|
| Træer, træer og dyb stilhed | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Træer, træer og dyb stilhed Lør 14 Nov 2009, 23:40 | |
| Tid:18.00 Dato: 14. November Dag: lørdag Sted: MIdt inde i skoven Vejr: Overskyet, ingen sol..! Årstid: Efterår Omgivelser: Træer, træer og dyb stilhed
Alec stod ubevægedelig, lænet op af et træ, mens minderne væltede ind over hende! Hendes far og mor, lille Ulv og manden! Manden, der lavede hun om til en vampyr. Minderne ville ikke forlade hende, de kom altid mens hun var alene! *Jeg hader dette liv, jeg hader dette liv, jeg hader dette liv...* Alec tog fat i barken på træet, og hev den af *Jeg lover, jeg dræber manden!*. Alec sukkede og lukkede øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Lør 14 Nov 2009, 23:45 | |
| // Tøj: http://www.freewebs.com/joinmiddle-earth/arwen.jpg // Varyl kom gående gennem den triste skov, hendes skridt var rolige, hun så sig trist omkring fordi skoven nærmest så død ud i hendes øjne, og det kunne hun ikke lide at se på. Hun lod roligt sin hånd glide over en af stammerne og barken som var på træet blev lidt grønnere, men skoven var for død og for stor til at Varyl kunne heale den hele. Hun sukkede tungt og gik roligt videre, hun lyste nærmest lidt op i skoven, fordi hun var elver og fordi hun følte sig hjemme i skoven, hun havde ikke bemærket at hun ikke var alene i skoven og derefter gik hun bare roligt videre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Lør 14 Nov 2009, 23:51 | |
| Alec sukkede igen. *Hvorfor er verden sådan? Måske er den kun god mod mennesker...?* Hun gik langsom væk fra det træ, hun havde lænet sig op af. Men stoppede og kiggede på skov bunden og op igen på træerne. *De ser næsten lige så døde ud som mig...!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Lør 14 Nov 2009, 23:55 | |
| Varyl bemærkede nu lidt efter at hun ikke var alene, hun mærkede lidt efter og fandt ud af at det var en vampyr Hun så sig tænkende og roligt omkring, hun så ikke bange eller urolig ud, men helt rolig. Hun gik lidt videre og følte at hun kom tættere på vampyren, hun prøvede at være stille, men fik trådt på en rådden gren som knækkede og knækket gav nærmest ekko i skoven og Varyl stoppede op og så sig tænkende omkring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:00 | |
| Alec hørte knækket, og spejdede rundt. *Nu er det slut med at være alene...!* hun følte nærmere efter. *En elver?? Hvad laver sådan en her??* Alec gik syv rolige skridt frem, og sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:02 | |
| Varyl følte at vampyren som tættere på, hun trak lidt på den ene skulder og gik roligt videre. Hun fik lidt efter skimmet en skikkelse mellem træerne, og hun regnede med at det var vampyren, hun smilte svgt og havde endelig ikke noget imod at vampyren var her, så var Varyl i det mindste ikke alene og hun gik tættere på skikkelsen, stadig med rolige skridt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:06 | |
| Alec kunne mærke elveren så tæt på, hun kunne tælle skridtene. Hun kiggede stadig ned i jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:08 | |
| Varyl folede hænderne sammen på maven, imens hun roligt gik imod skikkelsen Lidt efter blev skikkelsen tydeligere og Varyl fik øje på en yngre pige end hende selv og gik stadig imod vampyren, men stoppede så op og så tænkende på pigen, men Varyl sagde ikke noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:08 | |
| // Undskyld, skal logge nu! Skal vi skrive igen i morgen??// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:10 | |
| Alec vidste at skridtene var holdt op, og personen kiggede på hende. Men hun var ubevægelig og så ikke op! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:12 | |
| //Ja kan vi godt ^^//
"Hvad laver du dog herude, burde du ikke være derhjemme?" spurgte Varyl roligt men med en lidt undren i stemmen og gik ikke tættere på pigen da hun jo var vampyr |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:17 | |
| "Burde ikke være dig der var hjemme?" svarede hun med kold stemme. "Burde du ikke ligge i din seng eller spise din mad, lige nu??" . Hun kiggede gik til siden, op på personen. Elveren var en kvinde, ældre end hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:21 | |
| //Logger nu... Hej hej! :-)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 00:25 | |
| //Jep vi ses :) //
Varyl tog sig ikk af pigens kolde tone og smilte derefter svagt og rystede på hovedet "Nej, jeg går hvorhen jeg har lyst og hvornår jeg har lyst, det er der ikke nogen som kan stoppe mig i, og desuden er jeg stor nok til at vide hvad jeg selv vil" sagde Varyl roligt og så tænkende på pigen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Søn 15 Nov 2009, 03:59 | |
| "Men jeg har heller ikke nogen herre, og jeg gør hvad jeg vil!" hun fortsætte i det samme kolde tonefald. Men Alec kunne ikke lade være med at bemærke kvindens mærkelige tøj. "Hvad hedder du, lille elver?" hun kunne lade vær med at spørge! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Tirs 17 Nov 2009, 03:18 | |
| Varyl valgte at ignorere at pigen kaldte hende lille elver, " hmm.. jeg hedder Varyl, hvad med dig lille vampyr?" spurgte hun og lagde nysgerrigt hovedet på skrå og så sig derefter tænkende omkring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed Tors 19 Nov 2009, 02:13 | |
| "Alec". "Varyl er et pænt navn..." tilføjede hun eftertænksomt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Træer, træer og dyb stilhed | |
| |
| | | | Træer, træer og dyb stilhed | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|