Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

by tur//Samilla//

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

by tur//Samilla// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 03:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen med et smil på sine læber og nød det kys og nussede hende mellem bene og kiggede på hende "du er så dejlig fræk"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne på hende og kyssede hende som blev til snav
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 03:45

" tak og ilm" Sagde hun med et halv frækt smil.
hun nød hans snav og hjalp til . Hun tog nede i bunden af kjolen
og rev op hun sad nu kun i bh.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 04:06

Han stak sit lem op i hende underliv og nød være et øjeblik med hende og gav sig til at køre frem og tilbage og nød det hele og kyssede hende på munden og kiggede hende ind i øjne "du er min sexslave"sagde han med et smil på sine læber og nussede hendes bryster uden på hende bh
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 04:29

hun nød det og begyndte at stønne da hun mærkede lemet i underlivet
hun begyndte at kysse ham på halsen.
" ja jeg er din sex slave" sagde hun."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 04:31

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og knaldede hende hårdt og godt og nød det hele sammen med hende lige nu og smilte "min dejlige sex slave"sagde han og tog og fik fjernet hende bh og tog hende på brysterne og blev ved med at gøre det han gjorde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 04:43

Hun smed bh,en til side,, hun stønnede højt.
hun rev sig løs fra ham "skal vi ikke i biffen idag?"
Hun lagde sig ved siden af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 04:52

Han kiggede på hende "jo skal vi"sagde han og rejste sig op og fik sit lem gemt væk og gik ind i værelset og fandt nogen penge frem og gik så ud til hende og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "skal du med"sagde han med et smil og ventede bare på hende og var tålmodig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 05:03

"ja" sagde hun og smilte til ham. Hun rejste sig og tog tøj på.
Hun gik hen og kyssede ham og tog ham i hånden.
"er du klar" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 05:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik så ud af døren og smilte til hende "så går vi"sagde han med et smil og ventede på hende så hun kunne komme ud.
Da hun var kommet ud låste han døren og gik hen til elevatoren og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 05:24

Hun kiggede op på ham og gav sig til at kysse ham.
Hun kiggede drillede på ham.
Da elevatoren kom gik hun ind i den ig ventede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 05:43

Han kyssede hende igen med et smil på sine læber og gik ind i elevatoren og trykkede på den nederste knap og kiggede på hende med et smil på sine læber og da elevatoren kom ned til der hvor den skulle være gik han ud og ventede på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 05:58

Hun gik ud og kiggede ham i øjnene.
"går vi der hen" spurgte hun charmerendet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 06:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja lad os det"sagde han med et smil på sine læber og gik vider på vej over mod biffen som de skulle ind i og kiggede på hende med et smil på sine læber og tog hendes hånd og smilte sødt til hende og gik bare vider for de skulle se en film sammen i biffen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 07:11

Hun fulgte efter ham,, hun sendte et varm smil til ham.
" hey jeg ved ikke hvor biffen er her i byen"sagde hun
hun smilte sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 07:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "vi finder den nok tror du ikke"sagde han med et smil på sine læber og gik vider og tog hendes hånd og kiggede på hende *hun skal ikke vide jeg er varulv*tænkte han og kiggede på hende *eller skal jeg fortælle hende det*tænkte han og kiggede bare på hende mens han gik vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 07:25

" Jov det tror jeg" sagde hun med et smil i venstre mundvig.
hun fulgte efter ham og kiggede hvordan han så ud i ansigtet.
*Tror han har noget at fortælle mig siden han ser så underlig ud nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 07:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "tror du på andre væsner"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne og stod lige stille lidt og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og håbede på at hun gjorde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 07:55

Hun kiggede på ham med et smil.
" jov jeg tror på andre væsner " fortalte hun
Hun smilede let til ham og puffede lidt til ham.
" hvorfor?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 07:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det er fordi jeg er en varulv altså et menneske der kan blive til en stor ulv"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "vil bare gerne ha at du ved det så det ikke kommer som et chok for dig"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 08:04

Hun Sank en stor klat spyt, og kiggede på ham.
"hvor længe har du været det" spurgte hun med et lille smil.
Inden han noget at svare kyssede hun ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 08:06

Han kiggede på hende og kyssede hende igen "cirka 10 år eller noget"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "det gør vel ikke noget jeg er jo stadig et menneske på en måde har bare bedre sanser"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var da glad for at hun ikke flippede ud eller noget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 08:13

"nej det gør ej jeg er bare glad for at have mød dig" sagde hun med et lille smil.
hun kyssede ham og gik lidt vidre.
*den var jeg ikke helt klar på men der er intet galt i det* tænkte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 08:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen "jeg er også glad for at ha mødt dig søde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "du har ikke hørt fra Anastacia"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og håbede lidt på det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 08:23

"neej hun har ikke svaret" sagde hun med et skævt smil.
Hun hev lidt i ham for at de satte farten lidt op.
*nej glem det, det spørgejeg ham ikke om * Tænkte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 08:25

han kiggede på hende "er der noget galt du ser ud til at tænke over et eller andet"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "det var da træls"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 12 Icon_minitime

by tur//Samilla//
Tilbage til toppen 
Side 12 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Næste
 Lignende emner
-
» Uskyldighed - samilla
» varme - samilla