde hun i de han rullede rundt, hun grinede svagt til det han sagde, men grined ehøjer da han killede hende, hun lagde hænderne på hans skuldere og prøvede og skubbe ham lidt væk, "Sto-oooop" grinede hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:01 | |
| Marcus grinte bare af hende og killede hende videre. Han kunne selvf godt mærke at hun var stærk, men han overgav sig ikke, han lagde armen om hende ned under hende og med den anden hånd killede han hende videre, hun skulle straffes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:13 | |
| "Stoop" grinede hun, Hayley mærkede tydeligt hans arm om hende, hun lagde benene om ham, og rullede grinende rundt så hun lå øverst hun så smilene på ham, "Så skat du skal du ikke værer fræk" sagde hun med hans stemme, heller hun prøvede på det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:17 | |
| Marcus grinte stadig også selvom de var rullet rundt, han så smilende på hende, " du ved godt at jeg ikke er kilden ikk? du nu kan ikke helt være mig" drillede han grinene og smilte skævt, han fandt det ret morsomt at hun prøvede at lyde som ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:27 | |
| Hayley grinede og smilede "Øv, altså" sagde hun bare med sin egen stemme, og grinede svagt "Men så vil jeg heller ikke værer kilden" drillede hun med et smil på læberne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:31 | |
| Marcus grinte svagt af det hun sagde og prikkede hende blidt på næsen, " det er ret svært ikke at være kilden, du skal virkelig være heldig hvis du skulle kunne modstå det" sagde han smilende og grinte lidt igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:36 | |
| Hayley smiled eog efter han havde prikket hende på næsen bøjede hun hovede ned og kyssede ham ømt på munden, "Jeg er jo heldig det ved du da, jeg fik jo dig" sagd ehun stillet og kyssede ham igen hurtigt men ømt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:39 | |
| Marcus nød hendes ømme kys og kyssede igen, indtil hun slap det og smilte svagt, " jeg forstår stadig ikke hvorfor du føler dig heldig, men okay du er heldig" sagde han stille og smilte svagt og kyssede hende igen i det hurtige ømme kys |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 28 Dec 2009, 07:49 | |
| Hayley slap kysset og smilede "Ja jeg er heldig" sagde hun med et fræk smil og prikkede ham på næsen, og fugtede så sin underlæbe, men grinede så svagt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
| | | | Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|