Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 01:47

David snøftede og hulkede imens tårende trillede ned af hans kinder. han havde ikke troet han faktisk kunne fortælle EMbry alt dette uden at bryde fulstændig sammen. godt nok græd han og ville nok ikke bare stoppe med det samme igen, men han rystede dog ikke og stor tuede som han havde gjort andre gange. han mærkede de varme hænder mod sine kinder og panden mod sin. han så ind i det beroligende øjne og snøftede igen og igen "det eneste der har hold mig kørende har været mine venner.. især en der hedder Andy.. han har hjulpet mig igennem min frygt for at lade andre røre mig.. dog kan jeg kun lade folk jeg virkelig elsker komme tæt på..." hviskede han helt stille og sank en klump. han lukkede øjnene da han mærkede kysset på næsen. han nød hver eneste kys han fi af Embry og følte sig virkelig tryg og elsket. det var det vigtigeste for David. han havde fra barns fod af skulle klare sig selv og være voksen. klare sig igennem de værste ting alene, men nu kunne han slappe af. han vidste EMbry ville være der for ham fra nu af og at han ikke ville komme mere til skade. han vidste at han kunne være sig selv nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 02:08

Embry så lidt på tårerne, og nikkede. Venner var vigtige, de var sjælens balsam og dem der fik en til at indse nogen ting. "okay.. det er jeg glad for han gjorde" sagde han stille. Det ville have været frygteligt hvis David skulle lide under det igennem hele sit liv. Han lagde sine arme om ham igen og trykkede ham ind til sig, og vuggede ham blidt fra side til side for at få ham til at slappe af. Embry havde mange ting han lige skulle fordøje og han vidste ikke hvordan han for fremtiden ville reagere på det. Han vidste bare at lige nu trængte David til t han bare var der for ham, og han ville hellere gemme tingene til at tænke over dem på et tidspunkt hvor han havde tiden, og smøgerne til det. Han kyssede ham blidt i håret og lyttede til det hikstende åndedræt. Han nussede ham beroligende på ryggen og kunne høre på ruderne at det var begyndt at regne udenfor. Han kunne mærke Davids våde kind mod sin hals og kæe en gang imellem, og lagde blidt sin kind mod hans hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 02:34

David så påå ham og lyttede til det han sagde "er jeg også... ellers ville jeg aldrig kunne sidde så tæt på dig og det ville være forfærdeligt" sagde han med små hulk og snøftede igen og igen. han mærkede de beskyttende arme om sig igen og puttede sig godt ind til ham. hhan nød det blide nussen mod sin ryg og prøvede at slappe af så godt han kunne. det hjalp med det samme, og han kom hurtigt til at slappe mere af. det var som om at det at han havde kommet af med den byrde at det var nemmere at slappe af. han kom til at tænke poå sidst de havde været sammen og det fik et lille smil frem på hans læber. han nød det lille kys og snøftede mindre og mindre. dog var han vejrtrækning stadig lidt ujævn. han lukkede sine øjne "tak" hviskede han næsten lydløst og faldte utroligt nok i søvn kort efter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 03:09

Embry nikkede forstående "Ja.." sagde han stille, det ville være forfærdeligt, ikke kun for ham men også for David. Han lukkede sine øjne på klem, og lyttede til den stille hulken og snøften. Han nussede ham blidt videre på ryggen og vuggede let fra den ene side til den anden med ham. Han kunne automatisk mærke at David blev mere og mere afslappet, og det var han glad for, han havde frygtet at David ville have været utrøstelig. Han lyttede til den ujævne vejrtrækning og tænkte sig lidt om "så lidt.." hviskede han blidt mod hans hår, og forstod ikke helt hvad han takkede for "bare du er glad.." mumlede han blidt, og mærkede at hans krop blev slap, og hans vejrtrækning blev dybere. Det fik ham til at smile svagt, og han gav ham et blidt tryk, og et lille kys på panden før han rejste sig med ham. Han gik ind på sit værelse og fik lagt ham ned i sengen. Han var hele tiden koncentreret om ikke at forstyrre hans søvn, og puttede dynen ned omkring ham. Han satte sig på sengekanten, og fangede sit askebæger med to fingre og fandt sine smøger. Han tændte en, og så lidt rundt i det nattesorte værelse, og lyttede til Davids dybe vejrtrækninger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 03:38

David sov meget tungt og lagde på ingen måde mærke til at nogen bar rundt på ham. han tog stille fat i hans trøje og sov tungt videre. han krymmede sig roligt sammen da han blev langt ned på den bløde sang og han vejrtrækning blev utrolig dyb og meget rolig. han knyttede stille sin ene hånd og bed stille fat i sin tommeltot, hvorefter han gav et lille suk fra sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 03:45

Embry lyttede til Davids lyde, mens han røg. Han så lidt ud i mørket, mens han gik sine tanker igennem. Ved siden af ham på sengekanten hang hans hale, og svajede lidt fra side til side. Det gik nok, han var jo hjemme og det var bare David så han behøvede ikke trække den ind igen. Han sukkede stille og askede ned i askebægeret, og så lidt på David igen. Han rakte ud og strøg ham over håret, før han endelig slukkede smøgen, og trak sit tøj af undtagen sine boksershorts. Hvis der var en ting han ikke kunne var det at han ikke kunne sove i sit tøj. Han lagde sig ned på ryggen og så lidt op i loftet før det alligevel endte med at han faldt i søvn.

//timejump? 8D//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 04:02

//timejump XD//

David sov længe og trygt. han lå helt stille hele natten igennem og sagde ikke andet en nogle små suk i løbet af natten. han vågnede ved en 8 tiden og gned søvnen ud af sine øjne, før han åbnede dem. et lille smil formede sig på hans læber da han så sin elskede ligge ved hans side. han satte sig helt stille op og studerede hans overkrop lidt tid, hvorefter han lagde sig ned helt tæt på Embry og lagde sin hånd på hans bryst og begyndte at nusse ham der. David lå nu bare og betragtede sin elskede med et helt drømmende og meget forelsket blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 04:12

//x'D//

Embry sov bare, måske en smule uroligt for han havde lagt sig på siden og på maven, og derefter om på ryggen igen i løbet af natten, men nu lå han på siden vendt mod David. Han var vågnet en times tid før ham, men havde på ingen måde orket at stå op, og havde været træt nok til at ligge sig til at sove igen. Han kunne dog godt mærke varmen mod sin overkrop da David puttede sig ind mod ham. "Mmm.." kom det langsomt fra ham og han vågnede sådan halvt "jeg er vågen.." hviskede han morgenhæst, og faldt så småt i søvn igen, og lagde armen om David og trak ham tættere ind til sig og gemte sit ansigt i hans hår. Han nød at blive nusset på brystkassen, var der nogen bedre måde at vågne op på? Selvom det var en overdrivelse at kalde ham vågen.Han tog en dyb indånding af David, og åbnede svagt sine øjne, og missede lidt mod det grå morgenlys der var i værelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 04:32

David hørte Embry hvisken og smilte stille igen, hvorefter han puttede sig stille ind til ham. han nussede ham forsat på brystkassen "tror jeg ikke på" hviskede han kærligt og barnligt, hvorefter han stille kyssede ham på brystkassen og mærkede hans ansigt mod sit hår. han følte sig så godt tilpas hos ham og havde det helt vidunderligt godt. det var som om alle sorgerne fra i går var lagt langt væk og lykken for at være tæt på sin elskede havde overtaget det hele. han betragtede hans brystkasse sekvom han var så tæt på. bare det at kunne se hans hud var nok til at han havde noget at betragte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 04:42

Embry kyssede ham i håret, og lyttede "mmhm.. nej det er vist også lidt løgn.." sagde han stille og smilede skævt. Han nød det lille kys, og tog en dyb indånding og tog lidt af dynen over sig så han var under den sammen med ham. Han rykkede sig lidt ned så han var i ansigtshøjde med David, og så på ham med halvtrætte øjne og smilede så svagt til ham "sovet godt?" hviskede han stille, og så på hans ansigt. David virkede betydeligt gladere end dagen før, hvilket lettede Embry. Han kløede sig let på skulderen, og mærkede sin hale liste sig ud fra under dynen. Han smilede let og kildede blidt David på næsetippen med spidsen af halen der bestod af en rød tot, ligesom hans eget hår. "Kilde kilde.." mumlede han lavmældt og drilsk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 04:52

David nød det lille kys og fnes meget stille af det han sagde. han synes det lød så sødt når EMbry var så træt og blev bare mere glad af det. han puttede sig endnu tættere på EMbry, da han kom ind under dynen og så ind i hans øjne med at glad smil på læben. han sukkede lykkeligt og betragtede de trætte øjne "jeg har sovet... tungt...så fint nok.. hvad med idg?" spurgte han hviskende da han ikke orkede at hæve stemmen mere en det. han så på sin næse da den røde tot kildede ham på næsen og fik store øjne "wow" mumlede han. han havde ikke lige set Embry's hale før så det undrede ham ret meget der nu var en rød tot ligeforan hans ansigt. han tog stille fat i den efter han havde fået sin ene hånd op fra dynen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:17

Embry smilede stille af David, og holdt ham bare tæt ind til sig. Han kunne ikke se at der var nogen som helst bedre måde at vågne op på end at vågne op til Davids smukke ansigt. "Mm.. tungt passer meget godt til det, du gik i hvertfald død hurtigt.." hviskede han stille. Han tænkte lidt over det "Jeg har sovet fint nok.." sagde han så, og havde heller ikke brug for at snakke højt. Det var egentlig også meget rart bare at ligge og hviske, det gav sådan en intim atmosfære. Han hørte Davids 'wow' og grinede stille "se hvad jeg har anskaffet mig" hviskede han og fniste let, og lod den røde tot kærtegne Davids kind. Han lod han tage fat i den, og lå roligt. Halen var ligeså lang som Embry var høj så han kunne sagtens ligge vendt mod David uden at overanstrenge den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:43

David så på ham og smilte undskyldende "undskyld.. jeg var helt ødelægt i både krop og sjæl... jeg gik ud med et lys" hviskede han undskyldende og kyssede ham helt forsigtigt p åmunden og ginte helt stille efter. han nikkede stille og var glad for at Embry havde sovet fint, for han ville bare havde han elskede havde det godt og nu når han ikkeligefrem kunne beskytte Embry for noget, så måtte han bare forkæle ham istedet og håbe han også sov godt. han elskede at høre Embry's hviskende stemme. den lød så charmerende og forførende også selvom den nogle gange var hæs, det gjorde den egentlig bare mere forførende. han så lidt på den røde tot og synes den var utrolig sjov "en hale med en fin rød tot... den er jo vidunderlig" hviskede han barnligt. nød det lille strøg over sin kind. han pillede blidt ved den lille røde tot og synes det var utrolig at Embry havde en hale.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:01

Embry nikkede "det ved jeg godt, det er iorden" hviskede han og smilte beroligende til ham. Det havde været helt iorden, han forstod godt at David havde været nød til at sove lidt på det. Det ville han nok også selv have haft brug for. Han nød det lille kys på munden, og smilede varmt til ham. Embry betragtede Davids barlige ansigt mens han undersøgte hans hale og grinede lidt "Man er vel rødhåret.." mumlede han og pustede sigende en tot hår væk fra sine øjne. "Mm.. jeg fik den, eller den begyndte at vokse for noget tid siden, og først troede jeg det bare var rygsmerter.. hvem vidste jeg ville ende op med en hale" sagde han og så lidt på sin hale der havde lagt sig fladt på dynen. Han kyssede Davids pande, og trykkede ham ind til sig. "Mmhm.. min David.." hviskede han, og gemte sit ansigt i hans hår igen, og tog en dyb indånding.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:33

David smilte glad og betragtede Embry i lidt tid "godt" hvsikede han helt stille og puttede sig tæt ind til ham. han havde virkelig haft brug for søvn, men nu var han helt frisk og klar til at være sammen med sin elskede Embry og bare havde det godt igen. glemme alt det der var sket og betragte den skabning han elskede mere en noget andet. David grinte lidt af Embry og nikkede stille "elsker dit røde hår" sagde han helt oprigtigt, da han virkelig synes det var fantastisk. det var noget af det han faldt for føst ved Embry og så selvfølgelig hans personlighed. David elskede alt ved EMbry. for ham var Embry den perfekte. han så lidt på halen og slap den lidt efter "så er der bare mere at elske.." sagde han og var egentlig bare glad for at halen var så fin. han kunne allerede rigtig godt lide den. han nød kysset på sin oande og trykkede isg ind til EMbry "min EMbry" hvsikede han og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:44

Embry trykkede ham ind mod sig og smilede stille, bare David var okay så var han glad. Han lå, og så lidt på Davids ansigt, han havde jo fået lagt sig sådan at han kunne se ham i øjenene. Ellers så var han højere end han og ville ikke have haft øjenkontakt med andet end hans hår, hvis han havde ligget ordentligt. Han grinede lidt af kommentaren til hans hår "ja jeg er ægte ginger.." grinede han lidt, og kørte forsigtigt en tot af Davids hår om bag hans øre "Men dit er mere fint end mit.. blødere" mumlede han, og smilede varmt til ham. Hans eget var tykt, og underligt. Det havde egentlig ikke nogen glans som sådan, men det var heller ikke tørt. Han smilede stille og skævede til sin hale "mm.. men den har det nu altså med at leve sit eget liv en gang imellem" sagde han så og viftede let med den, inden han lod den dumpe ned på dynen igen. Han så lidt på de grønne øjne da han sagde det og smilede varmt, og trykkede let sine læber mod hans. Det var for længe siden han havde fået kysset ham ordentligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:57

David betragtede Embry hver eneste sekund da han virkelig synes han var den smukkeste og dejligste skabning nogensinde. han elskede han røde hår og bløde ansigt "min ginger" sagde han barnligt og grinte lidt. han puttede sig tlttere på Embry og smilte uskyldigt til ham "synes jeg ikke.. kan bedre lide dit" sagde han da han bare elskede den pau! røde farve. det synes han at hans sorte kedelige hår var ja for kedeligt. måske var det blødt og fint, men han kunne nu bedre lide Embry's. han så lidt på hans hale og synes bare den var utrolig facinerende "driller den dig så nogle gange?" spurgte han nysgerrigt om og så på ham med et barnligt blik og stadig uskyldige smil. han fik dog lidt store øjne da han mærkede kysset og det denne gang var et ordenligt kys. det gav en rar varme inde i ham og han kyssede med. det havde han virkelig savnet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:12

Embry smilte bare af de ting han havde sagt og kyssede ham fortsat. Han gav et lille nik fra sig da David spurgte om hans hale drillede ham "Mm..den er... ond" mumlede han ind imellem kysset, og trykkede ham tættere ind til sig. Han avde ikke lyst til at slippe kysset, da det allerede føltedes som noget han havde lyst til at holde i evigheder. Der var altid så mange ting han gerne ville sige til ham, men han kunne aldrig rigtig få dem sagt, eller også var de gentagelser, og noget han havde sagt før. Han ville bare have at David vidste at han betød alt for ham. Han fik vendt sig sådan at han lå over David, dog uden at ligge alt sin vægt ned over ham så han brugte armene lidt som støtte, og fangede kort Davids bløde underlæbe mellem sine, og så ham i øjnene og smilede lidt, før han kyssede ham videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:27

David smilte af det han mumlede mellem kysset og synes bare det var sjovt at hans hale var ond. han trykkede sig så tæt ind til ham som overhovede muligt, da han bare ville være så tæt på som han kunne. det hele var så dejligt. han havde virkelig savnet den tæthed og det dejlige kys. der måtte aldrig gå så langtid før de mødtes igen, det havde han altså lige bestemt, for de ting kunne han umuligt undvære så længe igen. han lod sig rulle om på ryggen og lagde sine hænder om nakken på Embry. han lille smil tegnede sig på hans læber da han mærkede hans underlæbe var imellem EMbry's. han kyssede med med det samme igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:39

Embry smilede lidt gennem kysset og holdt ham op mod sig, eller han lænede sig nok nærmere ned mod ham. Han nød at være sammen med David igen, hans David. Han lukkede sine øjne lidt, og nød at mærke varmen fra David og hænderne om sin nakke. Han slap blidt kysset, og sendte en stribe små kys ned over hans kæbe, og hals. Han havde sat sig for at forkæle David lidt, ovenpå alt det han havde været igennem, om han så var nød til at kysse ham hele dagen igennem.. men det var egentlig ikke kun en forkælelse af David for det kunne han også selv godt lide. Han kyssede blidt hans hals, og tog en dyb indånding ind imellem. Han bevægede sin ene hånd lidt, og lod den glide op af hans side og kærtegnede ham blidt på siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:52

David lukkede sine øjne ig nussede ham blidt i nakken. det var så rart at mærke Embry igen og det fik ham bare til at slappe helt af og glemme alt andet end Embry. han smagte lidt på sine læber da Embry slap kysset. de smagte af Embry og det var nok den bedste smag der fandes. Embry smagen. han nød alle de små kys og stragte sin hals lidt så der var mere plads til de smmå kys. han nød virkelig den forkælelse Embry gav ham og det var lige det David trangte til. han synes det kildede lidt da han mærkede den kærtegndende hånd op af sin side, men nød det stadig utroligt meget. han lod stilel sine hænder glide ned på Embryøs brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:02

Embry lod sin hånd glide ind på Davids mave, eller side om man ville, han fik i hvertfald bare sin hånd ind på den varme hud, og lod sine fingerspidser glide ned af hans side. Han kom kort i tanker om hvad der var sket sidst de havde ligget og nusset, men han skød tanken fra sig, det ville ikke ske idag han havde fuld kontrol over sin krop, mente han da.. Han kyssede blidt Davids hals, og nappede ham drillende i kæben. Han mente at David skulle have alle de kys han var gået glip af siden han havde været væk, så han kunne ligeså godt starte fra en ende.. men han havde jo også hele dagen til det. Han mærkede Davids hænder gled ned fra sin nakke og ned på sin brystkasse. "Du aner ikke hvor meget jeg har savnet dig.." hviskede han helt stille, og lyttede til hans vejrtrækning. Han kyssede ham kort på stykket mellem hage og hals, og trak så sit hoved lidt op så han kunne se på ham,.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:33

David mærkede den varme hånd mod sin hud og smilte stille. han var sådan en rar fornemmelse og han havde virkelig savnet den. sidst han havde den fornemmelse var sidst de havde været sammen og det havde været utroligt dejligt. han mærkede det drillende nap i sin kæbe og grinte stille af det. det var rart at grine igen. det havde han savner og at det var EMbry der fik ham til at grine igen var kun rart. han nussede ham blidt ned af brystkassen og ned på maven "måske ikke..jeg ved bare jeg har savnet dig mere en det er lovligt" hviskede han stille og nød det lille kys. han så op på Embry da han trak hovedet lidt op og betragtede ham med et uskyldigt blik. han lagde sin ene hånd på hans kind og så ind i hans øjne igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:50

Embry smilede og nussede ham på siden, og lyttede til hans latter og nød at mærke hans fingre og hænder mod sin overkrop og da de gled ned på hans mave. "Ligefrem ulovligt?" mumlede han, og forsøgte at lyde chokeret, det blev dog ikke rigtig til noget, da han smilede mere af det end han syntedes det var skummelt. Han betragtede det uskyldige blik, og lænede blidt sin kind mod hans hånd, og bøjede sin overkrop lidt ned igen og kyssede ham på munden. Han kørte langsomt sin hånd op af hans side, dog ikke helt op for han vidste udemærket hvor meget det kildede, og ned til Davids buksekant igen.

//wow så døde min krea oO//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:06

David nød at blive nusset og betragtede Embry's øjne i noget tid "ja..ulovligt.." sgade han stille og smilte uskyldigt. han havde virkelig savnet EMbry meget. han havde tænkt på ham hver eneste dag og sikkert også snakket rigtig meget om ham med sin storebror inden det forfærdelige skete. han ønskede bare at hans storebror havde nået at møde Embry. det ville havde været hyggeligt. David nussede blidt hans kild og betargtede ham med et beundrende blik. han lukkede sine øjne da ahn mærkede hans læber og kyssede blidt med. han nød at mærke Embry's hånd kærtegne hans side, selvom det kildede lidt. det føltes meget bedre end det kildede så han nød det bare forud*

//kender fornemmelsen Oo //
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.   Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David. - Page 2 Icon_minitime

Où êtes-vous maintenant.. Je' ne sais pas.. - David.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Til David :D
» Second - David
» Who Are You? - David
» Råb om hjælp.. (David)
» En god smøg gør godt - David

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: