Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I byen - Violet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I byen - Violet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 05:16

violet så på den unge menneske pige, hun kunne mærke hendes flirt ikke havde fået føde endnu, hans åndedræt var meget hurtigt. ''vi må desværre gå nu vi ses imorgen'' sagde hun med et smil på læben mod den yndige menneske pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 05:26

Samilla kiggede hen mod hende, hendes hjerte slag slog hurtigt da hun så hvor godt hende og hendes kæreste havde det.
* det er godt nok længe siden jeg har haft sådan en, når ja jeg afviser de fleste* Tænkte hun med et tilfredst smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 05:35

violet gik med sin fyr i hånden, han havde sort hår med mørke øjne man kunne svømme væk i. han muskuløse krop med de få skader han havde fået efter violet's sidste rasariganfald. de gik yndefuldt og han kyssede hende blidt på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 05:41

hun fik et lille flaceback fra sin eks kæreste, hun var så bange for at fortælle hvad hun havde oplevet med ham. han havde været så tændt af hende at han slog hende bevidst løst og gjorde det bare med hende, da hun vågnede fra bevidsløs heden kiggede hun på ham, han havde hugtænder og var ved at bide hende. Hun vågnede fra sit flaceback, faldte hun ned på knæ, Raserien i hendes krop blev værre og værre.
Bare ved at kigge på kærster fik hun det slemt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 05:46

violet så det og fik det dårligt og snakkede med sin elskede kæreste og de gik hver sin vej den smukke unge vampyr pige gik hen til den unge yndige menneste pige og rakte en hånd ned til hende og lange jakken om hende så hun ikke blev kold. ''er du okay'' spurte den unge smukke vampyr pige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:04

Hun kiggede på hende " Ville du gerne have hele historien eller hvad?" spurgte hun med en trist stemme. tårrende trillede ned ad kinderne på hende.
Hun prøvede at skjule det, men det var svært nå de første tårre alerrede var trillet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:08

violet satte sig ned på hug og begyndte stille og rolig at fjerne de trillende tåre fra hende bløde kinder og hjalp hende op på benene. violet fulte den triste menneske pige over til en bænk, så de stille kunne sidde og tale om det. ''så så rolig, hvad er du så ked af det over??'' Spurte hun med en sødt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:16

"Den gang jeg var sammen med mi.. min eks kæreste." sagde hun før endnu en tåre trillede.
" havde jeg stadigvæk min mødom, hun var så tændt af mig at en dag da vi var alene sammen slog han mig bevidstløs" sagde hun før hun krøb sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:20

violet lage sin spinkle men stærke armen om den lille mennekse pige. ''så rolig rolig tag al den tid du har brug for'' Sagde den stille og forstående vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:29

"Han voldtog miig og da jeg vågnede sad han på mig og gjorde det, jeg kiggede op mod ham og han havde vampyr tænder, jeg mærkede han bed mig i inder siden af låret, og jeg skreg og skubbede ham ad mig , han havde blod ud af hele munden, han jagtede mig, mens jeg haltede og blødte ud ad låret, jeg gik løb u i køknet og kastede ting efter ham, da han var bevidstløs stak jeg af siden da har jeg ikke hørt fra ham" fortalte hun med en tårre i øjet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:33

''din stakkel'' Sagde den ungen vampyr pige til sin nye menneske veninde. ''er du så bange for vampyre eller hvad??'' spurte hun imens hun stille trøstede hende. men sine arme rundt om hende imend hun hade den vame læderjakke på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:37

"nej jeg er ikke er kun bange for ham" sagde hun med et lille skævt smil.
" nogle er gode, nogle er onde, jeg kan ikke gøre får at jeg valgte en idiot " sagde hun med et lille trist blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:43

violet så på hende med et chokernde blik og trøstede hende. ''sådan bare kom ud med din vrede jeg kan tag det'' Sagde hun med sine fine bløde stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:46

Hun kiggede på hende " har du noget at fortælle mig?" spurgte hun, da øjn farven dukkede op for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:47

violeet så på hende også sukkede hun langtrukkent. ''ja men ikke her hvor alle mennesker kan se det'' Savrede hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:51

hun rejste sig op og gik ud på et ofentligt toilet " Jeg kan godt holde på en hemmelighed" sagde hun med et lile smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 06:58

violet hviskede med sine fine bløde stemme. ''jeg er død'' var de få ord hun hviskede, hun åbnede døre og var på vej ud. af den store port der førte ud til gågaden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:28

Samilla tog fat i hendes arm "det er lige meget" sagde hun med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:33

violet så på hende med et charmernde smil. ''er du helt sikke??'' spurte hun den unge smukkke menneske pige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:34

"ja jeg er helt sikker" forklarede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:38

''okay, men så ses vi vel imorgen jeg må heller komme hjem, behold bare jakken til imorgen'' Sagde hun med en blid tone i sin stemme. hun var altid sød ved dem der var sød ved hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:48

Kan jeg skrive med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:56

// ja det kan du vel godt Suki//
"ja vi ses i morgen" råbte hun efter hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 07:59

//men du skal lige lære at skrive her inde//
Violet tol hjem til sin dejlige fyr og lå og puttede i hans dejlige store arme med at læne sit hovde blidt ind mod hans hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 08:00

//vil en af jer lære mig det//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 3 Icon_minitime

I byen - Violet
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» I byen