Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I byen - Violet

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:05

Sted. I byen
Omkring. De mennesker der går i byen.
Tid. 03.30
Vejr. lidt over skyet.
Dag+dato. IRL
Påklædning. En stram t-shirt, korte shorts og høje stilleter.

Samilla kom gående ud fra en butik, med en veninde.
De kiggede rundt i byen,, de spillede meget smart gennem byen.
Hun så en tøjbutik med lækre kjoler i.
Hun puffede til veninden " der skal vi da ind " sagde hun og lavede hvalpe øjene.
"okay " sagde veninden med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:08

violet arbejde der inde hun var en af dem der sagde hvorden tøjet så ud på dem hvis de spurte. *omg endnu flere snopper* tænkte hun med et smil.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:12

Samilla tog en sort kjole og en pink kjole...
Hun hev veninden med ind i prøvrummet,, hun tog den sorte kjole på og gik ud ad prøverummet og gik lidt rundt den.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:14

violet gik og lage tøj på plas og gik go ødelage alt det de fleste prøvede. *hehe sjovt* Tænkte hun.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:17

hun tog sin mobil fremog tog veninden hen til siig.
Hun tog et billede ad dem..
Da hun kiggede på det * ih hende der ødelagde
billedet* tænkte hun med et dovent smil
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:29

violet smilede ond og gik vider. og tænkte på sin dejlig kæreste hun skulle ud til efter arbejde
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:33

Samilla smilede sødt til den hårdt - arbejdene kvinde der kom gående.
Hun skød brystet frem,, og tog flere billeder.
Veninden kiggede på kvinden der kom,, hun satte en fod i vejen så hun væltede.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:37

De så hun støttede med hænderne og skubbede sig selv op igen. ''hvor er i dog svage at i skal gøre grin af andre for at kunne føle jer seje'' sage hun med et ondt smil.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:40

Samilla kiggede på veninden "hvad laver du?" spurgte hun..
Veninden " ved jeg ikke hun beskylder mig bare fordi hun væltede " svarede hun med et smil på læben. Samilla kiggede på hende.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:44

hun gk forbi hende veninden. ''pas på din ryg den kan nemt knække'' hviskede hun. og gik vider og fik fri og begyndte at gå.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:48

Samilla løb fra veninden og løb efter pigen.
"Vent" råbte hun efter hende.
Hun smilte varmt efter hende.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:50

violet vente sig om og så på hende med et blik af længsel efter sin elskede.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:52

"hvad skete der derinde?" spurgte hun nysgerit. med et let smil på munden.
* hvad skal jeg dog lave ja det spørger jeg hende om når jeg ved lidt mere om hende* Tænkte hun.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:55

''din lille tåbe af en veninde spændte ben for mig også må hun bare vide jeg ikke lade folk være samdan over for mig. hun skal bare lære nogle piger kan passe på sig selv'' Svarede hun.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:58

Samilla smillede let og sagde undskyld for hendes venindes vegne.
"hvad skal du lave i dag? " spurgte hun med et rødmet ansigt.
*self gider hun ikke hænge ud med mig efter det min veninde gjorde* Tænkte hun selvstændig.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:00

''jeg skal være sammen med min kæreste'' Svarede hun med et yndigt smil.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:02

"når øv "sagde hun og vendte sig om med et tristsmil
*jeg spurgte ikke engang om hendes navn * tænkte hun ckokeret.
Hun kiggede frem og vidste ikke hvad hun skulle nu.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:05

violet's mobil ringede hun tog den og snakkede. ''nå okay søde vi ses bare i aften så pas nu på okay'' Sagde hun mod mobil og lage på. ''nå hvad skal jeg så lave idag'' spurte hun sig selv...
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:09

Samilla fortsatte et stykke endnu,, men vendte sig om og gik hen til hende "hvad hedder du egentlig?" spurgte hun med et sødt smil på venstre mundvig.
Hun så på hende *hun ligner en der har brug for at være sammen med nogle* Tænkte hun..
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:12

Violet så underligt på hende. ''mit navn er Violet Sabuka, hvad er dit??'' spurte hun med et smil på løben hvor der var et glimt i øjet på hende
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:18

Samilla,s pande hår løb i øjnene på hende, så hun tog hånden og kørte gennem håret. " Violet Sabuka Sikke et pænt navn" sagde hun med et rart smil på læberne.
" jeg hedder Samilla LaCora" sagde hun på en meget rar måde.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:21

''det er da også et pænt navn, selv om jeg ikke kan lide din veninde har du så lysst til at hænge ud lidt sener skal bare lige hjem og hente noget??** spurte hun den unge menneske pige.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:25

" ja det kunne vi godt" Savrede hun med et varmt smil.
* hvad mon hun skal hente * tænkte hun med et roligt smil.
hun tog fast i hende "hvor skal vi mødes "spugte hun med et smil på munden.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 23:19

Violet gik hurtig lidt væk så den unge pige ikke mærkede hendes kolde hud. ''ømm hvad med henne ved der hvor jeg arbejder om 1 time??'' Svarede hun.
Gæst
Gæst

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 03:18

''eller har du ikke tid der??'' spurte hun den blode-hårede menneske.
Sponsoreret inhold

I byen - Violet Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet Icon_minitime

I byen - Violet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» I byen
» ny i byen..