|
| Stranden om natten | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 02:53 | |
| "så må jeg hellere sig at der ikke længere er flere af os tilbage, end den pige der står overfor dig! Mine forældre omkom begge da de var på ferie oppe i bjergene, det var en snelavine. Jeg fik en plejefamilie som boede oppe i bjergene, og har boet der hele mit liv"sagde hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 02:56 | |
| Hun nikkede stille. "Det gør mig ondt..." sagde hun stille *Så er det derfor hun intet ved! Mon ikke jeg kan slippe godt fra at fortælle hende om de andre arter? Hendes far var trodsalt jæger...* tænkte hun og så overvejende på Elva. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 02:59 | |
| "det er okay, jeg er opvokset med det, og jeg beder for dem hver dag i den katolske kirke!"sagde hun *hvorfor kigger hun på mig som om der er et eller andet jeg ikke ved? og hvorfor kender hun til min familie?*tænkte hun uden at vise at hun tænkte alt dette |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:01 | |
| Hun nikkede stille men hørte ikke efter. Hun var travlt optaget af sine overvejelser, og førte en hæftig diskution med sig selv inde i hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:09 | |
| Hun tænkte sig lidt om og overvejede om hun skulle vise Abby det*Det ville jo ikke skade, især ikke hvis hun kendte til min familie, eller hendes egen familie gjorde,men hvad nu hvis hun tog det?*tænkte hun men sukkede lydløst og trak så sværdet frem med en langsom bevægelse "det var min fars. Jeg fandt det nede i en hemmelig krypt vi havde i vores gamle hus"sagde hun og betragtede sværdet med et varmt blik |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:14 | |
| Hun gispede svagt da hun så den smukke klinge. Det lignede ikke noget hun havde set før (Og det siger ikke så lidt). Hun så beundrende på våbnet og lod forsigtigt en finger løbe langs eggen. "Ved du hvad din far lavede?" spurgte hun og så Elva i øjnene med et alvorligt blik. Hun var fast besluttet på at fortælle hende det hvis hun ikke vidste det selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:16 | |
| "Jeg ved at han var General for kirkens hær, hans unge dage, men ikke senere hen" sagde hun og kiggede ned på sin trofaste ven |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:18 | |
| "Han var Dusørjæger..." sagde hun og bed sig lidt i læben. *Så... Piont of no return* tænkte hun og var en anelse nervøs for Elva reagtion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:24 | |
| Først blev hun helt paf. dusørjæger? hvad var det? men så kom hun i tanke om nogle samtaler mellem de skumle mænd på det værtshus hun arbejdede på*...gode penge...Barske mennesker... kolde tyranner...*ordene fór gennem hendes hoved "men hvordan?"spurgte hun målløst og kiggede ned på sværdet igen. Hun havde altid været en fighter, det vidste hun. Hun kunne ting som hendes plejebrødre ikke kunne, hun var hurtigere til at undvige deres slag i slagsmål, og mere snu og målrettet med ting. sværdet havde hun altid elsket og det havde altid været hendes ven. Hun havde aldrig haft problemer med det, og det havde altid været der for hende, både dette sværd, og andre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:30 | |
| Hun trak vejret dybt. "Du kender godt alle de der historier med vampyrere, varulve, elvere og så videre, ikke? Sagen er den at de findes... Dusørjægere beskytter menneskene mod disse væsner, ved at slå dem ihjel. Min egen familie blev dræbt af dem, så jeg er her for at gøre rent bord. Der er utrolig mange af de andre arter her i området." sagde hun roligt, og hendes ene hånd røg automatisk op til halsen det sted hun var blevet bidt, af en vampyr... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:34 | |
| Elva var helt målløs."så det vil sige at min far, han dræbte alle disse væsner? og det samme gjorde min mor?" spurgte hun og skulle lige få styr på et rod af tanker*er det der jeg har mine talenter fra?* tænkte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:37 | |
| "Jeg ved ikke med din mor, men ja din far gjorde... Lige som min far gjorde det..." svarede hun roligt, og betragtede stille. Det var en stor ting at få smidt i hovedet, det vidste hun godt. Men hun følte at Elva havde ret til at vide det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:40 | |
| Elva nikkede stille og rørte ved en halskæde hun havde arvet fra sin mor. Det var den samme drage som på sværd skaftet, og den havde samme farve."har min slægt et våbensmærke?" spurgte hun og kom til at tænke på at dragen kunne være symbol på Berantzina'erne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:42 | |
| "Det skulle undre mig hvis I ikke har... Men jeg ved det ikke, så meget har min far ikke fortalt mig." svarede hun og gned tænksomt såret på halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:44 | |
| Elva lagde mærke til hendes mærke på halsen "bliver man ikke selv til en vampyr hvis man bliver bidt af dem?"spurgte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:47 | |
| "Ikke nødvændigvis... Ofret skal drikke vampyrens blod efter biddet for at blive forvandlet." svarede hun og slap sin hals. *Bare vent! Du dør for min hånd!* tænlte hun vredt til vampyren der havde bidt hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:52 | |
| Hun nikkede stille"hvem bed dig? hvis man må spørge?"spurgte hun, en smule forsigtigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:54 | |
| "En ung hun." svarede hun og så rasende ud. Det var utroligt pinligt at blive bidt som dusørjæger. Hun havde jo hele sit liv trænet til at dræbe sådan nogle og så bed det beskidte væsen hende, og drak hendes blod! Utroligt pinligt! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 03:58 | |
| Hun nikkede stille"hvordan kan man se om de er engle, vampyrer,elvere,varulve eller dæmoner?" spurgte hun nysgerrigt, ivrig efter at følge sin slægts fodspor |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 04:04 | |
| "Vampyrere og elvere er de letteste at genkende. Vampyrere er meget blege, og ses stortset aldrig om dagen. Elvere er smukke og elegante og har spidse ører. Engle er lettest at kende på deres skønhed, og blidhed. Varulve minder utrolig meget om mennesker og de og dæmoner er de sværeste at kende... Men ingen af dem opførere sig som mennesker, så man kan kende dem på det." svarede hun og lod raseriet sive ud af sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 04:08 | |
| *pigen i skoven!*sagde en lille stemme i hendes hoved"kender du tilfældigvis en pige der hedder Lucy? hun er meget mærkværdig og hun snakker som var hun ældre end jesus selv! og hun er kun 7"sagde Elva |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 04:11 | |
| "Nej jeg kender ikke nogen der hedder Lucy... Hvordan ser hun ud?" svarede hun tænksomt... *Ældre en jesus selv? Det er godt nok et gammelt væsen...* tænkte hun roligt... De ældste var altid de sværeste at slå ihjel... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 04:14 | |
| "lille pige, hun er blind, har en lys pige stemme, høflig, men har et fantastisk stort ordforråd, som end ikke jeg bruger" Sagde hun og tænkte sig om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 04:16 | |
| "Hendes udseende... Hvordan ser hun ud?" spurgte hun utålmodigt og så på Elva med et alvorligt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stranden om natten Tors 12 Nov 2009, 04:20 | |
| "Det var mørkt den aftenen"sagde hun mere til sig selv og tænkte. Hun lukkede øjnene, og billeder dannede sig*...lys hud...uhyggeligt smil...skarpe...skarpe tænder?*Elva rystede svagt på hovedet over det sidste men tog sig så sammen "Lys hud, uhyggeligt smil,skarpe tænder, altså var hun vel, en vampyr?" spurgte Elva og kiggede på Abby |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Stranden om natten | |
| |
| | | | Stranden om natten | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|