Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ankomsten på bjerget

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:07

Varyl smilte skævt og grinte selv lidt svagt
"Men nogen gange er det rart, at få tænkt igennem, selvom det ikk altid er dejlige ting man tænker på" sagde hun og smilte blidt og vendte sig halvt imod træerne og strøg forsigtigt sin hånd ove stammen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:11

Hun nikkede
"Endnu engang må jeg give dig ret."
sagde hun og smilede.
*Hun virker så trist...*
tænkte hun stille og så på hende med et lettere bekymret blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:15

Varyl smilte svagt og så ikke på Nora før lidt efter
Hun så hendes bekymrede ansigtsudtryk og tænkte kort, " hey, er der noget glat?" spurgte Varyl stille og tog hånden ned fra stammen og vendte sig helt imod Nora igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:26

"Du virker så trist...
Som om der er noget der gnaver under overfladen"
svarede hun blidt, og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:30

Varyl så lidt overrasket på Nora, var hun trist? kunne man se det på hende?
Hun måtte dog indrømme at hun havde haft nogen flash back for et par dage siden inden hun kom her, hun sukkede lydløst og lukkede kort øjnene, " jeg har haft nogen flash back, fra dengang jeg var lille, de handler altid om min familie, aldrig gode ting" sagde hun stille og smilte for første gang trist og så kort op på træerne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:34

Hun nikkede og så lidt misundeligt på hende
*Familie....*
Hun kunne ikke huske sin egen familie
og var derfor altid misundelig på folk der kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:38

Varyl smilte halvhjertet og lidt trist og så på Nora
"Min far prøvede faktisk at få mig væk fra omverdnen, han ville sende mig til et hemmeligt skjulested dbt inde i skovene, som en flok elvere havde opbygget til vores eksistens, så vi kunne leve i fred, men jeg ville ikke afsted, jeg ville opleve mere af verden, men det fik også ubehagelige konsekvenser" sagde hun stille og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:42

"Det er jeg ked af at høre"
svarede hun og så bort.
Hun hadede at snakke om familie
da hun blev ked over ikke at kunne huske sin egen.
Hun kunne jo praktisk talt være i familie med hvem som helst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:45

Varyl smilte svagt og trak tænkende på den ene skulder
Hun så kort på Nora og lod godt mærke til hendes fraværd, hun havde en anelse om at det ikke var et godt emne, " hvad synes du om livet Nora?" spurgte hun for at skifte emne og satte sig roligt ned og så stadig på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 07:48

Hun så overrasket på hende.
"Livet er... En gave...
Man bør behandle det med respekt
og holde varsomt om det som
som en skrøbelig blomst."
svarede hun med en typisk
kinesisk sammenlignen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 18:39

Varyl smilte blidt og så på Nora og nikkede
"Ja livet er en gave, så forstår jeg ikk hvorfor folk spilder det, istedet for at leve det" sagde hun stille og smilte svagt, man kunne godt se at det var noget sm gik hende meget på, også fordi elvere tænkte meget over livet, eller nogen gjorde, men Varyl var en af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 22:05

Nora nikkede tænksomt.
"Men nogle folk,
ofte mennesker,
har det så skidt i livet at
de ikke ser nogen grund til at
leve det." sagde hun og satte sig stille ned.
Hun havde set en del af den
grusomhed nogle mennesker
dagligt ud sattes for,
og forstod egentlig
godt når de valgte døden
og spildte livets gave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 02:51

Varyl nikkede og så kort på Nora
"Jeg ved det, jeg har selv kendt en masse mennesker, og set mange ting hos dem, de fleste ting var dog ikke rare, mennesker kan rumme en ufattelig tor vrede og hævntørst hvis de lader det overtage" sagde hun stille og så derefter tænkende på Nora
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 02:54

Hun nikkede samtyggende
og blev fraværende
i blikket.
Hun åndede tungt ud og smilede
så svagt til Varyl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 03:03

Varyl så stadig tænkende på Nora
" Det er derfor jeg gerne vil hjælpe så mange jeg kan, jeg kan ikke lide at se så meget vrede hos et menneske" sagde hun tænkende og så ned i jorden imens hun fugtede sin underlæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 04:07

Hun nikkede.
"Du har så uendeligt ret.."
sagde hun lavt og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 03:59

Varyl smilte svagt og så på Nora
Nogen gange ville jeg ønske at jeg ikke havde ret, selvom jeg var en af de viseste førhen blandt mine egne" sagde hun stille og så tænkende ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:06

"Jeg ved det...
Det kan være grumsomt
at have ret ind imellem"
sagde hun og smilede tænksomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:12

Varyl nikkede tænkende og bed sig i læben
"Hvad bringer dig endelig hertil?" spurgte Varyl nysgerrigt og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:15

Hun trak smilende på skuldrene
"Jeg fik bare lyst til lidt luft foranding...
Og jeg havde af en eller anden
grund fået et usigeligt
dårligt rygte det andet sted..."
svarede hun og lo ved tankerne
derom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:21

Varyl smilte blidt og bed sig tænkende i læben
"Hvad var det for et rygte?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:23

"Jeg er ikke sikker på
hvad der præcist var,
men det gjorde at jeg ikke
kunne finde arbejde nogle stedder..."
svarede hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:30

Varyl tænkte kort og trak på den ene skulder
"Var det ikk hårdt?? også at finde ud af at der gik rygter??" spurgte hun nysgerrigt og så kort på træerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:34

"Nah...
Som skuespiller væner man sig til
lidt af hvert"
svarede hun smilende.
Hun var stolt af sin proffession
og elskede at udføre det arbejdte der
fulgte den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 04:46

Varyl nikkede og smilte svagt
Huntog øjnene på træene igen, da vindn susede gennem dem og hun smilte svagt og rejste sig, " jeg må vist se at komme videre" sagde hun tænkende og begyndte roligt at gå igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ankomsten på bjerget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsten på bjerget   Ankomsten på bjerget - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ankomsten på bjerget
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Ankomsten...
» På bjerget
» På bjerget
» engle bjerget? //joy//
» Nye fodtrin på bjerget. (Colt)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: