| by tur//Samilla// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 00:35 | |
| Hun sendte et frækt smil tilbage " Ja du ved lige hvordan en pige ville have det" sagde hun frækt... Hun begyndte at rage på hans krop. Hun snavede mens hun stønnede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 00:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved og var ved at komme så der kom lidt sæd ud af hans lem og ind i hende men ikke så meget og kiggede på hende med et smil "må man komme"sagde han og kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 00:51 | |
| Hun smilede frækt tilbage "selfølgelig" sagde hun med et liderligt smil. Hun kiggede på ham og slikkede sig rundt om munden. hun begyndte at stønde højere. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 00:55 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende i nakken og smilte frækt til hende og kom oppe i hende med et smil og da han var kommet helt trak han sig ud af hende og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne og håbede hun nød det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 00:59 | |
| hun gav sig til at holde om ham. Hun smilede til ham med et frækt smil på munden. " Du er dejlig" sagde hun med et ssmil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:01 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne "det er du skam også"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende ned af kroppen med et smil på sine læber som var meget frækt og kiggede på hende det var så dejligt at være sammen med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:12 | |
| * Nej det spørg jeg ham ikke om* Tønkte hun da hun kiggede på ham med et lille frækt smil. Hun tog og slikkede sig rundt om munden. "HM Skal vi tage ud og lave noget når vi er færdige?" spurgte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:15 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne "hvad vil du da lave ude"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber viste ikke hvad han skulle udenfor nu og sådan men det ville sikkert ikke skade at gå udenfor og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:21 | |
| Hun kiggede på ham " Vi kunne tage i biffen, eller tage ud og spise eller et eller andet" Forslog hun. Hun kiggede på ham med et frækt smil og gav sig til at kysse ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:26 | |
| Han kyssede hende igen med et smil på sine læber og kiggede på hende "biffen lyder godt"sagde han og kiggede på hende "skal vi ikke tage derind og se en film sammen"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og havde godt nok aldrig været i biffen i mange år nu så det var vel på tide at han gjorde det igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:32 | |
| "Grunden til jeg spurgte var for vi kunne se den sammen" Sagde hun med et frækt smil. Hun væltede ham og satte sig på ham med et frækt smil på læberne. "hvad skal vi se?" spurgte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:37 | |
| Han kiggede på hende med et smil og kiggede op på hende "det ved jeg ikke hvad har du lyst til at se"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig op og kørte sine hænder op under hende s kjole som hun havde på og nussede hende på ryggen med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:43 | |
| "det ved jeg ikke " sagde hun mens hun kærtegnede hans kind. Hun tog fat rundt om halsen på ham og begynnte at kysse ham. *Ej hvor er jeg glad for at være her sammen med ham* Tænkte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:52 | |
| han smilte til hende og kyssede hende igen "så må du jo til at finde ud af det"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende på ryggen med et smil. Han kiggede hende ind i øjne "har du hørt noget fra Anastacia"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 01:57 | |
| "Ja vi må finde ud ad noget,, men nej Anastacia har ikke svaret" Sagde hun med et smil på munden. "Hvilken slags film er du til? spurgte hun . Hun førte sine læber hen mod hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:11 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "alle slags former for film"sagde han og kiggede på hende med et smil "hvad med dig hvad kan du lide"sagde han og kiggede på hende med et smil og ventede på hendes svar og nussede hende på ryggen med et sødt smil på sine læber "vi må da håbe at hun snart svare"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:16 | |
| "ja Lad os håbe det " sagde hun med et frækt smil... Hun begyndte at rå snave ham " jeg er osse til alle film." sagde hun med et liderligt smil. " Du må vælge film" sagde hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:26 | |
| Han kiggede på hende og snavede hende igen "nej du vælger en film inden jeg knalder dig igen"sagde han og kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og nussede hende på rykken "vi kan se knep og mere knep og det er en film"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:29 | |
| "hehe Din Frækkert xD" Sagde hun med et smil på munden. "jeg ville ikke vælge film så du ,må jo knalde mig igen" sagde hun med et lille grin. og kyssede ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:35 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber på hende og fik dem vent om så han var øverst og rev hendes trusser af hende og slikkede hende mellem bene og legede med hendes klitoris og nussede hende på maven og kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og kiggede op på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:41 | |
| hun kiggede ned på ham med et smil og hun elskede da han legede med hendes klitoris. "må jeg spørge diig om noget?" spurgte hun med et frækt glimt i øjet. Hun kiggede rundt.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:43 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det må du da gerne"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste jo ikke hvad det var før hun sagde noget. "hvad er det"spurgte han og ventede bare på hende og det hun ville spørge ham om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 02:59 | |
| Hun kiggede på ham med et simoleredt smil. "Hvad kan du lide ved miig?" Spurgte hun,, mens hun bed siig i underlæben. Hun kiggede rigtig charmerende hen mod ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 03:01 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kan lide alt ved dig søde alt"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden og smilte til hende "vil du ha mit lem op i dig eller skal det vente"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 03:14 | |
| "det spørg du sin sexslave om?" sagde hun med et frækt smil på læben. " jeg elsker osse alt ved diig søde" sagde hun med en charmerende stemme. og gav siig til rykke sig op til ham og kysse ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: by tur//Samilla// | |
| |
|
| |
| by tur//Samilla// | |
|