Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

ven eller fjende? - Akane

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ven eller fjende? - Akane - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ven eller fjende? - Akane   ven eller fjende? - Akane - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Nov 2010, 04:19

*Hmmm hemmelighedsfuld er vi* Akane smilede mens hun så efter pgen, hun gad ikke løbe efter hende. Så hun blev ved med at gå i det samme tempo, som da pigen forsvandt. *Gad vide hvad hun skal?* *Ja, det er jo et godt spørgsmål*
hun orkede ikke at svare stemmen.

Sidst rettet af Akane Lør 04 Dec 2010, 08:00, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ven eller fjende? - Akane   ven eller fjende? - Akane - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 22:39

Chiro stoppede bradt op, hun havde fået øje på en løber, *en kvinde igen? jeg er ved at blive træt af dem* tænkte hun lidt trættende men blev aligevel fast på målet. Løberen kom nærmere, da hun var ved at lunte i et godt tempo forbi hende, tog hun lynhurtigt fast i hendes arm og traak hende voldligt ind i krattet. "bare rolig jeg gør dig ikke noget" Chiro prøvede at smile venligt til den skræmte kvinde.*ikke lige nu i hvert i fald* Kvinden skulle ligetil og skrige højt, da Chiro tog en fast hånd for hendes mund. "ssssssshhhhhh....rolig" hun kiggede rundt, der var ikke nogen, hun kiggede ned på den halvskræmte kvinde, gav et ondt smil fra sig, og bed hende så hurtigt og blutalt i nakken, kvinden nåede og give et kæmpe hyl fra sig før Chiro nåede at sætte hånden for igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ven eller fjende? - Akane   ven eller fjende? - Akane - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Jan 2011, 00:50

Akane vandrede stadig rundt, hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre nu da hende pigen var væk. Hun gad ikke løbe efter hende, men hun gad faktisk heller ikke blive ved med at gå rundt.
Sikke et dilemma... *Keder man sig?* spurgte stemmen. Hun sukkede og svarede: *Måske lidt, siden hvornår har du bekømret dig om mig?* *Jeg har da altid bekømret mig om dig.* stemmen lød nærmest fornærmet. *Fint nok* svarede hun selvom at hun ikke troede den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ven eller fjende? - Akane   ven eller fjende? - Akane - Page 2 Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 02:56

Chiro bed hårdere og kvinden havde lige præcis nok kræfter til at fjerne Chiros hånd fra hendes mund og give et kæmpe skrig fra sig. Chiro blev lidt irreteret på kvinden, og gav hende en lussing. Kvinden var nå død, chiro kom til at smile på den sindsyge måde igen, og bed hende så i nakken igen. Hendes bid havde fik hendes nakke til at brække over, og nu lå hendes hoved med rædselsslagende øjne, på den mørke jord. Da chiro voldsomt havde ædt det meste af kvinden var hun mæt. Hun rejste sig fra liget, hun skiftede øjenfarve til seriøs lilla, tog et lommetørklæde op af baglommen, og tørrede blodet af ansigtet. Hun så helt kold og følelsesløs ud i ansigtet, og gik så i normalt tempo tilbage til det sted hvor hun forladte den ititerende pige.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: ven eller fjende? - Akane   ven eller fjende? - Akane - Page 2 Icon_minitime

ven eller fjende? - Akane
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ven eller fjende :: Ezekiel
» ven eller fjende? // Tristan//
» På legepladsen... //Akane//
» I gå gaden (Akane)
» Nogen andre steder at smutte hen?//Akane//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum