|
| Sand og vand (fellix) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sand og vand (fellix) Tirs 30 Nov 2010, 23:10 | |
| Fellix sad lidt og vendte sig til det underlige ord, han havde nok aldrig hørt det før, han blev lidt rundtosset men kom så endelig op at stå igen, og fulgte efter fyren, nu var han bare nysgerrig, men på samme tid.. ked af han var bleven kaldt.. idiot.. selv om han ikke vidste hvad ordet betød vidste han det var noget fra stødende. "Hvad er det?" spurgte han roligt, han fik det til at lyde som det bare var noget alle skulle vide, men Fellix havde kun læst meget lidt om kristendom da det kedte ham utolig meget, han ahvde ingen andelse om havd en dæmon var for noget, men en sjæl vidste hanvidst godt hvad var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sand og vand (fellix) Tirs 30 Nov 2010, 23:53 | |
| "Dæmon eller idiot?" svarede han kort og kæmpede sig endelig ud af sandet og op på mere fast grund. Han vendte sig om og så på ham. "Tja, det kommer an på hvem du spørger, for nogen er dæmoner helveds væsener, uden at blande religion ind i det, for andre er det djævlens...ja, budbringere? eller noget lignede, altså med religion i det. Andre mener vi er udstødte engle..." han trak på skuldrene "Det kommer an på hvem du spørger, men jeg mener ingen af delene, jeg er født til evig liv end til jeg bliver dræbt, jeg høre lige så meget til her som alle mulige andre stedet, jeg kommer hverken fra himmel eller helvede" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sand og vand (fellix) Tors 02 Dec 2010, 20:17 | |
| Fellix så lidt på drengen og bestemte sig for at svare så han ikke virkede alt for uklod "Dæmon?" prøvede han sig frem, for han vidste ærlig talt ikke hvad han skulle sige eller gøre, måske var Dæmon noget farligt noget? Han så ned da han begyndte at tale om religion han forstod det ikke, "Hvad er religion?" spurgte han og følte sig enu mere dum end for for det var sikkert den slags man bare skulle vide. "helved.. djævle" mumlede han forvirret for sig selv, begreber han aldrig havde hørt før eller vidste noget om. "Engle" mumlede han så lidt efter, det havde han muligvis hørt før.. Han nikkede tvivlomt, han forstod det slet ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sand og vand (fellix) Tors 02 Dec 2010, 20:52 | |
| Han kunne se han ikke fattede en brik og sukkede opgivende, som et lille barn! Han gad i hvert fald ikke være en barnesitter! Han begyndte at gå igen og så måtte han følge med eller lade være. "Religion er hvor man tror på noget, en usynlig kraft kan man vist sige, har skabt os alle og kan gøre alt den eller de vil" sagde han "Guder kaldes de, eller gudinder, store kræfter der kan smadre os eller hjælpe os" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sand og vand (fellix) | |
| |
| | | | Sand og vand (fellix) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|