Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På en klippe...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:35

Tid: 07.00
Dato: 15. November
Dag: Søndag
Årstid: Efterår
Vejr: Lidt overskyet, og det blæser lidt
Sted: Oppe i bjergene, næsten ingen kommer der
Omgivelser: Et enkelt træ, og en masse sten
Tøj: En lang, hvid kjole. Med lange ærmer og det sorte hår løst

Alec kiggede ud over det hele; klipperne, skyerne og... *Hvorfor er jeg her? Hvorfor er jeg vampyr? Har jeg bedt om det?* hun gik frem og tilbage. Så satte hun sig ned og sukkede dybt. "Hvorfor..??" Alec lukkede øjne og åbnede den så igen. Hun rejste dig op og rettede på sin hvide kjole. Hun begyndte at pile ved sit lange, sorte hår, og sukkede så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:36

Pandora gik langs klippen, og sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:42

Hun kiggede op i himlen *Er der ham der virkelig der oppe et sted..?? Jeg tror nogle gange ham er ond, hvis ham altså er der!*, lukker øjnede igen og sukker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:45

Hun så Alec og gik op til hende.
Hun sukkede og stod lidt væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:49

Alec mærkede den ny ankommene *Vampyr..* hun kiggede lidt op *En pige, på alder med mig*. "Hej..." hun var altid dårlig til at kommikere (staves).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:50

Pandora så på hende, og smilte stille.
''Hej'' hun kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:52

Alec kiggede op, pigen virkede flink. Hun smilte svagt igen "Hvad laver du her? Og hvad er dit navn, vampyr?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:55

Pandora så på hende, og smilte lidt.
''Jeg gik en tur og mit navn er Pandora. Dit ?...Vampyr''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:58

"Alec" og smilte over en personlig joke. "Ja, jeg ved det er et drenge navn. Men alle troede jeg var en dreng så jeg fik et drenge-navn". Sevlom hun ikke kendte pigen, så betyd det nået havd hun synes om hende... selv hendes navn betyd noget.


Sidst rettet af Alec Man 16 Nov 2009, 08:00, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:59

Hun smilte igen.
''Jeg syn's det er et fedt navn''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:02

"Tak" smilte stort. "Dit hører man ikke så tit.. Jeg kan li´ det!". "Hvor gammel er du?" tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:05

''Tark. Jeg er 14. Hva' med diiq ?''
Hun synte's at Alec virkede sød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:09

"Lige et år ældre. 15år." hun smilte varmt. "Hvor lang tid har du været vampyr?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:10

''Nogle måneder. Hvem forvandlede diiq ??''
Hun bed sig i læben da hun spurgte og tænkte på sin egen aften hvor hun; som han kaldte det 'døde'..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:13

"Tjaa, for at være alt ærlig, ved jeg det ikke. Jeg prøver at finde ud af det, så jeg kan dræbe ham for det han gjorde mod mig og min familie!" hun smilte svagt og fortsatte; "Det lyder voldigt, men jeg vil have hævn".

//Sorry, skal logge kommer du på i morgen? Please!//


Sidst rettet af Alec Man 16 Nov 2009, 18:48, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:16

//Hej, hej xD det var sjovt at skrive =D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:17

//Samme her. Ja, jeg lover jeg kommer på imorgen. Imorgen tidlig,lidt efter skole,og når jeg kommer hjem fra min mor's kæreste//

''Jeg syn's nu det lyder fint nok, og jeg kan os godt forstå det når han dræbte din familie''
Hun så trist på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 00:43

"Ja, men sådan er det nu engang!" hun sukkede dybt. "hvem forandrede dig?" spørgte hun lidt nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 00:45

''Demetri'' Hun hviskede han's navn og satte sig ned ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 00:49

Alec kiggede på Pandora "Hvad skete der med din familie?" og så alvorligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 00:50

''Jeg kan faktisk ehk' huske det særlig godt, men min søster er i live. Vi snakker bare ehk' så meget''
Hun svarede stille, men rystede så på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 00:55

Alec så trist på hende, hun vidste hvordan det føltes at være alene. "Jeg har mistet hele min familie. Det er kun min far, som jeg ved hvordan det er gået. Han er død. De andre ved jeg intet om!" hun sagde så Pandora vidste hun ikke var alene om det med familien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 00:57

Hun sendte hende et smil.
''Jeg har det helt fint alene, men lige nu bor jeg hos Djonn''
Hun smilte og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 00:58

"Hvem er han? En du kendte som menneske?" hun smilte svagt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 01:00

''Nej, en god ven der hjælper miiq.Jeg kom først i kontakt med ham efter forvandlingen''
Hun kiggede ud over klippen, og tilbage på Alec.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På en klippe... Empty
IndlægEmne: Sv: På en klippe...   På en klippe... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På en klippe...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: