Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Engelsk time for 2.G# privat Thunter

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 05:16

Hun kiggede på ham og smilede da han lå og tænkte " Ja du har nok ret" Hviskede hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 05:35

Han nikke let og lå stadig med lukket øjne men åbnede dem så og satte sig op "har du nogle planer når du har klart skolen?"spurgte han nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 05:42

Hun smilede let til ham " Hmm jeg tror jeg ville prøve at blive Pædagog, fordi jeg elsker børn, hvad med dig?" spurgte hun og tog bennene op på sofaen og ventede spændt på hans svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 05:53

Cam smilede let til hende"okay det lyder da godt"sag han roligt hvorefter han så lidt op"efter skolen er overstået skal jeg starte på kokkeskole og derefter i lære hos en dygtig kok før jeg selv kan åbne miit ejet sted"sag han roligt, man ku hørre at han havde planlagt sin karriere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:07

"Lyder som en fed tankegang, og fortsæt med at prøve at få denne karriere"Sagde hun og havde faktisk en hel del at sige. " for vis du tror nok på det så er jeg 100% sikker på at du får hvad du ønsker dig"Sagde hun med et muntert smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:14

Cam smilede let men så dog også lidt undrene på hende"tak jeg er glad for du tror på jeg klar det"sag han muntert"du ku altid blive min tjener vis det ender galt for dig"sag han og klappe hende kort på skuldren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:17

Hun lagde hovedet på skrå og smilede "hehe jamen tak, så ved jeg da hvor jeg kan tage hen vis det er " sahde hun og smilede charmerende til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:20

Han nikke roligt"jep du er altid velkommen"sag han roligt hvorefter han lag armne om hende og gav hende et kram, han sku efter lidt tid til at slippe hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:27

" Nuur tak Søde " sagde hun og krammede med, hun smilede let til ham og gav slip " hvad inspirrere dig" spurgte hun med et lille smil på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:29

Cam smilede og slap hende igen hvorefter han satte sig lidt bedre til rette"hm det er at jeg gerne vil ha noget ud af mit liv samt at jeg elsker at lave mad"sag han ærligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:35

" Ohh du ville rigtig gerne være kok var, er du god til det?" spurgte hun med et lille smil på mundvigen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:38

Cam smilede"jeg har elsket at lave mad siden jeg var lille og ja jeg syns selv jeg er dygtig"sag han muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:45

hun kiggede på ham " så må du prøve at lave noget for mig en dag" sagde hun med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:46

Cam nikke let"det kan jeg vel godt, vis du har lyst"sag han roligt og betragte hende let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:49

hun kiggede på ham og smilede " ja du kunne jo lave det når du skal med hjem og lave om pave" sagde hun og smilede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:52

Han smilede "okay så, men det lyder som om vi skal på date"sag han roligt og grinte let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:55

Hun grinte lidt og smilede så til ham " hehe det skal vi jo ikke , det er lektier " sagde hun og hun begyndte at kigge på ham, med et lille undersøgende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 06:58

Han smilede"ja det er det jo, selvom du sikkert ville elske en date med mig"sag han lidt drisk og så nysgerrigt på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 07:05

Hun kiggede på ham "Ja det ville jeg sikkert, men er du ude på at fåe en date?" spurgte hun nysgerit.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 07:08

Cam smilede lusket men begyndte så at grine muntert"man ved aldrig"sag han grine, han syns enligt hun var ret sød og ville da også gerne kende hende lidt bedre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 07:17

Hun kiggede på ham "Hehe du har ret" sagde hun og grinte lidt med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 07:22

Han smilede og så lidt rundt da døren gik op inde fra engelsk lokalet hvorefter læren kom ud og gik over mod dem"cam jeg tænkte på om du lige ku gå ind til mig efter timen der er noget jeg skal spørger om"sag han og så lidt på dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 07:25

Samilla smilede til ham "hvad tror du han ville snakke med dig om?"spurgte hun med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 07:28

Cam smilede let"ja jeg skal nok komme"sag han roligt og læren gik ind til timen igen hvorefter Cam så lidt på hende han så dog nervøs ud"det ved jeg ikke"svarede han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 07:39

Samilla rejste sig og tog sit kladehæfte og gik ind og satte sig i klassen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Engelsk time for 2.G# privat Thunter   Engelsk time for 2.G# privat Thunter - Page 3 Icon_minitime

Engelsk time for 2.G# privat Thunter
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Alene?: privat Thunter
» Once upon a time.. Ann-Beth privat
» It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]
» en nat på den lykkelige eng - Thunter
» En lille skovtur? - Thunter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum