Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

by tur//Samilla//

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

by tur//Samilla// - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:54

violet så på Samillla, violet var lidt ligeglad hun havde gjordt det før så hun havde ikke noget imod at gøre det før. så det var Samilla der skal vælge om de skal eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:56

Samilla smilte"Jeg har gjordt det før og er lidt ligeglad om jeg gør det igen" sagde hun og kiggede mod Jaster, som der skulle afgøre om de skulle eller ej.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:58

Han kiggede på dem med et smil på sine læber "så hvis i ikke har noget mod det så må i da godt komme i gang"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:59

violet så på Samilla. ''jeg har også gjordt det før så det er ikke noget stort'' Sagde hun med et lille grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:02

Samilla kiggede på Jaster " fortæl hvordan du ville have det søde" sagde hun med et dejlig varmt blik imod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:04

han kiggede på dem med et smil på sine læber " i skal være i fodenden på sengen så jeg kan se på jer kysse og slikke og sådan"sagde han og kiggede på dem med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:07

''okay søde'' sagde hun. violet sad på sengen og kiggede på Samilla.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:10

" jeg ved ikke om jeg har lyst til at gøre det foran dig Jaster" sagde hun og kiggede på Violet, som nok heller ikke havde lyst til atgøre det foran ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:14

Han kiggede på hende "okay så kan det jo også være lige meget"sagde han og kom ud fra dynen og gik ud på toilettet for at gøre det han skulle og gik så ind og stod i døren og kiggede på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:16

Samilla havde ikke opdaget det men violet sad i vindues karmen. og sang uden at vide hvorfor. *hvad sker der for mig* tænkte hun for sig selv...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:21

Samilla stod på kanten til at straffe sig selv, hun kiggede rundt i sit hus * jeg kunne tage min taske og skride herfra, og låse de andre inde* tænkte hun, men bare tanken gav hende kvalme.
Den blonde tøs kiggede hen på Jaster og bagefter hen imod den brun håret Violet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:30

Han kiggede på dem "hvad er der med jer to den ene liner en der skal kaste op og den anden sidder i vinduet"sagde han og kiggede på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:33

violet grinte og ingen af dem viste hvorfor. *jeg kunne angribe dem begge, men nej det er for meget blod til en der næsten lige har spist* tænkte hun. med et smil. violet rejste sig. ''jeg ved ikke rigtig om jeg gider. hvad med dig Samilla??'' spurte hun sin blode veninde. som havde kvalme over det hun tænkt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:36

Samilla åbnede munden forsigtigt " Jaster det må du undskylde, men kvalme er det ikke lige" sagde hun sødt til ham " Violet jov nu viser vi Jaster hvad vi kan" sagde hun til den brunhåret tøs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:39

Han kiggede på dem med et smil på sine læber "i bestemmer selv"sagde han og kiggede på dem med det samme smil på sine læber og stod bare i døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:43

''okay så'' sagde hun med et smil. ''men du starter'' sagde hun med et lille girn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:45

Hun rykkede sig hen mod Violet og begyndte at stikke tungen ind i hendes mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:46

Han kiggede på dem med et smil på sine læber og ventede bare på at de rigtig var kommet i gang med at gøre det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:49

violet tog fat om hende og stikker også sin yndig lange tunge ind i hendes mund, hun begyndte at røre ved hendes krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:51

samilla begyndte langsomt at smide tøjet på brunneten. *Bare hun ikke for lyst til at æde ad det her* tænkte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:53

Han kiggede på dem med et smil på sine læber og nød synet af at de gjorde det foran ham
han smilte stille og roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:56

violet begyndte også at smide tøjet af sin blode veninde. *jeg skal bare ikke blive sulten af det her eller dræber jeg mig selv* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeTirs 12 Okt 2010, 04:28

Samilla smilte da hun osse begyndte at smide tøjet på hende. " Er du sulten eller hvad? " hviskede hun så Jaster ikke hørte noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeTirs 12 Okt 2010, 04:34

Han kiggede på dem med et smil på sine læber og kunne godt lide det han så på lige nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitimeTirs 12 Okt 2010, 04:37

''nej bare rolig jeg har spist for ti hunde sultemde vampyre'' sarede hun også viskende så Jaster intet kunne høre. violet begyndte at slikke hendes blonde vindes hals. og der skete intet fordi hun var så godt forberedt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// - Page 20 Icon_minitime

by tur//Samilla//
Tilbage til toppen 
Side 20 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Næste
 Lignende emner
-
» Uskyldighed - samilla
» varme - samilla