Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 02:49

"Undskyld" Sagde han mens Danni så blidt aede hans kind. Han kyssede ham en ekstra gang, inden han lagde sig ned at ligge tæt ind hos ham. Selv var han ikke bange for højder, og det var også en vigtig ting, hvis man skulle i militæret.
Han kiggede på ham ganske roligt, og havde det dejligt behageligt i hans nærvær. Selvom han vidste at han nok blev nødt til at sige farvel til ham en dag, så var det ikke en dag han ville glæde sig til. Han fjernede lidt hår fra Dannis ansigt og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 02:59

Han kyssede ham bare tilbage og ville jo ikke havde at han skulle undskylde, han lag sig stille om op siden og så bare stille på ham "du skal ikke undskylde" hviskede han stille og lag sin hånd på hans brystkasse "jeg ved endelig ikke hvorfor, men jeg kunne ikke tro på det sidst" hviskede han lige så stille i det og tænkte lidt over hvad han skulle sige til ham, det var jo virkelig svært for ham da han vel følte sig splittet inde i. følte virkelig at han bare var Casper utro ved at være tæt på Xander, og det kunne han ikke lide da han jo hadet den følelse. han trykkede sin lille krop ind mod ham og med sit hoved mod hans hals "jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige" mumlede han mest til sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 03:12

Xander syntes nu at han havde mange ting at undskylde for. Ikke kun for fejltagelsen fra før, men også for at have sagt, at han elskede ham. Det ville kun ruinere den stakkels engels hoved med små ideer om, at de kunne være sammen for evigt eller sådan noget. Det var kun en ud af mange ting der kunne ske.
"Du behøver heller ikke sige noget" Svarede han stille og strøg fingrene igennem hans blonde hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 03:19

Det havde aldrig strejfet Danni's tanke at måske de kunne blive mere end de var en dag, det ville jo også være en slem tanke da Danni var sikker på at ingen fyr ville kunne holde til at havde så meget sex som Danni havde brug for. Det var nok en af grunden til at han stadig kom sammen med Casper, istedet for at tage en som viste hvad han virkelig var og en han kunne havde sex med "men.. jeg føler at der er så meget jeg bliver nød til at sige" mumlede han ind mod hans hals og slappede helt af i kroppen da han mærkede hans fingere i sit hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 03:34

Xander så bare på ham og tænkte ikke på, at Danni havde noget betydeligt vigtigt at fortælle ham, og lukkede bare sine øjne lidt i. "Det går nok..." Svarede han og sukkede. Han var ikke ved at falde i søvn, men han måtte alligevel snart begynde at tænke på det, da han skulle på arbejde den næste dag.
"Du er så dejlig varm" Sagde han og lagde sine arme om ham og trak ham tættere indtil sig "mmnh... I morgen skal jeg på arbejde... Skal du have et lift med?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 03:44

Han viste endelig heller ikke hvordan han skulle fortælle at han havde en kæreste, og turde ikke engang tænke på hvordan Xander ville tage det "er du sikker på det?" spurgte han stille om og viste virkelig ikke selv om det ville gå, han havde ikke lyst til at havde det dårligt inde i når han var tæt på Xander. han blev dog glad for at få at vide at han var varm, det var vel altid dejligt at få at vide. han lod sig bare blive trukket ind til ham og følte sig virkelig godt tilpas, der kom en brokkende lyd ud af hans mund da han hørte at han skulle på arbejde næste dag "mmh.. må jeg godt låse dig fast til sengen imorgen?" spurgte han stille om og havde ikke lyst til at skulle væk fra Xander igen, tiden med ham gik bare alt for hurtigt og det ville han bare ikke havde, men han kunne jo heller ikke bestemme over tiden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 21:26

Xander holdt om ham og kunne ikke lade være med at grine af det. "Det lyder mindre fristende" Svarede han til det spørgsmål "Jeg skal arbejde meget, for at kunne betale til min bil og min lejlighed". Det var ikke fordi han var fattig, men Xander var bare meget sparsommelig som person generelt. Han rettede sig op og så ned på ham. "Men... Hvis det er tilfældet? Så forventer jeg også at du tager dig godt af mig... forkæler mig og sådan".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 21:59

danni så bare stille på ham og satte sig hurtigt op, så han sad som en hund med hænderne mellem sine ben og ned i sengen "men jeg vil ikke væk fra dig allerede" sagde han stille i det, og havde det jo så godt sammen med ham at han ikke allerede ville gå fra ham. Han skød sin underlæbe lidt frem, og så ned på ham med hundeøjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 00:00

Xander så på ham og kunne sagtens følge ham i, at han ikke ville væk allerede. Der havde jo gået et stykke tid imellem dem siden sidst, og han havde også savnet ham selv. Han studerede Dannis øjne lidt, før han selv kunne sige noget.
"Jeg kan jo også binde dig fast til min seng? Og så kan du blive her til jeg kommer hjem?" Tilbød han og satte sig selv bedre op og løftede op i hans ansigt. Han så ham i øjnene, aede ham beroligende på kinden og kyssede ham et lille kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 11:46

Danni blev helt glad inde i af at høre det han sagde, det var jo endelig ikke nået andet han ville end at være sammen med Xander. Han kunne jo godt forstå at han skulle arbejde, så at vente på ham til at han kom tilbage gjorde ham ikke nået. han stirrede bare på hans ansigt mens hans kinder blev en rosa farve i det, han kyssede ham tilbage i kysset og kunne godt mærke at han ville havde mere, men sagde ikke nået til det "måske ikke det med at binde mig fast, så når jeg at sulte inden du kommer hjem.. men hvis jeg må og du gerne vil havde det, så har jeg intet imod at vente her til du kommer hjem" sagde han kærligt i det og lag sin ene hånd på hans ene hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 17:21

"Det vil jeg gerne" Svarede han i et smil "Så har jeg også noget at glæde mig til, når jeg skal hjem". Han lagde armene om Danni og kyssede ham dybt igen, nærmest som i et stort tak. Han ville ikke have noget imod at have Danni eller nogen andre boende, mens han var på arbejde, så længe de bare ikke rodede. Men hvad skulle de dog også rode med? Det var ikke sådan, at Xander havde overfladiske ting rundt omkring, som ville kunne rode.
Han stoppede kort kysset og lagde sig ned. "Dit ansigt er jo helt varmt" Lo han træt, og nød tanken om, at han kunne få Danni til at rødme over det han gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 22:52

Danni var glad for at han godt måtte blive der selv om Xander skulle på arbejde næste dag, han havde bestemt ikke nået imod at vente på ham også selv om han havde masser af lektier der skulle laves til Mandag. han smilte stort af det og gav et lille nik fra sig "ja det har du jo" hviskede han kærligt i det og lag sine hænder på hans kæbe da han mærkede hans læber mod sine igen, han kyssede ham bare tilbage og lod sine øjne glide langsomt i. Han åbnede langsomt sine øjne igen og så bare ned på ham, han gav et lille grin fra sig og nikkede langsomt "din skyld" sagde han kærligt i det og lag sit hår om på den ene skylder, inden han lag sig ned igen med sit hoved på hans mave
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 00:22

"Ja, det ved jeg" Svarede han og så op på ham. Det var tydeligt at se forskel på, om folk var forelskede eller ikke var, og Danni udtrykte helt klart forelskelse. Han trykkede Danni tættere ind til sig, mens han strakte ud efter dynen, som han lagde indover dem begge. Det var rart at han ikke var så oprevet mere, og bare kunne slappe af med ham igen. han lukkede øjnene i, men lå vågen og kildede Danni ned ad ryggen, med fingerspidserne stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 02:55

Danni så bare stille på ham og kunne ikke lade være med at smile til ham, om dette var forelskelse var han i tvivl om, da han ikke kunne... eller ikke måtte forelske sig i nogen af dem han gik i seng med, det var nok en af grundende til at han ikke gik i seng med den samme fyr flere dage, men med Xander var det anderledes. Der nød han jo virkelig sexen meget, mere end man kunne tro og det var det som fik ham til at komme tilbage til ham. Eller var det virkelig fordi han ville se ham? Eller fordi han elskede de øjeblikke hvor de bare lå og slappede af? Han rystede kort på hovedet af sine tanker, nej det kunne ikke være derfor, nej! Det var pågrund af sexen besluttede han sig for. Han elskede jo Casper og ingen anden, eller jo sine forældre men det var jo nået andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 06:43

Xander slappede af og kunne sagtens acceptere, at der ikke var mere at tale om. Tavsheden er ikke altid pinlig, når man først er sammen med nogen man kan lide, eller føler sig tryg ved. Han hvilede øjnene let, mens han fortsat kildede Danni ned ad ryggen, og spekulerede på, hvad han kunne gøre sammen med Dani, for at virke mere spænende. Han havde allerede prøvet på at se en dvd med ham, det medførte mislykket sex, som medførte en underlig form for diskution imellem dem, som han ikke brød sig just meget om. Han vidste egentlig ikke meget om Danni, udover at han kunne lide at have sex og... ja... Som sagt vidste han ikke meget. Ikke meget mere end det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:00

Danni nød den kildende fornemmelse ned af sin ryg, den fik ham til at slappe mere af i det som altid jo var godt når det snart var tid til at sove, men det var også svært at sove når man kunne ligge og kigge... han slog det hurtigt ud af hovedet og lukkede sine øjne i, han ville ikke have at Xander troet at Danni var faldet for ham. Han lag sin hånd på hans overkrop ved siden af sit ansigt, han åbnede sine øjne igen og betragtede lidt den blød hud mens han lod sine negle glide op og ned af et lille stykke så hans øjne kunne følge med ”mmh” kom der let ud mellem hans læber, da han ikke viste hvad han skulle sige.. og om han overhovedet skulle sige nået.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:10

Xander var overbevist om, at Danni havde faldet for ham, udelukket fordi at Danni reagerede følelsesmæssigt overfor alt hvad han sagde eller gjorde mod ham. Han kunne godt mærke, at han selv var ved at falde i søvn, og det var heller ikke usædvanligt for ham, eftersom at han plejede at blive træt, kort tid efter sex, så længe det var om aftenen.
Han stoppede med bevægelsen i hånden, klappede ham kort på numsen, og lod hånden hvile der. Et suk lød fra ham, før han blev stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:24

Danni så flere gange kort op på Xander, inden han hurtigt så ned efter sin hånd. Han bed sig kort i læben da han mærkede klappet, og rødmede blot lidt af det. Han lag sig lidt bedre til rette og fjernede sin hånd, og lag den på Xander’s overarm inden han lukkede sine øjne i igen. Han lyttede på hans hjerte som bankede roligt, som bare fik ham selv til at slappe mere af i det og kunne til sidst ikke holde sig vågen længere. Han fald derfor stille i søvn og kom ind i sit drømmeland, hvor alt selvfølgelig var et paradis og var Danni var sit største ønske at være en pige. Han sukkede lidt i søvne og puttede sig tætter ind til Xander, og trak hans arm tæt ind til sig som man ville gøre når man holde en bamse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:29

Xander hvilede lidt, inden hans ur ringede. Hans ur var ikke overdrevent højt, eftersom at han havde en god hørelse og vågnede meget let. Han satte sig op og kom hurtigt i tank om Danni, eftersom at de stadig, efter en lang nat, havde holdt om hinanden. Normalt plejede han at skubbe sin partner lidt væk, da det blev for varmt, men åbenbart ikke denne gang. Danni så alt for sød ud når han sov, så han ville helst ikke ødelægge synet ved at vække ham. Han rejste sig og klatrede ned ad stigen ned til stuen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:39

Danni hørte godt uret dybt inde i sin drømmeverden, men det var ikk nok til at vågne ham da han var alt for træt efter dagen før og natten. Der kom nogle få mumlende brokkende lyde fra ham, da han mærkede at Xander trak sig væk fra ham. Han prøvede at finde sin elskede puttende arm igen, men fik i stedet fat i en pude som han istedet trykkede ind til sig. Han sukkede et par gange inden han blev helt stille i det, og sov bare videre som en sten som han var ret så god til at sove som.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:44

Xander var stille, ikke overfladisk stille, ved virkelig at liste eller sådan noget, men han var træt, sagde ingenting og gik bare rundt i sit eget tempo. Der kunne nemt blive stille i den store lejlighed, da rummene var så store og tomme. Han plejede heller ikke at være alene, og det havde i det hele taget hjulpet, da han fik Leo hjem.
Han stillede morgenmad frem på bordet, sådan så Danni lettere skulle kunne finde det, og tog selv et stykke brød i hånden, og gik rundt og gjorde sig klar til arbejde. I dag skulle han være dørmand, og det var ikke underligt på denne tid, da der var mange klubber, der holdt sig åbne til langt ude på morgenen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:01

Han lå bare stille i den store seng som fik ham til at se mindre ud, han havde aldrig været en af dem som rullede rundt i sengen og lå mere som en sten... Ja! Som en sten som ikke bevægede sig udover den lille smugle han havde brug for, når han skulle trække vejret. Han havde begravet sit ansigt ned i puden, den duftede jo så dejligt af Xander som bare fik ham til at blive mere roligt i det og alligevel ikke. Han åbnede langsomt sine øjne selv om han stadig var langt inde i sin drømmeverden, og hans hjerne var slet ikke begynd at virke på denne tid, men der var nået der manglede hos ham og det var den dejlige varme hud. Han kravlede bare ned fra sengen og holde puden ind til sig med den ene hånd, og satte sig bare ned tæt på stigen og kiggde ned efter Xander. Han holde puden så tæt ind til sig som den kunne komme, og trykkede sin mund og næse ned mod den. Man kunne bare se på ham at han ikke var helt vågen, og var endda overtræt og havde lyst til at tude uden endelig en grund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:13

Xander hørte ham ikke, men stod også ude i gangen og tog sko på. Leo stod ved at side og logrede med halen, mens han håbede på at de skulle gå tur, men Xander viftede ham væk. "Så.. dæk" Sagde han, hvilket var morgenens første ord. Han stoppede lidt op og så på sit ur, og fandt ud af at han havde nogle minutter endnu. Han gik ud i køkkenet og videre ind i stuen, hvor han kunne se at Danni lige var stået op. Han grinte af synet af den trætte dreng. "Morgen?" Smilte han og stoppede den ene hånd i lommen til bilnøglerne "Der er morgenmad ude i køkkenet".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:23

Danni så bare ned i stuen til han fik øje på Xander og så bare stille efter ham, han hørte endelig ikke hvad han sagde da han jo stadig sov, men han gik heller ikke søvne. Han var som et lille barn når han var overtræt, som bare begynde tude uden nogen grund til det. Hans blik lå og fulde bare Xander’s mindste lille bevægelse, hans vejrtrækninger var tunge i det som de var når man sov. De trætte tåre begynde bare løbe ned af hans kinder, og han gemte sit ansigt ned i puden og han begynde mumle ting som bare ikke gav nogen mening.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:35

Xander kunne ikke holde smilet tilbage, og han gik hen og krammede ham stramt til sig, bare for at vække ham lidt mere. Hans greb var som sædvanligt stærkt, men han kvaste ham dog ikke, da der jo også lå en pude imellem dem. "Hør her... hvis der er noget, kan du bare ringe.. Ikke? Og du skal bare lade som om du er hjemme.. tage et bad og så videre..." Sagde han, for at sikre sig, at han ikke ville blive ringet op for de mindste ting. Det ville jo ikke gå så godt, hvis han skulle holde øje med folk og passe arbejdet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander   Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander - Page 4 Icon_minitime

Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hvad er dette for et sted -Jason-
» et liv for et liv //Xander//
» Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean
» på dette tidspunk er det irriterende at have evigliv (Embry)
» Jeg har nyheder til dig -Xander-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: