|
| nynnende ned af gaden.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Lør 13 Nov 2010, 23:49 | |
| Sariel slog sig et par slag til sit hovede. "jeg har været en idiot i at ikke at fortælle dig at jeg havde en anden men lad mig forklare" sagde han ynkeligt. Uanset var det svært at redde, Sariel kunne godt være forelsket men han havde angst for at binde sig fordi han netop vil komme til at såre en eller anden i slutningen. "Jeg.. jeg ved næsten ikke hvordan jeg skalsige det men.. Jeg er forelsket i dig.. og det var ikke på grund af sex, det var på grund af din personlighed, du er så fantastisk anderledes at jeg bare måtte give efter, jeg ... undskyld" sagde han hviskede og meget bestemt. Han grad ikke men havde havde en slemt følelse, dette gik jo ud over 2 fantastiske piger.
// Jeg kom sammen med Alane i et andet emne xD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Lør 13 Nov 2010, 23:58 | |
| Dawn rystede på hovedet, "Typisk.. det her sker altid for mig... måske skulle man bare dø.." hun rejste sig grædende, "Sariel jeg er helt uforstående forelsket i dig" Sagde hun trist og opgivende. hun tørte nogle tåre væk men hvad hjælp det der kom jo bare flere og flere. hun slog sig selv i hovede og rev sig lidt i håret imens hun bukkede sig frem over.. "En anden" sagde hun trist og helt fortabt .
//Dawn bliver sgu snart vantil det, det sker sgu hele tiden -.-' // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 00:13 | |
| Sariel rejste sig og sparkede hårdt til den nærmeste væg så der kom et kæmpe brag. Han tog sig til hovedet og mumlede al muligt lort om sig selv. Han satte sig foran hende. "jeg har angst" sagde han stille, det lignede at han skulle til at græde men han gjorde det ikke. Det her var nok noget af det værste han har været ude for, hvert fald de seneste dage. "du må ikke forlade mig" hviskede han. "hende her som jeg er sammen med er syg, hun behøver min støtte og blev nærmest tvunget lidt ind i forholdet og tvang mig selv til at gå med til det, først afviste jeg hende men så spurgte jeg hende for at rede situationen...." han vidste ikke om det gav mening, men han sagde det nu alligevel.
// hmm .. du er den første Sariel har "dyttet" her inde xD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 00:21 | |
| //Haha Dyttet.. Hans dims og dyttet .. din er sjover end min !! //
Dawn så trist på ham.. "Angst" hviskede hun og sætte sig ned igen.. "Tvunget forhold," Dawn lød sur, Dawn kendte det alt for godt, hun knyttede hånd da hun tænkte på sit sidste tvunget forhold, "Det nytter intet at gå ind i et tvunget forhold" sagde hun grædende og så op på ham og da han sagde hun ikke måtte forlade hende græd hun endnu mere .. "Det er jo dig der forlader mig!" sagde hun trist og overfalde ham med et stramt kram. hun begravede sit ansigt på hans skulder og græd vider .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 00:26 | |
| Sariel så på hende og kærtegnede hendes kind, "nej..." hviskede han, der faldt en enkel tåre fra hans venstre øje. "jeg forlader dig ikke" hviskede han. Han følte sig hjerte banke. Hun tog hendes hånd, (den der ikke var blodig xD) og lagde den på hans brystkasse hvor man kunne føle hans hjerte rytme. Det bankede hurtigt, "det er det du gør ved mig, jeg sagde ja til en pige for nogle uger siden, men der kendte jeg jo ikke dig" fortsatte han, det var så sukker sødt end hvad han nogensinde ville kunne finde på, men han havde det ikke dårligt om at sige sådan noget til hende. Kun sandheden.
// haha : D ... Sikken en drama o_o // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 00:33 | |
| Hun nød hans kærtegn og løftede sit hovede da han lagde hendes hånd på hans hjerteog lukkede øjne og mærkede rytmen hun smilede svagt og så en tåre på hans kind hun tørte den væk og nussede hans kind lidt, hun kyssede ham på panden, Hun nikkede til det han sagde, "Det kan jeg godt se" hviskede hun og en lille tåre faldt ned af hendes kind, "El.." hun stoppede og prøvede igen "Elsker du hende så" spurgte hun og kunne mærke en mave pine og lagde sin pande mod hans og lukkede øjne, hun krydsede finger med den blodige ånd som lå rundt om ham.
//Ja ! ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 00:38 | |
| Sariel sankt en klump, elskede han Alane? Det vidste han faktisk ikke. Han var forelsket det ville han godt indrømme, men ved Dawn var der så meget mere, men hvis han gik hen og afviste Alane nu så vidste han at hun ville gøre skrækkelige ting ved sig selv. han så alvorligt på hende, "så langt har jeg slet ikke tænkt, og al det jeg har lavet med dig så han jeg faktisk umuligt elske hende.." sagde han tøvende, Alane var en skøn person, meget genert de havde heller ikke haft sex endnu da deres forhold faktisk gik ud på at hjælpe hendes langsomme død som var, anoreksi.
// længe siden at jeg har så meget gang i et emne :3 // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 00:45 | |
| Dawn kunne ikke helt forstå det. hun bed sig lidt i læben og tænkte nogle ting godt igennem inden hun ville sige noget, hun sukkede kort, "Så det vil sige at du er sammen med hende kun for at hjælpe hende men ikke fordi du elsker hende" hun nikkede kort og nussede hans kind vider. "Undskyld jeg lige hurtigt skifter emne... men kan vi ikke gå hjem til enten dig heller mig" spurgte hun hviskende, hun så stille på ham og bed sig i læben. "tilbage til emnet, så du vil ikke droppe hende selvom du ikke elsker hende " hviskede hun.. Dawn ville meget gerne have ham og det var ingen hemmelighed hun elskede ham faktisk, hun var så vild med hans personlighed og hans udsende var jo heller ikke værst der var intet på ham eller i ham hun ikke kunne lide.. !
//Heller ikke mig elsker når der sker noget !! // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 01:12 | |
| Sariel rejste sig og rakte hånden frem til hende så han kunne hjælpe hende op. da de var oppe sagde han, "man starter med at være forelsket og så arbejder man sig til det" Sariel mente ikke at man kunne elske en person som ved f.eks ved første blik og den slags. at elske kom senere efter man har lært hinanden at kende. Men forelskelse vidste han meget til, nu havde han jo også levet i et stykke tid. "kan kan tage hjem til mig" hviskede han og smile lidt. "jeg er sammen med hende fordi jeg er forelsket, men nu er jeg også forelsket i dig og det er svært for mig" sagde han skuffende, han var meget skuffet over sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 01:20 | |
| Hun tog stille hans hånd og kiggede roligt på ham, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, hun havde tabt det var hun helt sikker på. Dawn sukkede. "Vi tager bare hjem til dig" hviskede hun tilbage og kiggede ned i gulvet. hun bed sig lidt i læben imens hun tænkte lidt, "Så du vil være sammen med hende, indtil du elsker hende," spurgte hun ham stillet , hun kiggede kort rundt, Dawn så over hovedet ikke på ham. hun havde det ikke så godt, og vidste ikke hvad hun kunne finde på at gøre vis hun kiggede lidt for længe på ham fordi hun var så langt væk i ham at hun ike engang selv kunne styrer det, men hun var jo på en måde blevet afvist af ham . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 02:47 | |
| Sariel sukkede, "det er jo ikke sikkert at jeg kommer til at elske hende, kan jeg ikke svare på" sagde han tavst. Men han ville nu støtte Alane endtil hun var rask. Der var jo ingen som tog sig af hende og han ville nødig tale med hende efter hun var død, det ville være for skamfuldt. "han gik langsomt hen til hende så på hende kønne ansigt som vendte væk fra ham. Han krammede hende og stod bare og holdt om hende. Han var så skamfuld. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 03:30 | |
| Dawn rystede bare på hovedet, hvad skulle hun sige, hun bed sig lidt efter i læben og kiggede ned i gulvet da han kom og holdte om hende lod hun sine arme hænge længs siden, hun sagde intet og ville heller ikke sige noget, hun var dybt forelsket men hun havde tabt ham til en der var sur, en han faktisk kun var sammen med for at hjælpe hende, hun mærkede hans arme og igen trillede der nogle tårer ned af hendes kind, hun rørte ham ikke. hun stirrede ud i luften.. "Så hvad nu... nu forlader du mig... og igen er jeg helt alene " hun bed sig rigtig hårdt i læben men slap den lidt efter da det gjord mega ondt . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 03:49 | |
| Sariel sukkede. "Jeg forlader dig ikke!" svarede an vredt. Kunne hun ikke bare forstå at han ville have hende med hjem og så kunne de vare glemme Alane lidt. Han slap hende og gik lidt fra hende. Han så trist på hende, endnu en tårre faldt fra hans kind, han holdt tårende tilbage så meget han nu kunne, hvorfor gjorde dette så ondt. Forelskelse var en slem sygedom. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 03:53 | |
| Dawn havde svært ved at forstå at han ikke forlod hende, hun gik hen til ham da hun så hans tårer, "Du... du må ikke græde" hun kyssede ham på kinden og gav et hop fra sig og hang nu på ham, hun lagde armene om hans nakke, "Lad os komme væk" hviskede hun i hans øre. hun tørte sin tåre og kiggede lidt rundt men lagde så sine læber imod hans hals og kyssede den ømt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 04:05 | |
| Der kom et mindre smil frem på hans læber da han fik kysset og følte sig straks lettet. han tog hendes hånd og smilte. Han begyndte at gå med og havde stadig hendes hånd i hans. De gik ned i baren og mod udgangen og kom ud til en friske kolde morgen. Selvfølgelig havde Sariel ikke sin bil med lige nu hvor han mest kunne ha haft brug for den. han sagde ikke noget men det gjorde hans følser. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 04:12 | |
| //Dawn hænger på ham XD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 04:36 | |
| // what the xD Nå men så har han taget hende ned xD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 04:51 | |
| //Haha!! XD //
Dawn fulgte stille med og smilede stille, der kom ingen ord hverken fra ham eller fra hende, men ders følers for hinanden var vist lige store. Dawn nussede hans hånd og prøvede men hun var lidt bange for at han gav slip, Dawn lod sine finger glide ind i mellem hans så e flettede finger . hun sank en klump .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 05:01 | |
| Imens de gik så han så ned på deres hænder og smilte. Han lod sine fingre flette med hendes. Det ga en rart fornemmelse i maven af ham. Han gik mod sin bygning som var i en anden by. Der ville nok gå lidt tid før de var der. "jeg vil ikke såre dig" sagde han hviskende og smilte med så væk på den vej de gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 05:06 | |
| Dawn blev lettet over at han ikke trak hånden væk hun så op på ham, og pegede med den hånd han ikke holdte ham i hånden med "Der op bor jeg" hun smilede og kiggede op på sin lejlighed men så så tilbage på Sariel .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 05:11 | |
| Sariel stoppede, "skal vi så ikke tage hjem til dig?" spurgte han, der var nemlig et længere stykke hjem til ham end der tilsyndeladen var til hende. Han smilte let og følte sig rigtig forvirret over sine følelser, han vidste slet ikke hvordan han skulle takle sådan en situation. Hvis han havde vidst at Alane var syg fra starten så ville han slet ikke ha været venner med hende idag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 05:17 | |
| Dawn stoppede op og kom til at se lidt for længe på ham og kyssede på munden, men da det gik op for hende stoppede hun og nikkede "Jo lad os det" hun gik hen til døren og holdte ham stadig i hånden og tog nøglerne op og gav stille slip på hans hånd og åbnede døren og holdte den for ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Søn 14 Nov 2010, 22:35 | |
| Sariel smilte af det lille kys han fik, han fik sådan et klem i maven hver gang og så kuldegysninger. De gik over til hendes bygning, han ga et mindre smil da hun slap hans hånd. Det var nu rart at være i nærkontakt med hende, men han fik dog de følelser af at han måske ikke var 'den' for hende. Han havde lige fucket det hele og havde stadig rigtig meget skyldsfølelse. Døren blev åbnet og han gik ind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Man 15 Nov 2010, 00:03 | |
| Dawn smilte og gik roligt ind efter ham, selvom han havde fucket det op var han stadig den rigtig for hende og det var der ingen der ville kunne tag fra ham. hun havde så mange summer fugle i maven hver gang hun kiggede på ham.Ja Dawn var uforstående og totalt forelsket i ham hun havde aldrig prøvet noget ligne . "Til højer" sagde hun da de havde gået op af nogle trapper "Der er åbent " sagde hun med et smil.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. Man 15 Nov 2010, 02:49 | |
| De gik op af trapperne, han så sig omkring, alt lignede en helt alm. lejelighed bygningen. Han nikkede og gik ind af døren som hun sagde der var åbent. Han gik ind og tog sine sko af ligesom han gjorde der hjemme. Han lukkede døren efter hende som om det var ham der boede der. Han smilte og så sig rundt, det var større end hans. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: nynnende ned af gaden.. | |
| |
| | | | nynnende ned af gaden.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|