Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:03

Vejr: Pisøsregnvejr.
Sted: Midt ude på gaden i Sheria By.
Tid: Irl.
Dato: Irl >_>
Årstid: Irl ^^
Påklædning: En stram, hvid t-shirt med Svampebob Firkant, og et par stramme sorte bukser. Samt et par matbrune hate-love-converse.

-

Lyden af regn, trommede mod den solgule markise, der var slået op, så bordene ude foran caféen ikek blev sjaskvåde. Fire piger, sad fordybet i deres kaffe, imens de fnisede og grinede. Sheena var ibland disse piger. Hendes kolde fingre lukkede sig om den varme kop kaffe. Hun smilede til Louie, eller Lannalee som hun rigtigt hed. Hun pegede ud mod gaden, hvor en pige gik forbi, imens hun sagde: "Ej, se lige hende dérs tøj!" Hun sagde det så højt, at pigen sikkert hørte det. Sheena grinede falsk, men det virkede meget overbevisende. Den måde hun gjorde det på ihvertfald. Lydene var ikke helt overbevisende. Men hun havde på en måde ondt af pigen, da hun sikkert ville blive sur over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:12

Nitaki kom gående gennem den store by, hendes stilleter larmede op i hele gaden, mens hendes frysene fingre havde begravet dybt nede i hendes jakke lommer.
Pludselig hørte Nitaki en høj men bitter pige grine, den pige sad inde på en café * Er det mig den Bitch peger fingre af, og griner af mit tøj" Tænkte hun¨og kiggede lidt undersøgende på hende " Altså svampebob firkant er heller ikke det nyeste " Mumlede hun for sig selv inden hun drejede ind på Caféen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:15

Sheena hørte tydeligvis pigens sætning, imens hun hurtigt rejste sig. Hurtigt gik hun over mod vampyren, imens hun knyttede fingrene. Endda så hårdt, at knoerne blev hvide.
"Sheena, kom her!" "Lad nu være," "Kom tilbage og sid," "Hun mente det ikke!" Hver især kastede veninder sætninger efter Sheena, da de vidste hvor farlig hun var når hun blev vred.
"Hvad fanden er det du siger om mit tøj, hva'?!" sagde hun lige ind i øret på pigen. Hun stirrede galt på hende.


// Undskyld at det blev så kort ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:23

Nitaki kiggede ind i hendes øjne " Ved du hvad, du kan komme hen til mig når du kommer med nogel sætninger med stil i " Sagde hun og baskede med håret så det røg hen i hovede på hende " Og for ´resten fed t-shirt" sagde hun og fniste for sig selv. Hun vendte hovedet hen imod hende, og man kunne bare se veninder holdte hende væk fra mig. * Den der pige kan måske gøre mig noget, men jeg kan tage hendes liv fra hende" tænkte hun kort.
Hendes skridt endte oppe ved caféen " Jeg ville gerne have en kop kaffe " sagde hun venligt til tjeneren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:28

Hun tog hårdt fat i pigens hår, da hun fik det i hovedet og rykkede det hårdt bagud. Så gav hun slip. Da vampyren havde snakket med tjeneren, sagde hun højt: "Kom lige herhen," Hun holdte en lille pause. "Hvis du altså tør," Hun smilede lettere kækt til vampyren, og gik hen til sine veninder igen. Hun lod sig glide ned i stolen, for så at gribe fat om den varme kaffekop. Hendes læber fandt glassets kant, og hun drak en lille tår. Men så rejste hun sig. Hun gik ud hvor vinklen til pigen var direkte, så hun kunne se det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:37

Hun kiggede kært på tjeneren " Hvad har du nu rodet dig ud i Nitaki?" spurgte han, da det var en af hendes bedste venner.
" Jov nu skal du høre her, jeg skriver det senere for nu skal jeg hen og bevise jeg ikke er bange for hende" fortalte hun og rejste sig fra stolen.
" Vi ses" Råbte hun til ham. Hendes stilleter jokkede hen over gulvet ind til hun endte henne ved denne pige.
" Prøv at hør her jeg er langt fra bange for dig, det burde være dig der skulle være bange for mig" sagde hun og knyttede hænderne sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:34

Sheena slog en højlydt latter op. "Undskyld mig... Skatter," vrængede hun, og nidstirrede vampyren. "Men burde jeg være bange for dig?" Hun grinede igen. "Søde ven..." startede hun, og løftede hånden. Man kunne svagt se små gnister skabe sig i luften over hendes hånd. "Hvis du skal være så snobbet, så find et andet sted!" sagde hun højt, imens kuglen af elektricitet blev større og større. Hun trådte et par skridt tilbage, og fyrede kuglen af sted. Hun drejede en gang rundt om sig selv, imens hun skabte to stødkugler over sine hænder. Hun smilede dominerende, imens hun kastede dem af sted mod vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:39

" Uh " Gispede hun imens hun løb hen i mod tøssen, med et sæt noget hun at gribe fat i en tot af hendes hår " Ved du hvad dette her er rent offentlighed " Sagde hun og slap totten af hendes hår. " Og her opføre man sig ikke som en siko(staves) Bitch" Sagde hun og trådte så lidt væk fra hende, hun vidste gdt at der ville ske noget om lidt, men hvad var ikke lige nemt at sige * Jeg har bare lyst til at løbe tilbage og dræbe hende* Tænkte hun i en kort periode.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Empty
IndlægEmne: Sv: Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]   Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fjendskaber, venskaber.. [Nitaki]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nye venskaber (Colt)
» I BC - Nitaki
» Loving //Nitaki//
» by tur//Nitaki//
» Kirkegård? - Nitaki

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: