Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Natten sænker sig over os alle (Nikki)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:10

Nikki så mod Zean og ssagde"jeg vil ikke angribe dig så gå ud af mit hoved... eller få det ud af mit hoved og vi får aldrig hinanden at se igen okay" Nikki stod overfor Zean nu temmelig alvorligt og rioede sig lidt i håret mens han ventede på at Zean ville sige noget eller komme med en indskyldelse om at det ville han ikke eller det kunne han godt glemme..
Nikki bed sig let i underlæben og betragtede Zean lidt og tænkte*hvorfor skal jeg lige døjes med ham?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:16

Han grinte lidt
"Nej da, det er du lidt for brugbar til" sagde han
"Ser du alt har en mening og dette her er ikke bare noget der er sket, nææ, faktisk er det fordi jeg er interesseret i at du har en skytsengel" sagde han
"Vis du dør, dør skytsenglen også, så din skytsengel kan ikke gøre mig noget uden i begge dør" han syntes selv det var ret genialt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:38

Nikki så på Zean uforstående og sagde"Jamen! jeg vil jo ikke ha noget med dig at gøre din ugle skøre idiot!... hvorfor skulle jeg ha noget med dig at gøre om jeg må spørge det ikke fordi du er til fyre vel.. det ikke fordi du ligefrem er tiltrækkende" Nikki gav et grin fra sig og sagde"Så der intet vi har til fældes... vi kan ergo ikke bruge hinanden til noget... jeg vil ikke sende min skytsengle efter dig okay Zean"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:44

Han trak på skuldrene
"Kan du så også bortforklare at jeg ganske enkelt bare synes det er sjovt?" smilte han og så på ham, han var nu alligevel god til snakke sig igennem ting, det måtte han give ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:02

Nikki sukket dybt og sagde"årh få dig et liv for pokker" Nikki gik vredt videre og sgade"følg ikke eftr mig stalker jeg har allerede nnok til at følge efter mig i forvejen jeg behøves ikke en ny" Nikki gik mod spille koncernen for at spille lidt spil eller blot prøve lidt dans af mod nogen. Han havde ikke været så meget ude på det sidste så han glædet sig lidt til at udfordre nogen til hans ynglings spil Tekken!.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:05

"Hvorfor skulle jeg dog følge efter dig?" smilte han roligt, det var tydeligt alle hans ord ikke havde nogen særlig virkning på ham og at han bare ignorerede dem.
"Tror du ikke jeg har andet at lave end at lege med en forvoksen dreng?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:10

Nikki sukket og sagde"flot lille knægt men det bider ikke på mig" nikki gik indenfor i spille hallen og så sig lidt om og betragtede Zean på afstand... Zean skulle nødig tro at han kunne gøre hva han ville med ham?, sådan at lege med hans hoved og få smerte frem så pludseligt og ikke nok med det men sku os at få angst ind i ham.. Nikki sukket igen og satte sig ved et bil spil og så lidt rundt og tog rettet og satte det igang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:13

Han grinte, Nikki var sjov.
Han gik forbi spille hallen og tænkte lidt over det hele.
Faktisk havde ikke en skid at bruge ham til, han ville bare have hævn over han skød mod ham.
Det var noget underligt over Nikki som gjorde ham behagelige at snakke med, selv om det ikke lige havde været en venlig tone.
Han rystede på hoved, nå, det var jo også lige meget nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:16

Nikki sukket og rejste sig op og gik oven på igen og ud af døren og så lidt mod Zean og råbte"Hey Zean... vil du med på Cafe? og snakke lidt.." Nikki lagde ikke an på Zean men ville blot ... lære en at kende og helst en hetro? det kunne være noget nyt for denne gang, dog havde han intet i mod dem der ikke var hetro.. men egenlig havde Nikki aldrig rigtig haft en mandlig ven der var til piger?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:18

Han stoppede op og kiggede overrasket tilbage mod Nikki.
var der mon noget skjult i det? En slags fælde? hvorfor skulle han ellers invitere ham med, nå de jo ikke ligefrem var gode venner.
Han sukkede lidt, hvad ville der ske ved at gøre noget der ingen mening havde?
Han nikkede stille til tilbuddet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki)   Natten sænker sig over os alle (Nikki) - Page 2 Icon_minitime

Natten sænker sig over os alle (Nikki)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» I natten er alle katte grå - Procella.
» mørket sænker sig over os (May)
» alene //nikki mckee//
» Bloddonor - Nikki Mckee
» Lalalala - Nikki Mckee

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: