Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I byen - Violet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I byen - Violet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 5 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 08:03

violet så på hende med sit kærlige smil som suki altid huskede hende med. ''du ved hvad jeg mener ikke sandt'' Spurte den unge pige med de spidse tænder, hun ville gerne hjælpe sin veninde med at finde ud af hvad hun er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 5 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 08:06

Suki løb hen til violet og selv om der var flere meter kom hun der hen på 1 sekund "WOW det gik hurtig. og jo jeg kunne også hører jer, men hvad er du lad mig nu vide det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 5 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 08:19

''det samme som dig'' Sagde hun med et grin. ''vampyr'' hviskede hun med sin bløde stemme i hendes øre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 5 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 23:10

"HVAD´" råbte hun højt "ne.. ne... nej du lyver jeg er ikke vampyr aldrig" sagde hun med en stemme af rædsel
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I byen - Violet   I byen - Violet - Page 5 Icon_minitime

I byen - Violet
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» I byen
» ny i byen..