|
| På en klippe... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 00:57 | |
| Alec vendet sig lynhurligt om "Hvor skal du hen?!" råbte hun efter Pandora. Hun havde rejst sig op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 01:02 | |
| //Står ved siden af diiq//
''Jeg skal bare lidt væk. Vil dhu med'' Hun smilte underligt. Hun kiggede på hende, med lysende øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 01:09 | |
| //Undskyld, troede du var gået langt væk :) //
"Jah, hvorfor ikk'?" Alec smilede og begyndte at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 01:16 | |
| //Det går ;D//
Hun sprang udover klippen og landte sikkert på føderne. Hun kiggede sig tilfreds rundt og hende's øjne begyndte stille at skifte farve til rød, men hun lagde ikk mærke til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 02:06 | |
| Alec sprang elegant efter Pandora og hendes øjne skiftede til lysebrune og hendes hår blev rødbrun. Hun elsked at lege med hendes udseende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 02:08 | |
| Pandora kiggede på hende med et svagt smil. Hende's øjne var begyndt at brænde røde og hende's hud blev blegere. Hun smilte bare og blev stående med knyttede hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 02:10 | |
| Alec smilede og begyndte at løbe "Hvor skal vi enelig hen??" hun mærkede til vinden imod sit ansigt, men var ligeglad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 02:14 | |
| Pandora løb med og smilte for sig selv. Hende's tænder blottede sig men's hun smilte, men hun lagde ikke selv mærke til det. ''Hmm, hvor vil dhu hen ?'' Spurgte hun hviskende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:08 | |
| "Det ved jeg så men ikk'" Alec smilede stort så man kunne så hugtænderne. Hun var faktisk lidt sulten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:15 | |
| Hun smilte stille og begyndte at løbe ind mod byen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:22 | |
| Alec løb efter Pandora, hun begyndte at sætte farten op, hun elskede fart.
//Hvilken by?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:24 | |
| //Werclare//
Pandora stod midt ude på gaden og kiggede rundt efter hun var kommet ind til byen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:25 | |
| Alec stod ved Pandora side. "Er du sulten?" spurgte hun drillende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:27 | |
| Pandora kiggede smilende med røde øjne der flammede. ''Jep'' Hun hviskede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:29 | |
| "Også mig" hviskede hun tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:30 | |
| Hun kiggede rundt, men kunne ikke rigtigt få øje på nogen/noget. ''Kan dhu se nogen'' Spurgte hun hæst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:32 | |
| "Nææ, skal vi gå??" Alec slog ud med armen i retning af en vej til venstre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:34 | |
| ''Ja..Dhu føre an'' Hviskede hun hæst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:36 | |
| "Ok, hvorfor er du så hæs? Er du bange?" Alec begyndte atgå, hun havde prøvet det her mange gange. Hun gjorde det jo bare for at overleve, selvom det er blodigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:37 | |
| ''Jeg er ikk bange. Det er min talemåde'' Hvæsede hun kort af hende. Hun gik bare videre uden at sige mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:38 | |
| "Undskyld, jeg er nogen lidt bange...." Alec smilede svagt, men overhovedt ikk' rigtigt! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:40 | |
| ''Jeg har lært man ikk skal frygte de ting der kommer en over næsen'' Hun hviskede det som altid hæst igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:42 | |
| "De siger de allle sammen... Det værste at se offerets rædsel" Alec rystede kort på hovedt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:44 | |
| ''Det syn's jeg nu ikke. Det eneste jeg frygter er den aften'' Hun skævede over til en gyde, men glemte det hurtigt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en klippe... Ons 25 Nov 2009, 04:46 | |
| HUn rystede på hovedt og kiggede rundt med et søgende blik. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: På en klippe... | |
| |
| | | | På en klippe... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|