Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 05:41

Dato:irl
Omgivelser: havnen, både, en smuk stjernehimmel, nogle få måger
Tid:02.11
Dag:Søndag
Vejr:stjerneklar himmel, kølig vind
Årstid:Forår

Minaka gik lydløst hen af kajen. han havde hænderne i lommerne på de slidte cowboy bukser som var fuld at huller.
vinden legede med hans hår og selvom han ikke havde noget trøje på frøs han ikke. faktisk var det ikke muligt for ham at føle kulde. hans brystkasse hævede og sænkede sig langsomt mens han gik helt ude ved kanten til bølgerne.
"havet er ganske oprørsk her til aften" sagde han stille til sig selv. han havde for vane at tale til sig selv.
Stjernerne stod klart og fik hans blege hud til at se meget hvis ud.

Et stille suk lød fra ham mens han traskede videre hen af havnen. kedsomheden hang tungt over ham, men der var ikke så mget at give sig til på havnen om natten. han stoppede op og drejede elegant om på hælene hvorefter han lændede sig ud over kanten og så ned i det mørke vand som bevægede sig vildt under ham. et suk lød igen og han blev stående sådan i et langt øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 05:54

violet kom gående der ude også hun havde en kjole på hun havde lige været til fest så hun havde ikke været hjemme og skifte da hun ikke ville havde hendes kæreste så hun var lidt fuld da hun gjorde nogle dumme ting når hun var det hun gik ud til kejen og kiggede mod himlen den var smuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 06:12

//ikke for at være negativ, men vil du ikke pleeaasseee bruge punktum. ?? xD har mega svært ved at læse det ude. //

Minaka faldt en smule i staver mens han stod der. han opfattede duften af et andet væsen og drejede hovedet langsomt omkring. længere henne på kajen fik han øje på en skikkelse.
et kort øjeblik betragtede ham den og prøvede at definere duften. *en kvinde?* tænkte han og rettede sig op og gik et par skridt væk fra kanten. hans blik stirrede forsat efter skikkelsen og han besluttede sig for at tjekke det lidt ud. roligt gik han over til de store pakhuse og ind i skyggen hvor han ville være svær at få øje på.
han skridt var næsten lydløse da han nærmede sig hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 06:34

violet kunne mærke der var nogle på vej, men lod som om hun ikke viste det da folk jo skulle tro hun var et menneske. freja rystede på hovede og kiggede hen af kajen, hun så en skikkelse komme gående, *hvad skal jeg gøre hvis personene vil skade mig jeg kan ikke rigtig styre mig lige nu* tænkte hun for sig selv, *hvad snakker jeg om der er jo vand omkring mig* tænkte hun of smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 07:16

"godaften" sagde harn roligt da han næsten var nået hen til hende. han var udemærket godt klar at hun allerede havde opdaget ham. han betragtede hende roligt og lagde hovedet på skrå. et lille smil gled hen over hans læber og han gik nogle skridt tættere på.
"hvad laver sådan en ung kvinde her på dene tid?" spurgte han venligt og holdte stadig sine hænder i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 07:53

hun så på ham der kom et lille smil frem på hendes læber. hun så på ham med sine lidt røde øjne. hun så mod den unge skikkelse som kom nærmer mod hende. ''jeg er her ude og gå en tur efter en fest'' sagde hun med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 08:34

"en kedelig fest formoder jeg" sagde han og gik nogle skridt tættere på. det generede ham overhovedet ikke at han ingen trøje havde på. han trak vejret roligt og betragtede hende.
et kort øjeblik rettede han blikket imod himlen og stjerne. "smukt, ik?" sagde han uden at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 09:19

violet så mod ham, hun havde ikke rigtig noget at sige til han det han sagde, ''ja det var ret kedellig når der ikke er nogle at snakke med'' sagde hun og så mod himlen igen hun elskede at se på stjernernde om natten. ''ja det er meget smukt'' sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 09:27

han vendte blikket tilbage imod hende igen og nærmede sig endnu engang så han nu kun stod en meter fra hende. "det kan været ret farligt at opholde sig sådan et sted om natten" sagde han smigende og så indgående på hende. et lille fnys lød fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 09:31

''og hvad skulle jeg være bange for??'' spurte hun ham med et grin. hun havde ikke fået blod længe nu så hun havde mega meget lyst til blod lige nu. men hun ville prøve så vidt mulig at styre sig. ''undskyld mig jeg skal gå'' sagde hun og vente yndefult om på hælen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 09:53

han slog en lille latter op og lagde hovedet på skrå. da hun begyndte at gå fulgte han roligt efter hende. "hvor har du da tænkt dig at gå hend?" sagde han toneløst og havde stadig sine hænder i lommerne. han indhentede hende hurtigt og fik lige i høje på ham.
duften af vampyr nåede hams sanser og et lille smil kørte over hans ansigt igen.
"du må være tørstig..." sagde han køligt og fulgte bare forsat efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 09:59

''godt gættet'' sagde hun og begyndte at løbe inde i skoven og fik drukkede blod så kom hun tilbage og så på ham. ''er du da bange'' sagde hun med et grin der var flabet. hun var blevet lidt for selvsikker den aften uden rigtig at ville være det. hu så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 10:03

han fnøs stille af hende og var ved at miste sin tålmodighed. "jeg er utroligt bange" sagde han toneløst og greb lynhurtigt fat i hende håndled og ved hende ind til sig. roligt betragtede han hende tæt på, men har trak vejret langsomt. "jeg ryster ligefrem af skræk" hviskede han charmende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 10:15

violet så på ham hun viste det var forket at lænde sig ind til ham så hun skubbede ham væk fra hende selv. ''hvad har du gang i??'' spurte hun ham og så på ham lidt, da hun stod lidt væk fra ham, hun ville bare ikke holdes om af ander ind sin elskede Zolg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 10:21

han slap hurtigt hendes håndled. "noget galt?" spurgte han ironisk.
endnu engang trådte han et skridt nærmere på hende. *kedelige kælling* tænkte han arigt hvis var i tvivl om hvorvidt han ville spilde sin tid på hende eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 10:26

hun så på ham, hun var sur over det, hun var virkelig ikke glad for hvad han gjorde. ''om der er noget galt, ja det er der fandeme, jeg har en kæreste så gider du lade hver med at tage fat i mig på den måde'' sagde hun og var næste ved angribe ham fordi hun blev så sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 10:36

minaka smilte forsat over hende. "ja så skrid hjem til ham. jeg gider ikke sådan nogle kællinger som dig" sagde han hånligt og vendte sig om for at forlade stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 10:47

''du er sku ikke en skid hver'' sagde hun vente sig om og gik den mod satte vej af hvad han gjorde hun var ligeglad med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 10:50

- slut -

minaka forsvandt lydløst ind imod byen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Empty
IndlægEmne: Sv: Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//   Dumt sted at opholde sig om natten //Violet// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dumt sted at opholde sig om natten //Violet//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» At opholde sig på en legeplads sent om natten - Lemy
» Dumt sted at bevæge sig hen. //Demetri.
» dumt sted for en engel... til jordan
» Dumt dumt
» Nyt sted | Sandra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: