Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Sand og vand (fellix)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Sand og vand (fellix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sand og vand (fellix)   Sand og vand (fellix) - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 23:10

Fellix sad lidt og vendte sig til det underlige ord, han havde nok aldrig hørt det før, han blev lidt rundtosset men kom så endelig op at stå igen, og fulgte efter fyren, nu var han bare nysgerrig, men på samme tid.. ked af han var bleven kaldt.. idiot.. selv om han ikke vidste hvad ordet betød vidste han det var noget fra stødende. "Hvad er det?" spurgte han roligt, han fik det til at lyde som det bare var noget alle skulle vide, men Fellix havde kun læst meget lidt om kristendom da det kedte ham utolig meget, han ahvde ingen andelse om havd en dæmon var for noget, men en sjæl vidste hanvidst godt hvad var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sand og vand (fellix)   Sand og vand (fellix) - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 23:53

"Dæmon eller idiot?" svarede han kort og kæmpede sig endelig ud af sandet og op på mere fast grund.
Han vendte sig om og så på ham.
"Tja, det kommer an på hvem du spørger, for nogen er dæmoner helveds væsener, uden at blande religion ind i det, for andre er det djævlens...ja, budbringere? eller noget lignede, altså med religion i det.
Andre mener vi er udstødte engle..." han trak på skuldrene
"Det kommer an på hvem du spørger, men jeg mener ingen af delene, jeg er født til evig liv end til jeg bliver dræbt, jeg høre lige så meget til her som alle mulige andre stedet, jeg kommer hverken fra himmel eller helvede"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sand og vand (fellix)   Sand og vand (fellix) - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 20:17

Fellix så lidt på drengen og bestemte sig for at svare så han ikke virkede alt for uklod "Dæmon?" prøvede han sig frem, for han vidste ærlig talt ikke hvad han skulle sige eller gøre, måske var Dæmon noget farligt noget? Han så ned da han begyndte at tale om religion han forstod det ikke, "Hvad er religion?" spurgte han og følte sig enu mere dum end for for det var sikkert den slags man bare skulle vide. "helved.. djævle" mumlede han forvirret for sig selv, begreber han aldrig havde hørt før eller vidste noget om. "Engle" mumlede han så lidt efter, det havde han muligvis hørt før.. Han nikkede tvivlomt, han forstod det slet ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sand og vand (fellix)   Sand og vand (fellix) - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 20:52

Han kunne se han ikke fattede en brik og sukkede opgivende, som et lille barn! Han gad i hvert fald ikke være en barnesitter!
Han begyndte at gå igen og så måtte han følge med eller lade være.
"Religion er hvor man tror på noget, en usynlig kraft kan man vist sige, har skabt os alle og kan gøre alt den eller de vil" sagde han
"Guder kaldes de, eller gudinder, store kræfter der kan smadre os eller hjælpe os"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Sand og vand (fellix)   Sand og vand (fellix) - Page 2 Icon_minitime

Sand og vand (fellix)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sand, vand og i luften? (Artemios)
» Det uendelige sand //Ezekiel//
» Almost alone in the sand - Andy Darling
» Stjerner & Sand - Phillip
» Det varme sand - Damia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum