|
| Det skumle værtshus | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 08:55 | |
| "Jeg har ikke lavet andet end at 'snakke om tingene' siden jeg var otte, og ved du hvad? Det er noget forpulet lort!" svarede hun syrligt og skubbede døren op. Den friske luft slog i mod hende ansigt og hun tog et skridt ud i regnen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 08:57 | |
| Hun trak på skuldrene"Det må du selv om" sagde hun med et vagt smil, og sendte mændene et skarpt og koldt blik der fik dem til at vende sig om med det samme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 08:59 | |
| Hun lænte sig op ad muren ind til værtshuset og lod sig glide ned i siddende stilling, hvorefter hun gav efter for tårrene der blandede sig med regnen. Hun hulkede højt en enkelt gang før hun fik nogenlunde kontrol over sit åndedrag |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:03 | |
| Da Elva havde lukket værtshuset gik hun ud til pigen. "Jeg blev voldtaget af min plejefar i 3 år, indtil jeg fortalte nogen om det, det var en rar følelse. Jeg har aldrig kendt mine forældre og det eneste jeg ved er at de er mordere." Sagde hun og tog et sug på sin cigerat imens hun stod og kiggede på hende i bagdørens åbning |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:07 | |
| "Min far døde da jeg var 7, min mor da jeg var 13 og jeg har lige begravet min lillesøster." svarede hun udtrykløst som hun plejede når hun var blevet tvunget af sted. Hun var glad for at hun ikke behøvede at komme hos en eller anden overbeltalt nar, for at snakke om ting der skar i sjælen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:11 | |
| Hun nikkede stille"du har haft det hårdt!" Sagde hun og betragtede hende stille imens hun tog endnu et sug på cigeratten"Men du må ikke lade ting stoppe dig, du bliver nødttil at have et mål, et mål du skal stræbe efter, det gjorde jeg dengang jeg blev voldtaget af min plejefar, det hjalp, og tilsidst hjalp det så meget at jeg turde fortælle min plejemor om det"Sagde hun og vidste ike helt om pigen forstod hvad hun mente |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:16 | |
| Hun fnøs stille. "Et mål... Klart... Alle omkring mig falder døde om på stribe og så snakker du præcis som de tåbede psykologer om at komme videre! Der er sgu snart ikke mere at komme videre til!" i starten talte hun lavt, men hævede sin stemme mere og mere til hun næsten skreg det ud. Hendes stemme var skinger og hun rejste sig op. *Jeg sku ha holdt min kæft. Hun er ikke en skid bedre end dem* tænkte hun vredt til sig selv, mens hun begyndte at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:20 | |
| "Hvis man ikke kommer videre, sidder man fast sidder du fast kommer du ikke videre, og det dårlige ved at man ikke kommer videre er at man så kommer til at give sig selv skylden for alt! Jeg siger det ikke fordi at jeg er uddannet i det eller noget, det kommer nemlig af egne erfaringer" Sagde hun og skoddede cigeratten."Men hvis man skal videre i livet bliver man selv nødttil at indse det, og selv gøre en forskel! Du skal ikke presses, for så hjælper det ike! Det er noget du skal gøre op med dig selv om du vil"Sagde hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:30 | |
| "Ved du hvad? Du har sikkert ret, men jeg er så fucked op træt af at folk hele tiden giver mig gode råd om at komme videre. Måske skal man virkelig komme videre, men man kan ikke gå direkte fra et dødsfald og så bare 'komme videre' den næste uge. Det tager tid. Man skal også tage sig tid til at sørge over den mistede, og vænne sig til en hverdag uden den savnede person!" sagde hun hårdt. Hun mente hvert ord af hvad hun sagde, og så bare koldt på Elva |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:33 | |
| "Har jeg måske sagt noget om at du skulle gøre det lige med det samme? selvfølgelig skal du sørge! Det er den eneste måde at vise den døde respekt på! Men nogle kommer aldrig videre derfra, også er spørgsmålet; Er man stærk nok til at leve videre?"sagde hun ignorerede hendes blik, det var et barnligt blik for hende i forhold til andre blikke der var sendt hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 09:35 | |
| Hun slog blikket ned og slog armene omm sig selv. "Det er jo det jeg ikke ved" mumlede hun lavt og så væk
//Må logge skrives// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 14 Nov 2009, 23:41 | |
| "Nogle gange kan den barske sjæl i virkeligheden godt være en skrøbelig sjæl, som har lagt et forsvar om sig, for at beskytte sig mod sandheden. Dog er der også den stille person, som i virkeligheden er den barske person, men udgiver sig for at være noget andet så folk ikke regner personen for noget"Hun vidste ikke om pigen forstod hvad hun mente"Vælg selv"Sagde hun og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Lør 21 Nov 2009, 21:59 | |
| Hun trak svagt på skuldrene. "Hvorfor koncentrere du dig så meget om mig?" spurgte hun og lod armene falde ned langs siderne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Det skumle værtshus Ons 25 Nov 2009, 07:17 | |
| hun trak let på skuldrene "Du minder mig, om mig selv, tror jeg!"sagde hun og kiggede ud i mørket. Hun havde sværdet ved siden side, dog var det skjult for nysgerrige blikke, men det var der, parat til altid at angribe, eller forsvarer |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Det skumle værtshus | |
| |
| | | | Det skumle værtshus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|