Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

for koldt til at være udenfor - sakref morladin

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 11:45

"det er som et vejr som dette her som jeg elsker skal jeg sige hvorfor?" spurgte han hende med et ondt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 22:09

Rosalie hævede bare sit ene øjebryn af ham "endelig ikke, så falder jeg da bare i søvn før du er stille igen" sagde hun med sin glade lille barne stemme, inden hun skød ud efter ham igen og elskede virkelig sin pistol selv om der var andre ting på hende som hun elskede meget mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 00:08

skudende standsede stadig men der kom flere revner i den gennemsigtige mur "det fordi vand er styrke" i det han sagde det så så hun at han havde imellems sine fingre noget der ligner nåle som var ca 20 cm lange og han kastede dem ud til siderne og de var så perfekt kastet at alle vinduerne i kirken sprang og man kunne høre regnen komme ind af de ødelagte vinduer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 00:39

Rosalie lag sit hoved lidt på skrå "ja og du er skør" sagde hun og så kort på nålene, inden hun lod sit blik glide over på ham igen "smart nu bliver her jo koldt" snerrede hun lidt sur i det og skifter hurtigt og let sit magasin ud til fra pistolen og fandt et andet i sin ene støvle, hun satte den hurtigt i efter hun havde lagt den anden i og skød hurtigt ud efter ham. det var ikke normale patroner det var små sorte runde jern kugler som virkede som små bomber som let kunne sprænge en hånd af, og selv om de var små så havde de stor effekt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 01:04

pludslig i det at en af regn dråberne rørte ham var det som om hans øjne sprang og de var pludslig i flammer men det var grønne flammer og pludslig var der noget der begyndte at dreje rundt om ham som var noget mørke rødt og til sidste havde han en slags tyk hel rustning på der var mørkerød og dækkede hele hans krop som om det var hud og han kiggede på hende med et sådan et ondt blik at man skulle tro at de var ren ondskab.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 01:19

Rosalie så bare på ham lidt overrasket var hun, dog viste hun ingen tegn på det hendes blik forblev bare koldt i det "når så du kan ligne en mumitrold" sagde hun og gav et hånligt grin fra sig, dog lød det ret så sød når det kom fra hendes læber. hun skød bare ud efter ham igen, mens hun blev siddende lige så sødt på jesus hoved.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 01:21

pludslig så hun at de stoppede igen uden at der kom revner og pludslig vendte de sig og faktisk blev skudt tilbage imod hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:18

//du må stadig ikke styre min person//

hun så bare og da hun fik øje på at de kom mod hende igen, hoppede hun hurtigt ned bag jesus så det var ham der blev sprunget lidt i luften i stedet for hende "lorte dæmon" snerrede hun og løb hurtigt og lydløst under nogle af bænkene, mens hun så efter hvor hans fødder var. hun tog sin kniv op og stak den hurtigt ned i hans ene fød, da hun fandt ud af hvor han var henne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:25

// jeg styrede jo ikke personen men skudende jo men sorry hvis det også tæller jeg er ret ny til det her//

"av for helvede der var du" han sparkede hende og i luften og hen på væggen med et ordenligt cirkelspark imens hun var i luften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:38

//jov når du snakker om min person, du skriver jo: pludslig så hun.. og det er at styre min//

Hun hev bare kniven med sig og gav en lille lyd af smerte fra sig da hun gled ned af væggen "jeg så jeg skal stikke dig flere gange så har jeg tænkt mig at dræbe dig" sagde hun og tørrede nået blod væk fra sin læbe, hun tog en lille rundt sort kugle op af sin lomme på kjolen som lignede lidt en hoppeboldt og kastede den et stykke væk fra ham. kuglen åbnede sig og der kom tyk grøn røg ud af den som bevægede sig mod ham, den var ikke gifte på nogen måde den gjorde bare at det var svært at se når man var inde i den. hun satte hurtigt i løb mod ham, hun satte en fød på en bænk når hun løb mod den og satte af og fløj næsten ligefrem mod ham. hun rettede kniven mod hans brystkasse dog havde hun ikke hoppet langt nok, så den blot ville snitte ned af hans brystkasse med en dybte på 23millimeter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Okt 2010, 02:43

// nååå det sorry//

pludslig var han væk han var ikke der han var før som om han var forsvundet i røgen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin   for koldt til at være udenfor - sakref morladin - Page 2 Icon_minitime

for koldt til at være udenfor - sakref morladin
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Really? -sakref morladin
» Tralv dag?-sakref morladin
» Alt for koldt til at være udenfor.
» Succes! Tror jeg... //sakref morladin//
» Tidens sorg (sakref morladin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum