Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:06

Marcus kom hårdt op i hende igen men sørgede dog for at det også skulle være behageligt for hende. Han stønnede i kysset igen, men kyssede stadig lidenskabelig, ømt og vildt vidre med hende, for han ville ikke forhindres i at kysse med hende bare på grund af nogle støn. Han nød hendes nussen og nussede hende selv op og ned af lårene og var ligeglad hvis der skulle komme nogen nu, for han havde lov til at nyde sin forlovede og det havde han også tænkt sig at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:24

Hayley fik et lille chok da der var en telefon der ringede, hun slap kysset og kiggede på ham, "Skal vi gå vider, heller vil du snakke i telefon" spugerte hun og bed sig kort i læben og stopped emed og rykke sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:28

Marcus tænkte lidt og tog så telefonen op og lagde den på bordet, han knyttede så hånden og slog hånden hårdt ned i telefonen så den stoppede med at ringe og så så smilende på Hayley, " jeg tror godt mit arbejde vil kunne forstå det skat" sagde han og kyssede hende ømt på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:39

Hayley lagde hovedet tilbage så han havde mere og kysse på, hun slap sine læbe med et smil, og rykkede sig langsomt frem og tilbage igen, så han kom blidt ind og ud af hende,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:44

Marcus kyssede hende op af halsen og op på hagen og derefter kyssede han hendes læber lidenskabeligt og tog den ene hånd op i håret på hende og nussede hende lidt der. Da hun så begyndte at bevæge sig igen, gjorde han det samme og stønnede svagt i kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:53

Hayley stønnede lavt og svag hun blev våd igen, og smilede over hans kys, og da han kyssede hende kyssede hun æmt, lidenskabligt men også vildt med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:01

Lidt efter kom Marcus inde i hende og fik stønnet lavt imens han kyssede med hende og mærkede godt at hun nu blev mere våd på grund af at han kom inde i hende. Han besluttede så at han ville drille hende lidt. Så derfor teleporterede han dem ned i køkkenet på køkkenbordet med Hayley nederst og støttede så med armene ved siden af hende og kørte den ind og ud af hende selvom han havde kommet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:07

Hayley kiggede overraket på ham, men smilede bare til ham, og rakte tunge, hun stønnede kort og smilede så til ham, og lagde armene om nakken på ham og lød den ene hånd glide ned af hans ryg, og løftede så hovedet lidt og pressede ders lber mod ihinanden i et vildt kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 07:39

Marcus kyssede vildt med i kysset og nød hende meget, han fik stønnet kort i det, men holdte kysset alligevel. Han mørkede svagt hendes hånd kørte ned af ryggen på ham og smilte svagt over det. Han kørte sig roligt ind og ud af hende, fordi han ikke viste om han skulle gøre det hurtigere eller hårdere, fordi han ville ikke skræmme hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 07:52

Hayley var meget oppe og kører og sagde svagt i kysset "Hurtiger" hun stønnede svagt og lavt, hun nussede ham op og ned af ryggen så han ville kunne mærke det, hun elskede og mærke ham, og blev kun glad, hun kyssede ham vildt, ømt og lidenskabligt, hun havde aldrig ville kunne have gjordt det her med et menneske uden at hun ville ha haft dræbt ham, hun var selvfølig bange for og bide Marcus, men hun trorede ikke på hun ville kunne gører det, så derfor slappede hun helt af og nød det i steden for at tænke dårlige ting tænkte hun på ham så var alt det gode i hendes verden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 09:15

Marcus smilte svagt over at hun var helt oppe at køre at hun ligefrem bad ham om at gøre det hurtigere og han nikkede kort på hovedet. Han begyndte så at bevæge sig hurtigere ind og ud af hende og fik stønnet i kysset. Han mærkede tydeligt hendes nussen og nød den meget, han tog så sin ene hånd op på hendes lår og begyndte at nusse det blidt. Han var også selv rimelig meget oppe at køre, og han fik stønnet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 09:21

Hayley fik stønnet da han gjorder det hurtiger, men hun slap dog ikke kysset, hun kyssede ham vildt og ømt, hun følte sig meget ind i kysset, hun nussede ham op af ryggen og lagde hnderne på hans skuldere inden hun kørte hænderne op i hans hår og nussede ham i håret, hun stønnede igen og blev mere våd, end det hun var i forvejen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 21:46

Marcus fik også stønnet i kysset igen, men kyssede stadig vildt og ømt videre med hende. Ligesom Hayley følte han sig meget ind i kysset fordi han nød hende så meget og kunne ikke få nok af hende, han elskede hendes nussen og nussede hende selv stadig op og ned af låret i rolige bevægelser, han mærkede skam godt at hun blev mere våd end hun var i forvejen, men det stoppede ham ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 22:25

Hayley nød hans nussen og fik stønnet igen, alle hendes støn var af nydelse, hun nød ham rigtig meget, og var meget oppe og kører så da hun kyssede ham vider, kyssede hun ømt, vildt, og lidenskabligt vider, hun følte sig så meget inde i kysset som hun kunne, hun nussede ham vider ned og ned af ryggen med den ene hånd, imens den anden stadig var i hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 22:55

Marcus bevægede sig stadig hurtigt ind og ud af Hayley, han nød hende rigtig meget og var selv meget oppe at køre, han kyssede stadig lidenskabeligt, vildt og ømt videre. Men han kunne sagtens mærke at de ikke lå super godt, så derfor teleporterede han dem op i sengen og fik stønnet af nydelse igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 23:06

Hayley fik stønnet i kysset igen, hun lagde godt mærke til hun lå bedere nu, hun åbnede øjnene og kiggede rundt men smilede så bare i kysset, men kyssede vider, hun lukkede øjnene og nød ham, og fik stønnet igen, hun havde stadig en hånd i ans hår og en anden på hans ryg som nussede ham så han ville kunne mærke det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 06:34

Marcus bevægede sig staig nogenlunde hurtig og fik stønnet i kysset igen, han nød hende meget og havde ihvertfald ikke tænkt sig at stoppe lige med det samme. Han blev faktisk meget tændt over hendes støn og kørte den ene hånd ned og nussede hende op af låret. Han kunne godt lide at hendes hånd var oppe i hans hår og han smilte svagt i kysset over hendes nussen på hans ryg og fik stønnet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 06:38

Hayley fik stønned på samme tid som ham, hun kyssede vider, og nød at han nussede hende, hun hev ham kort i håret men ikke så hårdt, men bare så han lige ville kunne mærke det, hun nussede ham lidt mere hårdt ned af rygen, men kun fordi hun var så tændt som hun var, hun havde lukket øjne og klemmte dem lidt mere i, da han stønnede hun elskede hans støn og fik stønnet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 06:56

Marcus smilte svagt igen over hendes støn og over at hun hev ham i håret, det havde han faktisk ikke noget imod, det gjorde ham bare endnu mere tændt over hende. Han slap dog lidt efter kysset, men deres ansigter var stadig meget tæt på hinandens, " jeg vil lige prøve noget nyt skat, sig til hvis du ikke kan lide det" hviskede han roligt og strejftede kort hendes læber igen. Hvorefter han trak sig ud af hende og lagde sig ned ved siden af hende på siden, han tog sin arm ind under hende og holdte hende ind mod sig men selvf på en blid og behagelig måde så hun også lå på siden op mod ham. Han holdte hende faktisk af egen arm kraft lidt oppe fra sengen, men stadig så hendes hånd kunne ligge på puden, han satte så sin dims op til hendes numse og kørte den langsomt og roligt op i hende, da det var første gang han gjorde det på hende og bed sig diskret i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:03

Hayley kiggede på ham og nikkede "Okay, så prøver vi noget nyt,det skader heller ikke og prøve noget nyt" sagde hun med et smil, og kyssede hurtigt hans læbe inden han nåde og fjerne dem, hun lukkede øjne hårdt i da han trak sig op i hendes numse, hun bed sig hårdt i læben, og tog hårdt fat i hovede puden, hun fik stønnet, hun havde aldrig prøvet det for og havde heller ikke regnet med og prøve det..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:18

Marcus lukkede øjnene og fik også selv stønnet over det, det var helt mærkelig at gøre det på denne her måde, men alligevel syntes han at det var dejligt. Han begyndte så at bevæge sig roligt og blidt ind og ud af hende og stønnede svagt imens, han syntes ikke at det var hårdt at holde hende oppe imens og han kyssede hende ømt på skulderen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:23

Hayley nød det men efter noget tid mærkede hun godt at hun begyndte og bleve øm, hun stønnede kort og sagde så meget stønnene "Marcus, stop, jeg kan ikke mere" hun klemte lidt hårder i puden og fik stønnet igen, hun klemmte øjnene hårdt sammen, og håbede det var okay, og at han ikke blev trist heller ked af det..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:44

Marcus stoppede med det samme at bevæge sig da hun sagde noget og trak sig så ud af hende og gav slip på hende, " det.. det er okay Hayley, undskyld" hviskede han stille og så undskyldende ned på hende og fjernede noget af hendes hår fra ansigtet, men kyssede hende blidt på skulderen igen og lukkede kort øjnene og rystede svagt på hovedet, han håbede ikke at hun ville hade ham for det han lige havde gjort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:50

Hayey rystede på hovedet, og pressede sin krop imod hans og hev dynen over dem, hun vendte sig om på siden så hun kunne så ham "Nej, stop, du skal ikke undskylde" sagde hun stillet og kyssede ham op af halsen i nogle små våde kys, hun kyssed eham så ned af halsen igen og brugte tungen nogle gange i kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:57

Marcus så tænkende, men også lidt overrasket på hende og bed sig derefter i læben, " men.. gjorde jeg dig ikke fortræd med det jeg gjorde?" spurgte han stille og bed sig i læben igen, men han kunne ikke stoppe sig selv med at lægge en arm om hende og lukkede kort øjnene da hun kyssede ham på halsen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 20 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 20 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: