|
| for koldt til at være udenfor - sakref morladin | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Fre 15 Okt 2010, 11:45 | |
| "det er som et vejr som dette her som jeg elsker skal jeg sige hvorfor?" spurgte han hende med et ondt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Fre 15 Okt 2010, 22:09 | |
| Rosalie hævede bare sit ene øjebryn af ham "endelig ikke, så falder jeg da bare i søvn før du er stille igen" sagde hun med sin glade lille barne stemme, inden hun skød ud efter ham igen og elskede virkelig sin pistol selv om der var andre ting på hende som hun elskede meget mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 00:08 | |
| skudende standsede stadig men der kom flere revner i den gennemsigtige mur "det fordi vand er styrke" i det han sagde det så så hun at han havde imellems sine fingre noget der ligner nåle som var ca 20 cm lange og han kastede dem ud til siderne og de var så perfekt kastet at alle vinduerne i kirken sprang og man kunne høre regnen komme ind af de ødelagte vinduer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 00:39 | |
| Rosalie lag sit hoved lidt på skrå "ja og du er skør" sagde hun og så kort på nålene, inden hun lod sit blik glide over på ham igen "smart nu bliver her jo koldt" snerrede hun lidt sur i det og skifter hurtigt og let sit magasin ud til fra pistolen og fandt et andet i sin ene støvle, hun satte den hurtigt i efter hun havde lagt den anden i og skød hurtigt ud efter ham. det var ikke normale patroner det var små sorte runde jern kugler som virkede som små bomber som let kunne sprænge en hånd af, og selv om de var små så havde de stor effekt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 01:04 | |
| pludslig i det at en af regn dråberne rørte ham var det som om hans øjne sprang og de var pludslig i flammer men det var grønne flammer og pludslig var der noget der begyndte at dreje rundt om ham som var noget mørke rødt og til sidste havde han en slags tyk hel rustning på der var mørkerød og dækkede hele hans krop som om det var hud og han kiggede på hende med et sådan et ondt blik at man skulle tro at de var ren ondskab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 01:19 | |
| Rosalie så bare på ham lidt overrasket var hun, dog viste hun ingen tegn på det hendes blik forblev bare koldt i det "når så du kan ligne en mumitrold" sagde hun og gav et hånligt grin fra sig, dog lød det ret så sød når det kom fra hendes læber. hun skød bare ud efter ham igen, mens hun blev siddende lige så sødt på jesus hoved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 01:21 | |
| pludslig så hun at de stoppede igen uden at der kom revner og pludslig vendte de sig og faktisk blev skudt tilbage imod hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 02:18 | |
| //du må stadig ikke styre min person//
hun så bare og da hun fik øje på at de kom mod hende igen, hoppede hun hurtigt ned bag jesus så det var ham der blev sprunget lidt i luften i stedet for hende "lorte dæmon" snerrede hun og løb hurtigt og lydløst under nogle af bænkene, mens hun så efter hvor hans fødder var. hun tog sin kniv op og stak den hurtigt ned i hans ene fød, da hun fandt ud af hvor han var henne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 02:25 | |
| // jeg styrede jo ikke personen men skudende jo men sorry hvis det også tæller jeg er ret ny til det her//
"av for helvede der var du" han sparkede hende og i luften og hen på væggen med et ordenligt cirkelspark imens hun var i luften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 02:38 | |
| //jov når du snakker om min person, du skriver jo: pludslig så hun.. og det er at styre min//
Hun hev bare kniven med sig og gav en lille lyd af smerte fra sig da hun gled ned af væggen "jeg så jeg skal stikke dig flere gange så har jeg tænkt mig at dræbe dig" sagde hun og tørrede nået blod væk fra sin læbe, hun tog en lille rundt sort kugle op af sin lomme på kjolen som lignede lidt en hoppeboldt og kastede den et stykke væk fra ham. kuglen åbnede sig og der kom tyk grøn røg ud af den som bevægede sig mod ham, den var ikke gifte på nogen måde den gjorde bare at det var svært at se når man var inde i den. hun satte hurtigt i løb mod ham, hun satte en fød på en bænk når hun løb mod den og satte af og fløj næsten ligefrem mod ham. hun rettede kniven mod hans brystkasse dog havde hun ikke hoppet langt nok, så den blot ville snitte ned af hans brystkasse med en dybte på 23millimeter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin Lør 16 Okt 2010, 02:43 | |
| // nååå det sorry//
pludslig var han væk han var ikke der han var før som om han var forsvundet i røgen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: for koldt til at være udenfor - sakref morladin | |
| |
| | | | for koldt til at være udenfor - sakref morladin | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|