|
| ven eller fjende? - Akane | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ven eller fjende? - Akane Søn 28 Nov 2010, 04:19 | |
| *Hmmm hemmelighedsfuld er vi* Akane smilede mens hun så efter pgen, hun gad ikke løbe efter hende. Så hun blev ved med at gå i det samme tempo, som da pigen forsvandt. *Gad vide hvad hun skal?* *Ja, det er jo et godt spørgsmål* hun orkede ikke at svare stemmen.
Sidst rettet af Akane Lør 04 Dec 2010, 08:00, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ven eller fjende? - Akane Tirs 30 Nov 2010, 22:39 | |
| Chiro stoppede bradt op, hun havde fået øje på en løber, *en kvinde igen? jeg er ved at blive træt af dem* tænkte hun lidt trættende men blev aligevel fast på målet. Løberen kom nærmere, da hun var ved at lunte i et godt tempo forbi hende, tog hun lynhurtigt fast i hendes arm og traak hende voldligt ind i krattet. "bare rolig jeg gør dig ikke noget" Chiro prøvede at smile venligt til den skræmte kvinde.*ikke lige nu i hvert i fald* Kvinden skulle ligetil og skrige højt, da Chiro tog en fast hånd for hendes mund. "ssssssshhhhhh....rolig" hun kiggede rundt, der var ikke nogen, hun kiggede ned på den halvskræmte kvinde, gav et ondt smil fra sig, og bed hende så hurtigt og blutalt i nakken, kvinden nåede og give et kæmpe hyl fra sig før Chiro nåede at sætte hånden for igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ven eller fjende? - Akane Fre 07 Jan 2011, 00:50 | |
| Akane vandrede stadig rundt, hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre nu da hende pigen var væk. Hun gad ikke løbe efter hende, men hun gad faktisk heller ikke blive ved med at gå rundt. Sikke et dilemma... *Keder man sig?* spurgte stemmen. Hun sukkede og svarede: *Måske lidt, siden hvornår har du bekømret dig om mig?* *Jeg har da altid bekømret mig om dig.* stemmen lød nærmest fornærmet. *Fint nok* svarede hun selvom at hun ikke troede den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ven eller fjende? - Akane Søn 09 Jan 2011, 02:56 | |
| Chiro bed hårdere og kvinden havde lige præcis nok kræfter til at fjerne Chiros hånd fra hendes mund og give et kæmpe skrig fra sig. Chiro blev lidt irreteret på kvinden, og gav hende en lussing. Kvinden var nå død, chiro kom til at smile på den sindsyge måde igen, og bed hende så i nakken igen. Hendes bid havde fik hendes nakke til at brække over, og nu lå hendes hoved med rædselsslagende øjne, på den mørke jord. Da chiro voldsomt havde ædt det meste af kvinden var hun mæt. Hun rejste sig fra liget, hun skiftede øjenfarve til seriøs lilla, tog et lommetørklæde op af baglommen, og tørrede blodet af ansigtet. Hun så helt kold og følelsesløs ud i ansigtet, og gik så i normalt tempo tilbage til det sted hvor hun forladte den ititerende pige. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ven eller fjende? - Akane | |
| |
| | | | ven eller fjende? - Akane | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|