|
| Natten sænker sig over os alle (Nikki) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 01:10 | |
| Nikki så mod Zean og ssagde"jeg vil ikke angribe dig så gå ud af mit hoved... eller få det ud af mit hoved og vi får aldrig hinanden at se igen okay" Nikki stod overfor Zean nu temmelig alvorligt og rioede sig lidt i håret mens han ventede på at Zean ville sige noget eller komme med en indskyldelse om at det ville han ikke eller det kunne han godt glemme.. Nikki bed sig let i underlæben og betragtede Zean lidt og tænkte*hvorfor skal jeg lige døjes med ham?* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 01:16 | |
| Han grinte lidt "Nej da, det er du lidt for brugbar til" sagde han "Ser du alt har en mening og dette her er ikke bare noget der er sket, nææ, faktisk er det fordi jeg er interesseret i at du har en skytsengel" sagde han "Vis du dør, dør skytsenglen også, så din skytsengel kan ikke gøre mig noget uden i begge dør" han syntes selv det var ret genialt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 01:38 | |
| Nikki så på Zean uforstående og sagde"Jamen! jeg vil jo ikke ha noget med dig at gøre din ugle skøre idiot!... hvorfor skulle jeg ha noget med dig at gøre om jeg må spørge det ikke fordi du er til fyre vel.. det ikke fordi du ligefrem er tiltrækkende" Nikki gav et grin fra sig og sagde"Så der intet vi har til fældes... vi kan ergo ikke bruge hinanden til noget... jeg vil ikke sende min skytsengle efter dig okay Zean" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 01:44 | |
| Han trak på skuldrene "Kan du så også bortforklare at jeg ganske enkelt bare synes det er sjovt?" smilte han og så på ham, han var nu alligevel god til snakke sig igennem ting, det måtte han give ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 02:02 | |
| Nikki sukket dybt og sagde"årh få dig et liv for pokker" Nikki gik vredt videre og sgade"følg ikke eftr mig stalker jeg har allerede nnok til at følge efter mig i forvejen jeg behøves ikke en ny" Nikki gik mod spille koncernen for at spille lidt spil eller blot prøve lidt dans af mod nogen. Han havde ikke været så meget ude på det sidste så han glædet sig lidt til at udfordre nogen til hans ynglings spil Tekken!. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 02:05 | |
| "Hvorfor skulle jeg dog følge efter dig?" smilte han roligt, det var tydeligt alle hans ord ikke havde nogen særlig virkning på ham og at han bare ignorerede dem. "Tror du ikke jeg har andet at lave end at lege med en forvoksen dreng?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 02:10 | |
| Nikki sukket og sagde"flot lille knægt men det bider ikke på mig" nikki gik indenfor i spille hallen og så sig lidt om og betragtede Zean på afstand... Zean skulle nødig tro at han kunne gøre hva han ville med ham?, sådan at lege med hans hoved og få smerte frem så pludseligt og ikke nok med det men sku os at få angst ind i ham.. Nikki sukket igen og satte sig ved et bil spil og så lidt rundt og tog rettet og satte det igang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 02:13 | |
| Han grinte, Nikki var sjov. Han gik forbi spille hallen og tænkte lidt over det hele. Faktisk havde ikke en skid at bruge ham til, han ville bare have hævn over han skød mod ham. Det var noget underligt over Nikki som gjorde ham behagelige at snakke med, selv om det ikke lige havde været en venlig tone. Han rystede på hoved, nå, det var jo også lige meget nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 02:16 | |
| Nikki sukket og rejste sig op og gik oven på igen og ud af døren og så lidt mod Zean og råbte"Hey Zean... vil du med på Cafe? og snakke lidt.." Nikki lagde ikke an på Zean men ville blot ... lære en at kende og helst en hetro? det kunne være noget nyt for denne gang, dog havde han intet i mod dem der ikke var hetro.. men egenlig havde Nikki aldrig rigtig haft en mandlig ven der var til piger?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) Søn 05 Sep 2010, 02:18 | |
| Han stoppede op og kiggede overrasket tilbage mod Nikki. var der mon noget skjult i det? En slags fælde? hvorfor skulle han ellers invitere ham med, nå de jo ikke ligefrem var gode venner. Han sukkede lidt, hvad ville der ske ved at gøre noget der ingen mening havde? Han nikkede stille til tilbuddet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Natten sænker sig over os alle (Nikki) | |
| |
| | | | Natten sænker sig over os alle (Nikki) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|