Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

vinter rengøring?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

vinter rengøring? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:53

Josh grinte bare af de ting hun sagde "jeg opføre mig som jeg har lyst til og det er ikke at respektere dig..." grinte han og smilte bare. han var nu helt ligeglad med alt der kunne ske ham og han ville egentlig ikke gøre mere ondt mod hende lige nu. han s¨lidt ned i gulvet og tænkte sig om "jeg er ikke nogen god dreng.. jeg er en led, irriterende og led dreng" snerrede han og så lidt hen mod døren igen. han ventede på han havde energi nok til at lamme hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:55

Rose grinte af ham og rystede på hovedet "what ever.." sagde hun lavmælt og rejste sig langsomt op og gav slip på ham "Så vær en led og irriterende dreng udenfor!" sagde hun strengt og pegede mod døren og ville egentlig bare have ham ud. Hun gik et skridt væk fra ham og lagde mærke til alle bevægelser han lavede og ville ikke lade ham lave nogle numre.

// Krea'en døde lidt :b //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:50

Josh knurrede stille da han igen hørte hendes stemme. han rejste sig langsomt og meget roligt op, da hun havde rejst sig. han stragte sig stille og stirrede lidt på hende "gik mig noget først" sagde han roligt og lagde hovedet let på skrå. han ville ikke gå før han havde fået noget ud af det, penge, mad , et eller andet om det så var noget han kunne bruge til noget. bare det kke var noget der forvoldte ham mere skade, for han var stadig lidt 'm i skridtet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:54

Rose så på ham med et mistænksomt blik og satte hænderne i siden "Hvad vil du have?" spurgte hun og vidste ikke hvad han ville have. "Tag hvad end du vil have, og jeg er ligeglad med hvad" sagde hun og gik langsomt tæt til ham "men så ska den svage knægt oss skride.." hviskede hun og grinte hånligt og rystede på hovedet af ham og tog et langsomt skridt væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:00

Josh så bare på hende og lyttede til alt det hun nu sagde. han grint elidt da hun kom tæt på "søde ven.. jeg et stærkere en dig fik vi jo ligesom bevist" hviskede han hånligt og tog hurtigt fat i hendes håndled, hvorefter han træk hende helt tæt på sig og kyssede hende på munden. derefter forsvandt han u daf døren så hurtigt, at man ikke skulle tro han havde været der. han stod igen på den anden side af gaden og forsatte sin tur.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:07

Rose gispede da han greb fat omkring hendes håndled og spilede sine øjne op da han kyssede hende. Hun så ham ind i øjnene med store øjne og havde ikke regnet med dette her og så derefter efter ham da han gik ud og åndede lettet op. Hun gik hurtigt over og lukkede og låste for døren så hun var sikker på at han ikke ville komme ind igen og så rundt på rodet og sukkede over at hun måtte starte forfra, men begyndte dog hurtigt og ville vente med at straffe vampyren for kysset næste gang at hun så ham....

// OUT xD //
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? - Page 2 Icon_minitime

vinter rengøring?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Rengøring.. What a drag..