Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 20:00

//Langt indlæg gange tre ><//

Xander kunne ikke være mere tændt en lige nu og længtes efter at komme, men brød sig samtidigt ikke om at skulle afslutte det her. Han glemte helt risikoen for at blive opdaget, men koncentrerede sig kun om Danni. End ikke hans hund skulle forstyrre ham.
"Hvem vil ikke gerne have dig?" Stønnede han med lukkede øjne. Hans greb var fast fæstnet om Dannis sider, mens han stødte sig hårdere og hårdere ind i ham, til han pludselig kunne mærke en stor ændring dernede og skyndte sig at presse sig helt dybt ind i ham.
"Åååhhh" Lød det beruset fra ham, idet han komog fyldte ham op med sit kom. Hans greb strammede sig i få sekunder, før det blev mere slapt i det. Udmattet pustede han ud og lænede sig frem imod ham. Han turde ikke trække sig helt endnu, da han var smånervøs for, at bilbetrækket skulle ødelægges af sædet der ville glide ud.
"Hey, Danni? Er du okay?" Spurgte han hæst, og rømmede sig fattet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 23:15

//sorry :/ havde lidt for meget krea der//

Danni's blik sad bare på den flotte elver selv om det var svært at holde sine øjne åbnede af ren nydelse, selv om han næsten ligefrem tvang sine øjne til at forblive åbnede. hans ord var dejlige at høre på, selv om han ikke engang var sikker på at det passede "der er nok mange" sagde han stille i det og krummede sine tæer da han mærkede at han stødte hårdere ind i ham, og lag hurtigt sit hoved tilbage og kunne ikkelade være med at smile da han mærkede at Xander kom inde i ham "mmrh" kom der let ud mellem hans læber, og han lag hurtigt sine ben omkring ham igen for at han ikke skulle flytte sig. han lag en hånd på hans kind og kyssede hans læber en enkel gang "har ikke haft det så godt i et stykke tid" hviskede han kærligt og kyssede ham kærligt på hagen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 00:10

Xander bevægede sig stille indeni ham før han langsomt og forsigtigt gled ud igen. Han aede hans kind og betragede Dannis hvilende og stadig behagelige ansigtsudtryk. "Hvor er du sød" Lo han stille. Han kunne ikke lade være med at sige det, for Danni gjorde ham virkelig blød i knæende hele tiden.
Han kyssede ham kærligt på panden og lukkede sine bukser uden hast. "Få dit tøj på, vi kører hjem til mig" Sagde han og rykkede sig tilbage på sit sæde igen og tog sele på. Han var helt kuldret oppe i hovedet lige nu og han kunne godt trænge til en smøg lige nu, også selvom han ikke engang var ryger, men det hjalp af og til med at slappe af lidt hurtigere.

//haha, og masser af tid xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 00:42

Danni så bare roligt på ham dog med utrolige kærlige øjne, han havde det jo altid med at blive mere lykkelig i det efter en omgang sex. dog kunne han mærke at savne inde i sig da han trak sig ud, dog gjorde han ikke nået for at stoppe ham og smilte lidt af det han sagde "det er du også Xander" sagde han kærligt, hans øjne gled kort i da han mærkede kysset. han nikkede så og tog let sine underbukser og shorts på igen "det kan vi da godt" sagde han lidt drillende i det, dog var det vel ikke nået andet han havde lyst til end at bruge sin dag sammen med Xander. da han havde fået sit tøj på så tog han stille selen på, mens han så over på den flotte fyr ved siden af sig. han trak sit ene ben hen over det andet og rettede lidt på sit hår, så det sad flot igen og ikke lignede et eller andet morgenhår.

//ja måske også lidt det d://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 04:48

Xander tændte bilen og begyndte roligt at rulle videre derudad med bilen og kørte endelig ud af den skumle vej og kørte hjemad. Der var lidt langt da de skulle helt til La Sunisha, men hvis man tog motorvejen tog det ikke så langt tid.
"Jeg har heldigvis nået at sætte alting i stand og sådan noget, men hvad skal vi lave?" Spurgte han og skævede kun kort til Danni, da han måtte holde øje med bilisten foran sig på motorvejen "Se en film måske?".
Xander havde ikke mange film derhjemme, og hvis han endelig skulle se en film, var det noget han lejede, for det var sjældent han så den samme film to gange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 04:58

Danni så bare over på Xander og havde ikke engang lyst til at fjerne sit blik fra ham, han var jo endelig utrolig tiltrukket af ham også var han jo endda virkelig sød. og mest det at han endelig gerne ville bruge tid sammen med Danni, og ikke bare det at få sin sexbehov. han nikkede og smilte "jeg glæder mig til at se det" sagde han og var endelig ret så nysgerrig at se hvordan Xander boet, da det jo altid sagde meget om personen når man så hvordan de boet. han nikkede "det kan vi godt" sagde han og var sikker på at det kunne blive hyggeligt, og mest når han kunne havde Xander tæt på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:14

"Det var godt" Lo han lidt forlegent "Jeg er nemlig ikke så god til at finde på ting man kan lave. Der er jo også en betydelig aldersforskel på os".Som regel var Xanders liv det rene arbejdsliv, og når han så havde fri scorede han damer eller så fjernsyn. Det var rimelig akavet når man så skulle have Danni hjem, så han måtte hellere fortælle det med det samme, bare så han vidste det. "Vi øh... Vi kan også lave lidt seriøst mad og sådan..." Tilføjede han hurtigt.
De nærmede sig samtidigt La Sunisha på ingentid, og han drejede af ved hans vej og stoppede på en privat parkeringsplads udenfor lejligheden. Det var ikke sådan en lejlighed der lå ovenpå en anden, men en større toetagers rækkehus der lå ved siden af mange andre lignende bygninger. Den var tydeligvis ikke primitiv, men der var heller ikke krudtet for mange penge af på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:31

Danni trak bare let på skulderne og ville jo endelig bare være sammen med ham, selv kunne Danni gøre alt fra at sidde og lege med dukker til at ting som gamle mennesker gjorde. han lod nogle fingere glide hen over hans hånd og smilte "bare du er tæt på så er jeg ligeglad med hvad vi laver" sagde han med en kærlig stemme, og tog sin hånd til sig igen for ikke at forstyre ham i når han kørte. han gav et kort grin fra sig og nikkede "det kunne vi også, så længe du ikke brænder nået på igen" sagde han i en drillende tone og kunne godt huske hvad der skete sidste gang, og det havde vel bare et eller andet sted været sjovt. han så mod bygningen da de stoppede "wow" kom der let ud mellem hans læber, inden han tog selen af og gik ud af bilen og så sig lidt omkring. han rettede på sit tøj for at være sikker på at det sad rigtigt, og gik stille om på Xander's side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:40

Xander tog sine bilnøgler og rettede sig lidt mod Danni. "Yeah, den er god med dig" Sagde han og ruskede ham i håret, som havde han været sit kæledyr "Nu husker du vel hvis skyld det var, at maden brændte på ikke? For det var ihvertfald ikke min". Han smilte, og vidste sådanset godt at det nok mest havde været hans egen skyld, at han ligepludseligt blev tændt under madlavningen og valgte at tage ham på stedet. Det var noget han sent ville glemme.
"Kom" Sagde han og sted selv ud af bilen, hvor han lod Leo komme uden snor og begyndte at går mod døren til lejligheden. Lejligheden var ellers ikke så pæn udenpå efter hans egen mening. Det var et rigtig moderne og kunstneriskt hus, og også indeni på den måde som det var bygget på.
"Synes du det er pænt?" Spurgte han undrende og så om på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:58

Danni så på ham og lod sin kæbe falde lidt ned "nej nej slet ikke? det var slet ikke dig som kunne holde dine fingere for sig selv, og endda uden at slukke for ovnen" sagde han og gik kort et skridt tilbage da han så hunden kom ud, han tog dog bare hurtigt Xander's hånd og gik stille efter ham. selv boet han jo i et fint kvarter hvor der kun boet familier med børn, dog var det mest børn som var ret så yngre end Danni. han gik bare med ham og nikkede "smukt" sagde han og tog sine sko af da de var kommet ind, han blev nogle centimeter mindre i det. han hang sin jakke så godt op han kunne. han begynde stille gå rundt og kigge sig omkring "wow her er flot" sagde han og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:13

"Såså, vær nu sød ved mig. Ellers ved du ikke hvad jeg kan gøre ved dig senere" Smilte han og lagde armen om ham, mens de fulgtes ad hen til døren. Han tog et håndklæde fra gangen og tørrede Leos poter, inden han lod ham komme indenfor.
Selv gik han med ind et lille skridt bag ham og kiggede selv rundt med et meget tilfredst blik. "Ja, og her er dejlig rumeligt. Ikke så overfyldt med møbler" Sagde han, og hans blik rettede sig op mod soveværelset, som var en lille indendørs altan nærmest, med udsigt til stuen. "Deroppe sover vi" Sagde han og gik videre ind og hen til brændeovnen. Han satte sig på hug, smed noget brænde ind og tændte op. Der var lidt koldt, men der skulle nok snart blive varmt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:28

Danni grinte lidt af det og trak på skulderne "det gør du bare, hvis du tør" sagde han som om Xander ikke turde gøre nået, og nikkede som svar til at han lyttede på hvad han sagde og gik bare stille videre "her er utroligt smuk.. okay cool nok hvis altså man bor alene" sagde han og kunne godt se at det ikke ville være så lækkert hvis man boet sammen med en ven, han gik over til ham og bøjede sig ned og lag sine arme rundt om halsen på ham "jeg får altid lyst til skumfiduser når jeg ser ild" sagde han og viste godt det var underligt, men sådan var han vel også og han elskede jo sig selv for den han var. han kyssede ham blidt på kinden og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 19:51

Han smilte bare tilhans lille opfordring og kunne ikke lade være med at overveje faktisk at overraske ham med et eller andet. Han lukkede lågen til brændeovnen og skævede om bag skulderen til ham. "Sjovt" Lo han hæst og kiggede ind i flammerne "Jeg tænker på sex... eller på spejdere...". Det lød lidt som en sjov kombination, men ild blev jo brugt til mange ting. Han vendte sig om og lænede sig frem mod ham i et kærligt kys. "Men skumfiduser er da også helt okay? Lidt uskyldigt måske".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 21:21

Danni så bare ind i ilden og vende let sit blik mod ham og grinte lidt "uh.. den idé kan jeg godt lide, så skal jeg måske begynde til spejder. også komme hjem til dig i mit fine spejder tøj" sagde han kærligt og gav et lille fnis fra sig, og nussede ham blidt på brystkassen og kyssede ham bare tilbage. han smilte lidt af ham og trak på skulderne "ja de er så.. nu tænker jeg heller ikke på sex hele tiden, måske største delen af min tid" sagde han og fniste lidt af det og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 23:03

"Naah, det tror jeg ikke du skal" Sagde han og tog hans ene hånd, da det han lavede ved hans bryst, men nussede hans hånd blid "Hvis du virkelig skulle klæde dig ud, skulle du klæde dig ud som mit kæledyr". Han kyssede ham tilbage igen og ned ad halsen, mens han trak ham tættere til sig. Det begyndte at blive varmt mod hans ryg, da der var ved at komme fut i ilden.
Han slap Danni og rejste sig. "Sæt dig i sofaen, så finder jeg nogle film frem" Sagde han og gik hen til en skuffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 23:10

Danni så bare på ham og smilte lidt "jepp ville blive smidt ud med det samme.. mig og natur høre ikke så meget sammen" sagde han og ville nok løbe skrigende væk bare at der kom lyde inde fra en skov, han smilte stort og nikkede og så kort ned af sig selv "jamen så er jeg jo så heldig at jeg så ikke behøver at klæde mig ud.. behøver bare klæde mig af" sagde han og fniste bare lidt af det og så op efter ham, inden han selv rejste sig op og nikkede til det "okay" sagde han bare og gjorde som han sagde, og gik stille hen og satte sig til rette i sofa'en. han så dog efter ham med et blik der betragtede alle hans bevægelser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 16:29

"Hvis man er opvokset udendøre er det noget andet" Smilte han og tog nogle dvd'er op han havde lejet dagen før og gik hen til ham. Han lo lidt af hvad han sagde og kunne bedre lide tanken om at han skulle tage sit tøj af end klæde sig ud. Han var nemlig ikke til den slags. Det var rigeligt at han som dreng nærmest var klædt ud som en pige, men det var jo hans hverdagstøj ikke en udklædning.
"Det er vidst de sidste nye film der er kommet ud. Mener jeg" Sagde han og satte sig selv tilbage i sofaen. Han kiggede på ham med et undersøgende blik og smilte lidt. Han prøvede lidt at forestille sig hvordan det ville være at tage ham til en jungle eller noget i den stil og så bare se hvordan han ville klare sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 21:16

Danni trak lidt på skulderne af det "men det er jeg altså ikke.. heldigvis" sagde han og hentydet ikke nået dårligt ved det, udover nået dårligt hvis han havde blevet født udendørs da det så ville være pinligt at være ham. han smilte bare kærligt til ham og rykkede sig helt hen til ham og så lidt på filmene "uuh den der" sagde han og pegede bare på en, mens han bare så på Xander og smilte. han lænede sig bare lidt frem og kyssede ham blidt på kinden "mys mys lille kind" mumlede han imens ind mod hans kind, inden han trak sit hoved tilbage og så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 21:50

Han smilte til ham og kiggede ned på filmen han havde valgt. "Okay, jeg tror den er meget god" Sagde han og kiggede lidt bagpå filmen og skimmede teksten. Han slog blikket lidt op da han mærkede et kys på hans kind. Han smilte til ham og lænede sig selv frem imod ham og kyssede ham tilbage på hans kind. "Du er skør" Lo han og lagde armene om ham. Han lod forsigtigt hænderne glide ned ad ham mens han undersøgende studerede ham med blikket.
"N-nå.." Sagde han hurtigt efter og slap grebet om ham. Han tog filmen og gik hen til dvd boksen og satte den i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 22:21

Danni nikkede let og så kort ned mod filmen, inden han så op på ham og nød meget kysset og rystede på hovedet "jepp det er jeg måske, men kun fordi du kan lide det" sagde han lidt halv drillende i det, og så efter ham og betragtede hans krop utroligt meget dog prøvede han at slappe lidt af i at kigge på ham "mmrh sikke en god røv" sagde han og gav nogle fnis fra sig inden han satte sig bedre til rette, og så sig let omkring og synes selv at det så flottere ud end sit eget hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:11

Xander hørte det og gjorde lidt store øjne. "Taler vi om din eller min røv?" Spurgte han, selvom han godt kendte svaret. Han fik sat filmen til og rejste sig op og vendte sig imod ham. Han smilte roligt, mens Danni kiggede rundt i hans hus og lod selv blikket skimme huset. Det var dejligt at vise sit hjem frem, når det varktisk var hundrede procent rydeligt som nu.
Han satte ned ved Dannis side, lagde armen om han og trak ham tættere ind til sig. Danni var så dejlig lille, at han var tilpas at holde om. Tilpas på alle måder.
Han kiggede hen på skærmen, hvor der vistes reklamer om andre lignende film.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 21:12

Danni så bare over på ham og rullede drillende sine øjne af ham "selvfølgelig din, sidder da ikke og kigger på min egen" sagde han og gav et lille fnis fra sig, da han var sikker på at det ville havde set sjovt ud hvis han gjorde. han blottede sine hvide tænder i et smil, da han mærkede Xander's arm om sig og at han blev trukket tætter på. han satte sig bare bedre til rette ind til Xander, og lag sin ene hånd på hans lår og lukkede sine øjne kort i "mmrh hyggeligt" hviskede han og kunne endelig ikke tænke sig at være et andet sted, han nød virkelig at være sammen med Xander.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:15

En lav og halvtræt latter lød fra Xander mens han holdt om ham. "Hvis jeg havde været dig, ville jeg ikke kunne dy mig" Svarede han, mens hans hånd stille og diskret nussede Dannis arm. Han vendte blikket mod ham, og det var tydeligt at se at han var underholdt af sit selvskab "og skal vi ikke for fremtiden aftale, at min 'røv' er et tabuemne? Du gør mig så genert".
Før han ville lade ham svare hev han ham tættere til sig og kyssede ham vådt på munden. På trods af at det ikke var mere end en time siden de havde gjort det ude i hans bli, havde han nu alligevel lyst igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 07:54

Dani hyggede sig virkelig meget sammen med Xander, ha havde aldrig hygget sig så meget med en fyr som han blot ville i seng med, men sådan var det jo slet ikke med Xander han var ikke bare en af de mange fyre. Nej! han var virkelig nået særligt i Danni's øjne, og selv om der var nået inde i ham som ikke var så meget for det, så var det ikke en andet sted som Danni heller ville være end tæt hos Xander. Ikke engang hans kæreste kunne han få sig selv til at strejfe en tanke, når han så på den flotte elever eller mærkede hans læber. der kom et tøsset lille fnis ud mellem hans læber da han hørte hvad han sagde og en let lyserød farve dukkede også op på hans kinder, som han bare ville ønske ville forsvinde hurtigt igen. Han var lidt stolt af sig selv over at gøre Xander genert, da han selv synes det var ret så sødt. han skulle lige til at sige nået da han mærkede de varme læber mod sine, hans øjne lukkede med det samme i og hans ene hånd lag sig kærligt til rette på hans kind, inden han kyssede ham hurtigt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 02:58

Xander lagde ham blidt ned under sig og trykkede ham mod sofaen idet han kyssede ham. Kysset var meget nænsomt, men også meget intimt. På trods af at han ikke havde noget imod at være voldsom ved ham, så fangede han alligevel sig selv i, at være blid ved ham. Han ville helst ikke være skyld i, at Danni skulle gå hen og blive bange for ham, eller på nogen måde føle sig krænket.
"Skat" hviskede han, lige før han fortsatte sit kys igen. Hånden gled diskret op under hans trøje, hvor han begyndte at nusse hans bryst. Den bløde, hvide hud kærtegnede hans hænder og vækkede lysten til at tage ham endnu mere, og han tog derfor hans trøje af og lod den falde ned på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hvad er dette for et sted -Jason-
» et liv for et liv //Xander//
» Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean
» på dette tidspunk er det irriterende at have evigliv (Embry)
» Jeg har nyheder til dig -Xander-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: