| by tur//Samilla// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:28 | |
| " nej der ikke noget og ja det er trælst" sagde hun blidt. Hun sendte ham et varmt smil. " du er det bedste" Sagde hun med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:30 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "tak i lige måde"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på kinden og gik vider de skulle jo i biffen sammen og det ville han ikke lade gå til spilde *hun er nu en flink pige*tænkte han og kiggede lidt rundt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:34 | |
| hun gik vidre, hun tog sin hånd og kørte igennem håret da det sad nede i panden på hende. *Ih jeg har bare lyst til ham* Tænkte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:36 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber *hvad mon hun tænker på når pyt det kommer jo ikke mig ved*tænkte han og kiggede på hende og gik vider da de nåede til biffen gik han ind og kiggede på plakaterne og smilte stille for sig selv og ventede på hende og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:41 | |
| Hun så på ham og smilte. " hvilken synes du vi skulle se" Sagde hun med et lille smil på læberne. Hun gik hen til ham og gav et blidt kys. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:43 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende blidt igen "det ved jeg ikke rigtig syns ikke jeg kan bestemme mig for en film"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "kan du bestemme dig"sagde han og kiggede på hende med et smil og var glad for hun var med ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:48 | |
| "nej det kan jeg ikke " sagde hun med et lille smil fra højre mundvig... "kan vi ikke bare blive enige om en film?" spurgre hun. Hun gav ham et kys på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:51 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo men hvad for en søde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle vælge der var så mange forskellige film men hvad for en var bedst og sådan det var ikke til at vælge lige nu "kan du ikke bare vælge en"sagde han med et smil på sine læber og håbede på at hun kunne vælge |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:54 | |
| "nej sådan er det bare ikke " sagde hun med et bid i underlæben. "jeg er ligeglad hvad vi ser" indrømede hun. hun tog og kællede hans hals. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:55 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "skal vi så ikke se den der film øhm Hold om mig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil og håbede på at de kunne blive enige om at se den film men det var ikke sikkert at de kunne det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 08:58 | |
| " jov det kan vi da godt" Sagde hun. Hun kyssede ham på munden "skal vi se hvad tid den blir af spillet?" spurgte hun med et smil på munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:01 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til der hvor man bestilte billetter "to billetter til filmen hold om mig tak og hvornår starter den"sagde han og kiggede på den person der sad der "den begynder om 5 minutter så i kan skynde jer og gå ind i sal 4 og sætte jer på jeres pladser"sagde den person og gav ham deres billetter "kommer du"sagde han med et smil og gik hen mod kiosken der var der og købte slik og popcorn til dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:06 | |
| Hun gik med hen i kiosken og kiggede,, men han fik lov til at vælge det. Hun tog fat i hans hånd og flettede fingre med ham. hun smillede let til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:09 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik ind i salen og fik sat sig på sin plads og hende på hendes plads "tror ikke der er andre end os to her inde"sagde han med et smil på sine læber kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og kiggede op på leret også på hende med det samme smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:13 | |
| hun kiggede på ham og hun blev smirret af smilet. Hun gav ham et langt kys. *hehe jeg tror godt jeg ved hvad han tænker på * tænkte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:15 | |
| Han kiggede på hende med et smil og kiggede rundt og smilte til hende "jep der er ikke andre end dig og mig"sagde han og spiste lidt popcorn og kiggede på hende også kiggede han op på filmen der skulle til at gå i gang *hun er sikkert liderlig*tænkte han og kiggede bare på filmen med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:18 | |
| hun kiggede på ham og kiggede på filmen "ved du hvad jeg tænker på" sagde hun med et smil på munden. *det gør han sikkert ikke* tænkte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:20 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "nej det ved jeg ikke før du fortæller mig det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på at få at vide hvad det var hun tænkede på men det var sikkert noget frækt og sjovt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:22 | |
| " prøv og skyd et gæt " sagde hun med et pænt smil på munden. hun kyssede ham på munden og smilede. * han ved sikkert det nu* tænkte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:25 | |
| Han kiggede på hende "nej det mener du ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "sex her i biffen"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og tænkte ikke ret meget over det men var det rigtig det han nu havde gættet på det måtte han jo få svar på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:28 | |
| "hehe jah" Hun gav et et lille grin på. * Ih det lydder sikkert onsvagt* Tænkte hun. Hun kiggede den anden vej og smilede ... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:30 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det kan vel godt lade sig gøre men så må du ride mig"sagde han og kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og ville da gerne prøve og have sex i biffen sammen med hende det kunne jo ikke skade noget "hvis du da vil"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:33 | |
| * Ride ham lyder fornuftigt * Tænkte hun ... " Jeg ville gerne ride diig" sagde hun med et smil. "Nej jeg tror heler ikke det skader noget" sagde hun. Med et lille smil på munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:35 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og åbnede sine bukser og trak ned i dem og han underrøg med der var ikke andre end dem og der var mørkt i salen så de ville ikke blive opdaget "jeg er klar"sagde han med et frækt smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur//Samilla// Søn 03 Okt 2010, 09:38 | |
| hun trak ned i trusserne. hun satte sig på hans lem og stønnede langsomt og lavt... *vis jeg stønner for højt kan det være vi blir opdager* Tænkte hun. med et smil kiggede hun på,, mens hun trak sig op og ned. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: by tur//Samilla// | |
| |
|
| |
| by tur//Samilla// | |
|