Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Engelsk time for 2.G# privat Thunter

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:29

Hun lagde sine ting ned i tasken og kiggede rundt til de andre i klassen, hun gik roligt hen til døren og smilede til ham da hun kom op ved siden ad ham " HVad skal vi lave?" spurgte hun med et lille smil på mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:32

Cam smilede og åbnede døren hvorefter han roligt gik over mod en af de røde sofaer som stod tæt på lokalet, han så tilbage på hende"vi skal blive enig om en person"sag han roligt og smilede, man ku se at han var glad for at hun havde sagt ja.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:36

Hun gik roligt hen imod sofaen " okay har du nogen idé om en person" spurgte hun, da det var en smule tydeligt at se hun var glad forr at have sagt ja til at komme i gruppe med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:41

cam satte sig roligt ned i sofaen og så tænksomt ud i luften"hmm jeg har skrevet en stil om hittler så ham kan vi ikke tag og hellerikke napolion(staves) men så er der paven eller kinas leder eller"sag han og så nu over på hende med et smil, han havde store planer for ders framlæggelse da han gerne ville inponere læren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:46

Hun kiggede på ham " vi kunne godt tage Paven" sagde hun med et lille roligt smil på læberne. " synes du selv du er nørd" spurgte hun hurtigt, inden hun satte hånden op for munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:52

Han smilede"okay fint så tager vi ham"sag han roligt men løftede så øjnbrynet da hun spurgte ham om noget han ikke havde regnet med"øhhh det syns jeg vel men ikke på en dårlig måde, hvorfor?"sag han letter forviret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:55

" fordi du slet ikke virker som en alle går bare og taler om du en totalt stor nørd og jeg støtter dig for det meste" sagde hun med et lille smil " skal vi gå igang med historie?" spurgte hun for at komme vidre til næste emne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 03:00

Han smilede let"tak, lad dem bare snakke jeg tænker ikke på dem"sag han roligt hvorefter han tog sit kladehæfte fram"ja lad os det, du kan strate med at sige hvad du ved om ham"sag han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 03:04

"hehe du må gerne starte med at fortælle hvad du ved om ham" sagde hun med et lille smil, hun tog sit kladehæfte frem og ventede på at han fortalte hvad han vidste om det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 03:08

Cam smilede og begyndte at fortælle ret meget om paven, det var ting han havde hørt i nyhederne og læst i avserne og nogle ting han bare vidste, da han stoppe så han på hende med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 03:10

"Wow det var mange ting jeg ikke vidste" sagde hun og gav sig til at sige hvad hun vidste om paven.Da hun havde fortalt det meste,smilte hun venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 03:51

// det er dig//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 02:23

Cam smilede og lytte så roligt til det hun sage"hmm vi ku mødes hjemnme hos dig en aften og arbejde vidre?"sag han roligt dog spørgne imens han fant sit kladehæfte fram samt en blyant og begyndte at skrive det han selv havde sagt ned samt det hun sage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:01

" Jov vi kunne godt mødes hos mig en dag" sagde hun og skrev det meste af det hele ned, hun kiggede ned på det blanke stykke papir og begyndte at skrive det ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:05

Cam smilede let"okay hvad med mandag klokken 18:00 så ku vi mødes foran den lille Cafe i byen for der arbejder jeg"sag han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:09

" Okay så har vi en aftale der " sagde hun og smilede venligt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:10

han smilede tilbage"jep"sag han roligt og lag hæftet ned i tasken igen"hvad syns du enligt om dig, bare vær ærlig"sag han og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:18

" hvad jeg synes om mig selv, hmm jeg er ikke denne selv glade type, men er en smule stræber" inrømede hun " hvorfor" Spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:25

Cam smilede og lytte nysgerrigt til hende"okay jeg er bare nysgerrigt"sag han roligt"men hvad syns du så om mig?"spurgte han og satte sig lidt til rette i den røde sofa.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:39

" du er en sød og køn fyr, der altid har sine ting i orden" sagde hun og smilede " hvad synes du om mig " Spurgte hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:50

Han ku ikke lade vær med at smil"tak jeg er glad for du syns om mig"sag han roligt"hm du er sød og køn det er rat at se nogle piger kan arbejde og ikke bare sidder og ordner negle"sag han muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:52

Hun kiggede muntert på ham " tak hvor er du sød, og jeg er glad for at arbejde sammen med dig " sagde hun og smilede let til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 04:55

"tak og det er da også rat at arbejde med dig"sag han muntert og lag sig idt ned "hmm vis du finder ud af hvor mange paver der har levet finder jeg ud af noget om den nuværne pave"sag han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 05:00

" så kan vi jo forsætte i en evighed" sagde hun med et lille muntert smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 05:12

han lo let"bare skriv de mest kendte okay"sag han muntert og lukke øjne let, man ku se han var langt inde i sine tanker.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 2 Icon_minitime

Engelsk time for 2.G# privat Thunter
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Alene?: privat Thunter
» Once upon a time.. Ann-Beth privat
» It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]
» en nat på den lykkelige eng - Thunter
» En lille skovtur? - Thunter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum