|
| vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 01:37 | |
| Dag og Dato: irl Tid: eftermiddag Sted: pircing butik Beklædning: stramt sidene sorte jeans, nittebælte der hænger skævt ned i siden, hætte trøje som vist på billedet, inde under en trøje med et print af Tim Burton's fra Nightmare before christmas. vejr: overskyet og køligt.
Fellix gik rolig gennem gaden på vej til en lille side gade hvor han endelig skulle have lavet den tunge pircing som han ville have haft lige siden han var kommet her til, han havde set en anden ung mand med en, og måtte bare selv have en, hvorfor lige i tungen var han ikke sikker på, det så bare fedt ud syntes han. Han så op da butikken kom til syne hen af gaden og han satte farten op i håbet om der ville være varmer derinde end der var herude i kulden, han satte et selvsikkert smil om munden, et smil han sjælden viste og da slet ikke her på det sidste hvor han havde mistet hukummelsen og intet kunne huske fra det tiderliger liv, nu var han helt på egen hånd og alene i verden, på vek til at få sig et beder liv forhåbenligt. Han standsede op ude foran og stod og kiggede lidt ind gennem vinduet, på det flotte smykker som var udstilet, han tark lidt i mundvigen det her ville sikekrt gøre undt, så åbnede han døren og smuttede inden for i den dejlige varme der straks omgav ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 01:44 | |
| Madelaine var taget på arbejdet med et træt og udmattet humør, dog kunne hun ikke lade vær med at blive i bedre humør når hun trådte indenfor i Body Extremes. Hun stod omme bag disken med hænder fuld i gang med at samle forskellige piercinge smykker ud af små poser, og sætte dem i par, og ligge dem på plads, under glaspladen i disken. Hun kiggede dog op da en ung fyr kom ind af døren med lyden af klokken over døren klirende. Madelaine hilste venligt da han trådte ind, og sendte et venligt og hjælpsomt smil. Hun vendte igen hovedet mod smykkerne og fumlede videre med at sætte dem sammen rigtigt.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 03:49 | |
| Fellix så lidt på hende og smilte gernert til hende, ikke at han havde forventede en dame, men det var vel ligeså godt, han trædte frem mod hende og hilste igen, stod og betragtede hendes alternative udsene, han smilte gernert til hende, "Ehm.." sagde han og prøvede at få hendes opmærksomhed, ved at rømme sig lidt, der var ikke rigtig andre, han så på det hun stod og fumlede med og åbnede munden igen for at snakke til hende "Jeg kunne godt tænke mig en pircing" mumlede han og kløede sig lidt i nakken, ikke sikek rpå hvor han dog skulle gøre af sig selv.
//hvordan får du det til at ståd sådan der? :3 // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 04:14 | |
| Madelaine kiggede interesseret og hørende på fyren som havde trådten tættere på hende ved disken. " Smykke eller en decideret piercing?" spurgte hun om da hun var i tvivl. Hun betragtede hans udseende og smilede da han ikke så værst ud. Hun kiggede lidt rundt på ham for at se om han havde nogle piercinger, og hun interesserede sig også for smykker og udsmykning, så det var interessant for hende at se hvad han fortrækkende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 04:25 | |
| Fellix smilte tilbage da hun rettede sit opmærksome blik mod ham igen, han overvejde det lidt og sagde så "pircing" det mente han i hvert fald selv det var, men han havde ikke så meget styr på det selv, han havde godt nok en pircing i venstre øre men den havede han haft før han han mistede erindringen så han huskede ikke hvordan han havde fået den. Han smilede lidt til hende "i tungen" sagde han roligt og følte sig stadig genert, selvom han nok ikke burde være det, men det var han altid overfor nye mennesker, som han jo ikke kendte. Han gik helt hen til hende og havde en hvis trang til at række tungen ud for at vise havd han mente, men gjorde det alligevel ikke, han var jo stadig høflig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 06:11 | |
| Madelaine smilte venligt, og svarede så med høflig stemme. " fedt! så skal du bare vælge et smykke". Hun hev en plade frem med forskellige slags smykker til tungepiercing. Nogle i sølv, sort og nogle gennemsigtige. "Så vælger du" udstødte hun og kiggede selv lidt på smykkerne, da hun selv gerne vil havde en ny til tungen. hun var mest til sølv, da hun sys det klædte det fleste, og klædte hende bedst. Hun vendte sig dog om da butikkens telefon ringede. Hun tog den op til øret, og en person ville gerne bestille tid. Madelaine stilte sig over til en stor læder bog, hvor hun skrev de forskellige bestillinger ind. Imens trådte endnu en person en af døren, Dave, som også arbejde med hende. han var chefen, og den der havde oprettet stedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 06:34 | |
| Fellix gloede tomt ned på pladen ude i stand til at finde ud af noget som helst, hvad skulle han dog vælge der var rimlig mange forskellige han havde dog regnet med man også kunne få nogen i faver men det kunne han jo altid købe bag efter, han ventede lidt på hun ville blive færdig imens seng en ubehalig fornemmelse sig rundt i hans mave, han var bange for smerten lige som de fleste andre når man skulle såden noget at få en nål gennem tungen ville gøre pænt nas regnede han med, og han skulle passe på han ikke kom til at bide hende eller noget men han ville opføre sig ordenligt, han ville så gerne have en, så nu skulle ahn bare vide tænderne sammen og så lukke øjnene, men fornemmelsen var der stadig. Han vendte sig om mod manden der kom ind og smilte bare venligt til ham, han ville have den sorte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 09:32 | |
| Madelaine tog den sorte, og smilede venligt. Hun gik over og lod den falde ned i en lille plastik kop hvorefter hun fyldte glasset med smykket med steriliserende. " følg med " svarede hun og smilte venligt, for efter hun begyndte at gå ind imod et rum med fliser, som var stort og hvidt. Inde i midten stod en sort læder stol, som hun rækkede hånden imod for at hentyde til han skulle tage plads. Hun begyndte at vaske sine hænder og rense bordet, tangen, og forskellige andre midler. Flere omgange med rens, for at sikre der ingen uvedkommende bakterier skulle lægge visit. " Stik tungen ud" beordrede hun mens hun smilede og havde en tusch i højre hånd for at tegne en plet hvor nålen skulle stikkes igennem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 10:11 | |
| Fellix smilede halvt, og fulgte efter hende han satte sig i stolen og prøvede at få øjn kontakt med hende men hun var travlt optaget af sine enstrumenter, hvilket fik det til at suge i hans mave på en ubehalig måde, han var bange for nålen, det ville gøre undt, det vidste han, "jeg hedder Fellix" sagde han bare for at sige et eller andet, og så stak han ellers tungen ud, og fik den grusomme tuch smag i munden, ad hvor var det fælt, han følte sig som en spade. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 10 Nov 2010, 20:23 | |
| "Jeg hedder Madelaine" svarede hun med et rimelig stort smil på læben, da præsenterede sig. hun så godt hans frygtende mine i hans ansigt, og huskede godt da hun skulle ha lavet hendes første var hun også bange. Hun sagde med rolig stemme: " Bare rolig, det kommer ikke til at gøre særligt ondt, og faktisk er tungepiercing den mindst smertefulde", Hun løftede skulderene og nikkede med hovedet, da det var rigtigt nok. mange troede det ikke var sådan, da tungen er følsom, men det var rigtigt nok. Hun tog et lille spejl og satte det i hans hånd så han kunne se hvor tusch prikken sad, så han kunne se om den sad hvor han ville have den. " Er det fint eller skal den længere frem eller tilbage?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Tors 11 Nov 2010, 06:50 | |
| Fellix nikkede lidt ved hendes navn og smilte skævt da hun snakkede vider det kunne hun sagtens sige, det var ikke hende der skulle have gennembordet en når igennem sin smukke følsomme tunge. Men ved eftertanke såd et ud til hun havde prøvet det en del gange, det med nåle. Han stak igen tungen ud og kiggede i spejlet, han havde jo ingen forstand på det, det var hende der var eksperten, så hun måtte da vide om den sad rigtigt elelr hvad den nu gjorde. "ehm.. det fint" mumlede han lidt. Han mærkede igen den sugende fornemmelse, den trak i ham, fik han til at tvivle, kunne han stadig nå at stikke af, han knugede hænderne mod armlændene i stole, og rystede lidt inden han tog sig sammen og smilte selv sikkert, klar til nålen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Tors 11 Nov 2010, 09:36 | |
| Madelaine tog fat i nålen som lå på en våd serviet på bordet, over sprøjtet med steriliserende. Hun kiggede på nålen for at sikre intet synligt snavs sad på den, da støvet i luften kunne få hår eller andre ting til at sidde på nålen. Hun gik hen imod ham med et venligt blik, og vippede stolen tilbage så han lå halvt ned. " Helt ud med tungen." beordrede hun og kiggede koncentreret på hans tunge, som bevægede sig en smule, da tungen er en muskel, som ikke kan ligge helt stille. Hun havde tangen i den anden hånd, og placerede den så for enden af tangen hvor to oval formede former, var lige over prikken på hans tunge. Hun klemte fast og gjorde så nålen klar til at lave hul. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Tirs 16 Nov 2010, 03:26 | |
| Fellix vippede lidt med foden og mærkede pulsen stige en smule, han havde aldrig prøvet at få en nål i sig før elelr slået sig? Han havde ikek prøvet at falde, han havde slet ikke oplevet smerte, nogen sinde i sit liv, men han vidste alligevel at det der skete om lidt var smertefuldt, uden at vide det helt, udne at vide hvordan man skulle reagere. Eller han havde jo fået påført smerte før han havde enda en pircing i venste øre, men det var jo ikke noget han kunne huske, det var noget fra et tiderliger liv.. så han vidste jo ikke noget om det. Han tiltede lidt tilbage i stole og så hende dirakte ind i øjnene, det beroligede ham at have øjnkontakt med andre mennesker, så han holdte sit blik der selv om hun ikke så ham i øjnene kunen han godt lide at se på hendes øjne. Han stak tungen bevidst ud, og ventede så bare på smerten, håbede snart han ville være færdig så han kunen sige av. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Tirs 16 Nov 2010, 05:55 | |
| Madelaine sagde med rolig og koncentreret stemme " tag en dyb indånding, og når du puster ud, stikker jeg igennem". Hun ventede på at Felix, gjorde sig selv klar, men en god vejrtrækning. Tangen blev sat bedre fast på tungen og hev den helt ud så det ikke var muligt for ham at tage den tilbage i hans mund. Nålen var få millimeter fra hans røde og bløde tunge. Varmen steg op i Madelaine da hun skulle koncentrere sig mægtigt for ikke at ramme forkert. En blod åre tonede frem i hendes pande, og sveden begyndte langsomt også at snige sig frem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 17 Nov 2010, 09:29 | |
| Fellix gjorde lydig som en hund havd hun beorede ham om, trak bare vejret ind og var lige med et bange for at puste ud igen, dog kunne han ikke holde det inde i alt evighed, så ahn lukkede bare øjnene og mærkede tangen mod tungen klar til at mærke den underlige og smertefulde fornemmelse når hans tunge blev gennebordet af nålen, han pressede sig selv tilbage i stole og tog nervøst fast om et lille hjørne af sin trøje som han knugede i hånden, inden han pustede ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 17 Nov 2010, 22:19 | |
| Nålen blev presset med et lille stød igennem hans nervøse og bevægende tunge. Nålen strøg igennem kødet som en nål i et lille stykke stof. Hun lod nålen sidde igennem tungen imens hun fjernede tangen og gik hurtigt hen til et lille bord ved siden af hende for at tage smykket. Nålen var ikke en helt almindelig nål, men den var húl. Hun tog smykket og stak ned ned i nålen og gled så nålen ned af så smykket blev sat igennem det ny lavede huld. Hun tog kuglen der kunne sidde nede under tungen og skruede den på tangen. Hun tog derefter en serviet der lige rensede lidt restende blod rundt om smykket væk. Hendes handsker blev smidt ud og materialerne hun havde brugt skulle ned i en kasse hvor flere andre instrumenter lå, som var beskidte og skulle steriliseres. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Tors 18 Nov 2010, 21:00 | |
| Fellix gispede efter vejret da han mærkede den prikkende fornemmelse, det føltes så underligt at blive gennem boret af en nål på den brutale måde, han måtte dog huske på han selv var gået med til dette, han bevægede tungen let, han ville mærke det, og ligesom han tænkte tanken kom en slem sviende fornemmelse frem, det gjorde af helveds til undt, og han havde lyst til at klynke som et lille barn der ikke havde fået sin vilje, men han forholdte sig roligt, og ville bare gerne se hendes mesterværk så han selv kunne bedømme om dette nu også havde været en go ide, eller en stor fejltagelse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Fre 19 Nov 2010, 05:42 | |
| Madelaine gik over til ham igen med et lille spejl. Hun rækkede det imod ham med et venligt smil. " Kig!" sagde hun og gav ham spejlet i hans hånd. Hun gik om bag ham for at se med i afspejlingen. Det klædte Fellix med tungepiercing efter hendes mening. Hun elskede egentlig bare drenge med tungepiercing, evt. bare piercinger, da det var en smuk og udfordrende måde at udsmykke sig selv. Hun aede ham blid på kinden og gik så hen for at gøre tingende rent inden hun gik ud i forhallen igen.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Fre 19 Nov 2010, 06:15 | |
| Fellix så efter hende og smilede lidt da hun kom mede et spejl til ham, han tog det gladligt mellem sine lange tynde finger og så sig selv i spejlet først bare sine øjne, men han åbnede så munden og stak tungen lidt ud, betragtede det lig og smilte så et kært smil, osm bar vidste hvor han tilfreds han var med hendes mesterværk. "Tuisnede tak.. det er helt perfekt!" sagde han og vendte hovede mod hende og smilte et engle sødt smil, han gav hende spejlte tilbage og mærkede den brandende fornemmelse da hun rørte hans bare hud, dog uden at tænke vider over det hvilket han endelig ikke gad. Fellix rejste sig fra stolen og mærkede en jern smag i munden, det måtte være blod, men det generede ham endelig ikke, han var bare tilfreds med havd hun havde lavet ved ham. Han var over lykkelig for dette var det første i hans 'nye' liv som var hans, og hans alene, ingen andres, dette var en lille bitte ting, et lille minde, men så korstbart som overhovedet muligt for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Fre 19 Nov 2010, 07:34 | |
| " Så lad os gå ud og ordne betalingen" udstødte hun og smilede sødt, inden hun fortsatte med hurtige skridt ud i forhallen, omme bag disken for at gøre papirende klar. Hun lagde to sider, hvor der hurtigt skulle underskrives nogle sider med adresse, telefon nummer o.s.v. Man skulle ha fat på ham, hvis der nu skulle gøres noget, eller for at minde ham på hvis han havde glemt at komme ned og skifte den når den var helet. Derefter bøjede hun sig ned bag disken for at finde noget rensevæske til at rense den med. Det var mundrens. "Du skal skylle din mund 3 gange om dagen, også lav dig en flaske med saltvand uden jord, som du skal rense sin mund i hver gang du enten ryger, spiser eller drikker. Du skal også lade vær med at kysse, have oralsex eller drikke af offentlige haner de næste uger". Hun satte en hvid flaske frem og stillede den ved siden af papirene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Tirs 23 Nov 2010, 21:52 | |
| Fellix nikkede bare og fulgte efter hende ud til den butik del han var gået ind i til at starte med, igen syntes af smykkerne rundt omkign tiltrak hans opmærksomhed og han lod roligt og langsomt sit blik strjfe hver en lille ting i øjnhøjde. Han vendte sig dog mod pigen da hun snakkede til ham igen for bare at være høflig. Fellix rødmede en smule da hun snakkede om det med kysset og så vider, det kunen hun være gangske rolig på, hvem skulle han også kysse. Han så ned af skam, men det sidste hun sagde, det var ret pinligt og han blev folv når nogen talte til ham om den slags. Han nikkede bare bekræftende så hun vidste han forstod det. Fellix så lidt på papirende foran ham og op på hende igen. "vornår older et op ed at gøre uuundt"(hvornår holder det op med at gøre undt) sagde han og var ikke rigtig i stand til at snakke årdenligt, men håbede hun kunen fornemme hvad han sagde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 24 Nov 2010, 09:20 | |
| Madelaine grinede lavmælt og venligt af hans hævede tunge der gjorde ham besvær med at snakke. " 7 til 10 dage, ca." Svarede hun imens hun skrev nogle få ting ned på et papir, hvor Felix også skulle udfylde. Hun svang papiret rundt og lagde kuglepinden ned foran ham. Hun lænede sig lidt over disken imens hun kiggede på Felix, han var egentlig en smuk før, og utrolig køn. Han smilede halvt tandblottende, dog slog hun tanken væk, da han lignede en der var yngre end hende. Hun vendte sig om og snakkede lidt til sig selv stille, så Felix ikke kunne høre det. Hun tog sin mobil frem og kiggede på displayet hvor hun havde fået en besked fra hendes kæreste. Hun smilede for sig selv, da han ikke plejede at sende særlig mange sms'er til hende, så det var specielt når han gjorde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Ons 24 Nov 2010, 20:15 | |
| Fellix smilte tilbage til hende og grint halvt, det lød rimlig sjovt, men han kunne ikke gøre for det det føles som havde han en stor klump inde i munden, om det bare var noget han forstillede sig seller om det var fordi tungen var begyndt at hæve vidste han ikke. Han blev en del chokerede da hun svarede ham igen "åå ang tid??" (så lang tid) sprugte han skeptisk, det gjorde jo ondt? Fellix gloede ned på papierende, og så så op på hende igen, nu kom det svære nok, "Ehmm.. eg tror vi ar et porblem er" (jeg tror vi har et problem her) sagde han, hvad fanden skulle han skrive på alle disse linjer, han havde ingen ting han kunne skrive. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Tors 25 Nov 2010, 03:23 | |
| "Problem? Hvad mener du? du skal bare skrive din adresse og telefon numre og sådan. Bare tag et skridt af gangen" udstødte hun og smilede venligt. Faktisk havde hun glemt hun skulle ha gjord det her i starten, men hun var sikker på han var over 18 og ikke var ude på at snyde. Hun ventede på Fellix skulle forklare hvad han mente, hun grinte stadig lidt over at han lige fra starten ikke kunne snakke, da der først plejede at gå en dag eller to, før det bliver sådan. Men det var faktisk ikke med alle at hævelsen blev så kraftig man ikke kunne snakke. Madelaine havde ingen problemer haft, hun fik den lavet og kunne snakke fuldstændig almindeligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine Fre 26 Nov 2010, 08:41 | |
| Fellix gloede på papirende, han prøvede at snakke normalt det var nok bare følsen af der var noget der sad på hans yunge og ikke ville gå væk der irreterede ham så han ikke kunne snakke rigtigt. "For det første.. så har jeg ikke en telefon" sagde han og smalede kulepennen op og skrev sit navn på papiret, men kun sit fornavn "Og for det andet så har jeg ikke noget hjem?" sagde han roligt, "og for det trejde har jeg ikke noget efternavn" sagde han så endelig og lagde pennen fra sig igen med det eneste lille detalje var de fine bogstaver han havde kraset ned osm skulle vise hvad han hed. Han smilede skævt mon han skulle have sagt det her indne hun havde gjordt det? Måske havde det været en go' ide, men han vidste jo slet ikke man skulle skrive sådan noget ned? Han så lidt tøvende ned over sig selv nervøs over hun nu vilel blive sur, eller holde fordrag om at han var syg og skulle indlægges, det var der så mange der i forvejen havde gjordt fordi han intet huskede. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine | |
| |
| | | | vil du gøre mig en tjeneste? - madelaine | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|