Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam   bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:36

Cam sukke da han hørte ordet politiet for han var aldrig blevet anholdt eller noget da han altid fulgte reglerne så det var lidt hårtdt for ham, han så over på hende"hmm tak jeg klar det nok"sag han stille hvorefter han så over på døren og vendte på at de sku komme igen og vidste at han var komet i problemer også fordi han jo havde løjet for dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam   bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:46

Rosalie havde bestemt ikke tænkt sig at vente på politiet kom, hun fandt en skruenøgle frem fra en lomme i sin rygsæk. hun skubbede stolen væk og satte sig på knæ foran den luftskakt som var der, den var stor nok til at Cam kunne komme igennem den. hun skynde sig at skrue den op og satte den op af en væg, inden hun rejste sig op og lag skruenøglen ned i rygsækken og tog den på ryggen "kom, jeg skal nemlig ikke snakke med politiet" sagde hun og kravlede bare ind i skakten, hun viste at hun ikke kunne tvinge ham til at gå med dog ville hun heller ikke give ham flere problemer. men hun ville heller ikke på børnehjem, så hun havde ikke nået valg end at flygte. hun kravlede bare videre og så sig kort tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam   bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:50

Cam så på hende og fatte hurtigt hvad det var hun havde gang i men han blev blot sidne på stolen og da hun spurgte ham om han kom med ryste han på hovdet"nej jeg flygter ikke"sag han stille og så på den lille luftskakt, han vidste at de ville finde ham vis han flygte og at det ikke ville hjælpe ham så hsn blev blot sidne på stolen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam   bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 05:08

Rosalie stoppede bare og så tilbage, hun ville ikke havde Cam skulle tage det hele selv og hun ville heller ikke på børnehjem. hun så kort frem mod sin frihed, inden hun kravlede tilbage og rejste sig op og skubbede blidt til ham "hvor du dum!" snerrede hun lidt inden hun satte sig surt ned på stolen, hun så ikke på ham og stirrede bare frem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam   bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 02:26

Cam så lidt undrene på hende da hun kravlede baglænds "nej tag du bare afsted jeg klar mig"sag han hurtigt men sukke så svagt hvorefter han så over mod døren og vidste at den snart gik op og at betjente samt vagterne ville komme ind og begynde at udspørge dem.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam   bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam - Page 2 Icon_minitime

bare en pakke kiks gør vel ikke nået? - Cam
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Kan vi ikke bare enes?? - Nicholas
» Hader du ikke bare når det sker? - Chili
» Bare for ikke at sidde og rådne op derhjemme.. - Angelie
» Too dance with a Monster (Ikke privat, bare kom og join :3)
» Jeg er ikke bange, men bare nærvøs ' tror jeg' - Sariel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: