Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

turen i Sheria//Violet//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

turen i Sheria//Violet// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 21:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg vil da gerne ha hmm en mad med ost"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 22:06

''okay kommer med den om lidt'' sagde hun. Hun gik ud og lavede den og kom ind med den til ham og gav ham den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 22:33

han tog imod den og spiste lidt og kiggede på hende med et smil på sine læber og spiste så det sidste og stilte tallerken på bordet og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 05:51

''er du mere sulten eller tørstig jeg kan hurtig fikse noget sammen til dig'' sagde hun med sin blide stemme. og et lille smil kom frem på hendes læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 06:25

Han kiggede på hende med et smil "nej er ikke mere sulten"sagde han med et smil på sine læbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 07:38

violet smilte, uden hun viste hvorfor gav hun hans mandige pande et kys. violet satte sig og sappede rundt i kanalerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 07:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber *hun kyssede mig på panden*tænkte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og rykkede hen til hende og kiggede på hvad hun lavede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 07:51

violet opdagede at der var noget i vejen med hendes tv. ''argh nu igen, kan du lige give mig en hånd her søde??'' spurte hun ham med et kært lille smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 07:52

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det vil jeg da gerne men hvad er der galt"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 07:57

''der er et eller andet galt med tv'et igen. men du kan bare give mig det jeg spørg efter'' sagde den unge vampyr med et lillle smil. hun hentede værktøjs kassen den vejede intet. hun gik om bag ved det store sorte plasma tv, hun grinte lidt og stod og strittede med den perfekt røv. hun begyndte at rode med tvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 07:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stod bag hende og nussede hende på røven "okay skal jeg nok"sagde han og kiggede på hende med et smil mens hun stod og rode med tv'et
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 08:01

violet grinede bare og lod ham nusse hende det gik hende ligesom ikke rigtig på mere. ''sådan så er det ordnet'' sagde hun med et smil. hu rettede ryggen og kom til at slå hovede op i hans kæbe, hun mærkede det slet ikke. *det var på tide det blev ordnet* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 08:04

Han kiggede på hende og mærkede at hun ramte hans kæbe og faldt bagover og ramte gulvet med et hårdt bump og lå bare der stille og var helt væk lige nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 08:06

violet vente sig om og så ham. ''uspi det var et uheld'' sagde den unge vampyr pige imens hun hjalp ham op og lage ham på sofaen. med noget is på kæben, hun sad på en stol i skyggen og ventede på han vågnede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 08:08

Han lå sådan i et stykke tid og vågnede så op og tog sig til hovede "åh ha hvad skete der lige"sagde han og kiggede hen på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 08:12

''undskyld, du stod lidt for langt ind over mig også bankede jeg mit baghovde op i din kæbe'' sagde hun imens hun kørte sin hånd over hans hår. i blide berøinger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det går nok jeg var jo også på en måde selv skyld i det"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:04

''er du sikker på du er okay??'' spurte den unge pige vampyr med et lille grin på sine læber. violet så på ham, *han tager det da meget pænt at jeg knalder mit hovde op i ham* tænkte hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:11

Han kiggede på hende med et stille smil "ja jeg er okay"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvordan han skulle tage det men han var nok selv skyld i det der var sket
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:15

violet kyssede let hans pande. ''du må undskyllde det'' sagde hun da hun runede hans øre. violet gik mod badeværelset. ''jeg går i bad'' sagde hun oggik ud låste døren og tendte for vandet. hun gik igang med at tage tøjet af og stod kun i bh og g-streng. hun stod og ventede på vandet blev varmt også gik hun der ind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:17

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det gør du bare jeg ligger lige her hvis der er noget"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:27

violet smilte og kom ud fra badet og gik hen og tog tøj på, hun kom ud i noget nice hygge tøj, hun gik ind og hentede sin og han dyne. ''kan du sætte dig op søde?+'' spurte hun ham med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:28

Han kiggede på hende "ja det kan jeg da"sagde han og satte sig op og kiggede på hende med et smil på sine læber "hva da"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:30

violet lagde hans dyne om ham. og gav ham puden i ryggen og hun sad ved hans side. og gav ham et kys på munden meget blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende stille og roligt igen "når jeg er kommet mig ordenligt over det der lige sket vil du så make out som man siger på engelsk nogen gang i stedet for bare sige sex"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 5 Icon_minitime

turen i Sheria//Violet//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» turen til søen - Bree
» Turen gennem skoven
» turen fra hytten engen (Kate)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: