Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 på toppen - Eaki Elena Sitka

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 03:55


Hun smilede
" tja hvorfor ikke, hvad er livet uden den morskab man selv skaber"
Hun samlede vingerne igen så de hang ned langs hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 04:03

"okay så får du lov" han lukkede øjne og pludslig begyndte hans hud at blive fra bleg til død bleg og hans øjne var som om de begyndte at gløde grønt og han begyndte at få horn i panden der kom 3 horn og han fik store vinger på ryggen det var som kæmpe store drage vinger men de vinger så ud til at være meget gamle fordi der var huller i vingerne "det er så min normale dæmon form der er ikke så mange der har set mig sådan" sagde han med et smil til hende hans stemme var blevet sindssyg dyb efter at han blev dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 04:05


Hun grinede lidt for sig selv.
"Tja jeg må hellere indrømme at jeg bedre kan lide dig i din menneskelige form. "
Hun så på ham og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 04:07

"hehe kan jeg godt forstå" sagde han smilende til hende og så knipsede han med fingrene og begyndte at blive sin menneske form igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 04:14



" skal vi sige det sådan, du virker mere venlig "
Hun smilede til ham og gik hen og satte sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 04:16

" jeg er skam heller ikke nogle sindssyg dæmon der går berserk på alt der har en puls jeg ser jeg er meget venlig end til det tidspunkt at jeg enten bliver forrådt eller at jeg bliver angrebet" sagde han til hende med et halvt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 06:55



"tænk en dæmon der har en smule føelser, det havde jeg ikke troet at jeg skulle opleve "
hun smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 07:08

"hehe du skal vide at visse dæmoner er ikke typen der springer ind i ilden nogle af os er meget meget klogere end de fleste væsner" sagde han smilende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 07:21


" Det tror jeg gerne på "
"hvad skal du så efter det her?"
Hun tog hendes taske på og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 07:23

"tja jeg tror jeg tager hjem vil du måske med?" spurgte han hende blidt imens han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 07:25



"Det kan vel ikke skade"
Hun smilede til ham "men hvor bor du henne? og hvordan har du tænkt dig at komme der hen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 07:27

"jeg bor lige nede i skoven her i nærheden af bjerget og jeg tror at flyver jeg ellers kan vi gå ned" sagde han halv smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:35



Hun smilede tilbage.
" jeg foretrækker at flyve. jeg har gået hele dagen"
Hun tog tasken af ryggen og tog den hånden.
"det bliver lidt svært at flyve med den store taske, men det går nu nok"
hun lukkede øjnene og fik hendes vinger til at komme frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:36

"er du klar?" spurgte han hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:47



" ja lad os tage afsted"
Hun bredte sine vinger ud og og slog ud i luften med dem, og ikke længe efter kunne hun ikke mærke jorden under hendes fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:50

"okay følg mig hvis du kan" sagde han smilende til hende og løb hen til kanten på bjerget og hoppede ud over kanten og i det han var ved at falde så kom der en kæmpe stor slags røg sky bag ved ham og hans vinger kom pludslig og han fløj i en hurtig fart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:15


Hun smilede
"hmm det lyder som en konkurrence "
Hun lanede på jorden og løb hen imod kanten hendes vinger tog straks fat i hendes vinger .
Hun nåede ham inden der var gået ret lang tid, Hun smilede til ham inden hun tog et ekstra tag og kom foran ham.
stadig uden at komme for langt væk, hun viste jo ikke hvor han boede.
"kom nu ikke så langsom "
Hun vendte sig om og vinkede drilskt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:18

"jeg er på vej" sagde han smilende til hende og med et vingeslag så kom han flyvende som et skud og indhentede hende rigtige hurtigt og vinden kom som et stort slag fordi hans store vinger slog med luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:22



Hendes hår flagrede i luften.
" nå nå man ved nok hvordan men sætter fart på "
Hun grinede og fløj hen til ham.
" er der langt igen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:25

"nej vi er her nu" sagde han og fløj ned imod en kæmpe stor borg midt i en skov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 20:31

hun kiggede ned midt i skoven og så den store borg.
Hun satte efter han i et kæmpe dyk og var snart oppe på siden af ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:47

"hvad synes du så?" spurgte han hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på toppen - Eaki Elena Sitka   på toppen -  Eaki Elena Sitka - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
på toppen - Eaki Elena Sitka
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: