Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Savn.. Josh

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 01:44

Dato : 10 december
Årstid : Vinter
Dag :fredag
Vejr :Koldt og det sner
Sted : i de rolige gader i la sunisha
Tid : 22.00 ca.
Omgivelser: By omgivelser, ingen mennesker, ingen væsner kun Hayley
Tøj: http://cdn.buzznet.com/media/jjr/headlines/2009/01/kristen-stewart-lax-return.jpg

Hayley sad på en bænk ude foran hendes nye hus (Kan ses på profilen). Men denne her vej var tom det var kun et hus og det var Hayley s så hun boede her helt alene, hun tænkte meget i øje blikket, hun savnede nogle hun vidste bare ikke hvem. Hun sad med en smøg i mellem to finger og tog en gang i mellem to syg, vidste ikke hvad der var galt, men ulykkelig var hun .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 01:52

Josh kom ud fra en lille café med lidt blod om munden og så lidt rundt omkring sig. han tørrede stille blodet væk og rettede sig op. han var træt af folk blev ved med at genere ham, så han blev så vred og derefter bed dem. godt nok fik han fødde, men han manglede jagten. han var blevet så kold. så ufattelig kold. ikke bare i kroppen, men i sit sind. hans liv gik nu ikke ud på andet en at dræbe og sælge stoffer. han spilte ikke engang mere, da han havde raset så meget ud på sit bandt det hele at han bare var løbet væk. dem kunne han ikke gøre fortræd. han snuste stille ind og fik med det samme færden af en sød duft han kendte alt for godt. han knyttede sine hænder og mærkede vreden stige i sig ydeligere. det var ikke lige Hayley han havde brug for. han havde forvandlet sin forelskelse til had.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 02:02

Hayley kunne ikke dufte Josh lige nu, men det var kun fordi hun havde så meget i tænkerne, hun tog et stort sug af sin smøg og med et pustede hun ud igen da hun så Josh, det så ikke ud som om at han havde set hende. Hun fugtede sine læber hendes smil forsvandt, hvorfor havde hun smilt, hun var jo både rasende og sur på ham, men hun havde en anden føles inde i kroppen, hun ville bare ikke godkende den, hun knyttede kort hånden og bed sig i læben. hun lod som om hun ikke havde set ham og kiggede ned på sine sko . Hun holdte jo af ham de havde jo haft noget specialt, men efter det med Marcus og efter det sidste støns hun havde med Josh ville hun ikke godkende sine følelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:44

JOsh så lidt rundt for at se om han kunne få øje på Hayley og der gik ikke ret langtid før han fik øje på hende. han lagde hovedet på skrå og knyttede sine hænder. han kunne mærke det brandte inde i ham og han var sikker på det var hadet der brandte. han huskede tydeligt deres sidste møde.. han huskede hendes sidste kys. det havde gjort ham så vred, da det på ingen måde havde hjulpet ham, med at komme videre. efter tabet af hende og efter han mistede kontakten til Zachary havde han ikke flere tilbgae.. ingen. han havde lodet sit sind opbygge had og sin krop opbygge stærkere muskler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:54

Hayley røg det sidste af sin smøg og kastede den væk, der var også en anden grund til at hun var gået her ud, ja det var for at øve på en ny sang, hun vidste dog ikke at hun havde lavet den til Josh for hun ville ikke indrømme det, hun begyndte stille at synge imens hun kunne mærke han kom nærmer og nærmer, hun ville ikke rykke sig, hun ville heller ikke se ham, hun hadet ham men stadig elsket ham, hendes sidste kys brændte på hendes læber imens hun sang, men hun indrømmede ikke for sig selv at den hun manglede var Josh ..

Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=rypWFP2CggM
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:16

Josh kunne mærke han havde lyst til at få hendes opmærksomhed nu tættere på han kom hende og han havde lyst til at gøre noget ondt mod hende. han tænkte kort at han ikke ville skade hende det fortjente hun ikke, men den forsvandt dig hurtigt, da han minede sig selv om at han hadede hende og han var blevet en ond og kold vampyr og derfor kold over for andres følelser. lige da han passerede hende hørte han hendes stemme og mærkede et kort stik i sit hjerte, men ville ikke være bamhjerte "luder..." mumlede han vredt og gik videre. han havde ikke stoppet op, han satte faktisk mere farten op. han mente ikke det han sagde, han var bare så vred at han måtte sige noget, som han vidste hun ville blive støt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:27

Det gav et hårdt skub i Hayley da hun hørte det Josh sagde, hun rejste sig op og gik med hurtige skrid over til ham, hun tog fat i ham og pressede ham hårdt op af væggen. "Hvad bilder du dig ind, jeg har intet gjort dig" sagde hun surt, hendes øjne var blevet røde med den tykke sorte streg rundt om det røde. hun mærkede hvor hårdt det havde ramt hende hvor trist hun var blevet. hun bed sig kort i læben da hun så hans kønne ansigt, de var så tætte på hinanden, "Jeg" hun stoppede sig selv, Hayley var stærkere end Josh da hun var E vampyr så hun holdte ham fast, hun var ikke bange for ham, men hun var heller ikke tryg ved ham, men hun mærkede en føles inde i hendes krop som fortalte hende hvor meget hun savnede ham, men hun lagde den væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:44

Josh lukkede øjnene, da han hørte hendes skridt og mærkede kort efter den hårde mur mod sin ryg. han åbnede stille sine øjne og mødte Hayley's rasene øjne. han grint elidt ag det hun sagde "ligesom din afsked?... hvad fanden bilde du dig ind?..." sagde han koldt og smilte ubehageligt ondt, dog charmerende, da han altid smilte charmerende til Hayley. det kunne han bare ikke lade være med lige meget hvor meget han prøvede "du tænkte måske.. uh nu kysser jeg ham lige og skride, det for han det nok meeeget bedre af" ilustrerede han hende, med en hånlig undertone. han knyttede sine hænder og kunne mærke hvor vred han var, på hende... og sig selv. han kunne mærke han fortrød at havde kaldt hende luder, men han blev dog ved med at prøve at overbevise sig selv om at han ikke fortrød det og det var helt rigtig sagt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:31

Hun så bare på ham hans grin sårede hende mere og mere, men hun ville prøve at holde fokus og det gjord hun, "Stop, jeg kyssede dig farvel, vi var aldrig sammen." hun mærkede hvor meget hun fortrød at hun havde gået fra ham Men hun vidste ikke om hun skulle sige det, ders kroppe stod lige op af hinanden, hans ryg var op imod væggen, og ders læber få cm fra hinandens, at kysse ham kom hun kort i tænken om, lysten var stor. "Og hvad fanden skulle luder til for !" spurgte hun surt. hun mærkede smerten den havde ramt hende meget hårdt, hun havde en hånd på hans bryst den anden havde fat i hans arm som hun holdte ved siden af hans hovede, hun stod en smule på tær da han var højer end hende. men lige nu havde de ansigt mod ansigt, læber så fucking tæt på hinandens at det gjord ondt, "Jeg fortrød det!" indrømmede hun, men hun blev chokket over det hun sagde og rystede kort på hovedet. hun gav slip på ham og stod stadig helt op af ham o kiggede på ham, ".." hun lukkede munden igen da hun ikke vidste hvad hun skulle sige .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:50

Josh mærkede hans døde hjerte blev splintret over hun sagde de andrig var sammen. han rystede lidt i hænderne da han havde lyst til at slå hende "vi var aldrig sammen?... så da vi gik i seng sammen... da jeg spurgte om vi skulle komme sammen... du svarede fucking ja!.. det betød ikke noget??" spurgte han vredt og mærkede hvor såret han var. han kunne nærmest mærke hendes læber når hun snakkede og det fik det blot til at gøre mere ondt "hvorfor?...fordi... du fortjener det... du fortjener at vide du ikke bare kan lege med folks følelser på den måde" snerrede han og rystede svagt i hele kroppen nu. det var ren adrenalin, der susede igennem hans krop og gjorde han rystede. han var ligeglad med hun holdte ham fast og havde det egentlig på en eller anden måde godt med at hun var så tæt på. han så lidt ned, da han slap ham og sank en lille klump "fortrød hvad?" spurgte han, da han ville være sikker på hvad det var hun fortrød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 08:00

Hun mærkede en vrede, hun havde lyst til at banke ham så hårdt der hvor hans hjerte sad, hans døde hjerte var jo der inde, og lidt kunne man da godt bruge det, "Jeg sagde ja, ! Jeg elskede dig ! Men efter noget tid var vi aldrig sammen. som om du ikke gad mig!" sagde hun og gav et suk fra sig. hun havde sluppet ham. men stod stadig tæt på ham. " Jeg jeg" hun så stille på ham. "Jeg fortyder at jeg gik fra dig, der ingen der har været beder for mig end dig" hun bed sig i læben. "Du du" hun rystede på hovede og så på ham. "Jeg har aldrig leget med dine følser, for for mig betyder du stadig noget, og har altid gjort det, jeg har bare ikke indrømmet det for mig selv" hun så ned på hans bryst imens hun svarede ham. hendes kærlighed til ham var meget stor ! men hun vidste det ikke for nu. "Forstår du det ikke. jeg elsker dig" hun blev helt chokket over det sidste hun sagde og tog sig til munden. Hun smilede kort under hånende hun havde fundet ud af hvem det var hun savnede, Hayley's øjne blev normale igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 01:59

Josh lyttede til hende og rystede stille på hovedet "du forlod mig fordi din elskede Marcus kom tilbae til dig... der gik lidt tid vi ikke så hinanden.. jeg havde et bandt at passe.. du ved hvor stresset det er!" sagde han vred og fandt sig ikke at hun gav ham skylden for deres brud. han blev dog helt stille da hun indrømmede hun fortrød og stod nu bare og stirrede på hende "du lyver" hviskede han da han ikke ville tro hende. han rystede stille på hovedet over alt det hun sagde og rystede nu mere og mere i kroppen. han ville ikke tillade sig selv at tilgive hende. det nægtede han. han var kold nu og sådan var det.. det ville Josh hvertfald overbevise sig selvom "ne..nej du gør ej...du...du elsker mig..ikke" stammede han og forstod slet ikke hvad der skete. han skubbede hendes forsigtigt lidt væk og gik væk fra hende "Hayley..du..du mener ikke det du siger... du lyver" sagde han, imens han rystede på hovedet. han kunne bare ikke forstå det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 02:15

Hayley rystede på hovedet "JEG VED GODT DET ER HÅRDT ARBEJDE AT PASSE ET BAND, JEG VED GODT MARCUS KOM! OG JEG FORTRYDER DET!" Råbte hun vredt hun havde aldrig råbt af ham sådan før, men hun var sur, men hun elskede ham, hun ville have ham til at forstå det, hun mærkede skubbet og kiggede grædende på ham og rystede på hovedet, "Jeg lyver ikke!" sagde hun alvorligt og gik hen til ham, "JEG HAR FUCKING LAVET EN SANG TIL DIG" Råbte hun grædende. "Marcus har kun været en idiot over for mig ! han har leget med mine følser, han var den første kæreste jeg havde, og hver gang jeg havde sex med ham tænkte jeg på dig, kan du ikke forstå det, jeg elsker dig kun fucking dig !" hun så alvorligt på ham, der var ingen tegn på lyv da hun mente det gran alvorligt ! ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 02:33

Josh rystede over hele kroppen og rystede hele tiden på hovedet. han se på det grædende ansigt og lyttede til hendes råben, men han blev ved med at ryste på hovedet og nægtede stadig at tro på hende. selvom han inderst inde godt vidste hun talte sandt, da han jo kendte hende, men det var som om noget stoppede ham i at tro på det hun sagde. han gik flere skridt tilbage "men du elskede ham... du elsker ham... DU FORLOD MIG FORDEL FOR HAM!!!" han råbte det sidste og mærkede en lille tåre trille ned over hans kind. han tørrede den hurtigt væk "jeg er ikke den samme længere okay?.. kærlighed findes ikke i mit liv længere.. det har kun ødelagt mig...okay... du forlod mig... det ødelage mig..." han hviskede det sidste og gik længere tilbage "du ødelagde mig" hviskede han og vente sig med ryggen mod hende. han ville ikke vise hendes at han havde tåre i sig. han ville ikke vise at han var ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 02:41

Hayleys ansigt var vådt af tåre, hendes døde hjerte var der kun for en, jep for Josh, hun så på ham og kunne ikke lade være med at blive mere ked af det, for jeg han kendte hende, og ja han vidste at hun snakkede sandt han skulle bare lige havde et banket ind i ham først. Hun knyttede hånden og slog sig selv i hovedet da han vendte ryggen til hende. "Jeg elsker dig mere" sagde hun grædende. "Du betyder mere .. høre du !!!" råbte hun og gik ind foran ham, hun blev nød til at få ham til at forstå det, hun lagde en hånd på hans kind, og pressede læberne imod hans . hun nød det selvom han ikke kyssede hende tilbage, hun mærkede tårerne trille hurtigere ned af hendes kinder, hun havde aldrig elsket nogle som ham, bare han kunne forstå det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 04:41

Josh holdte sig for ørene, da han ikke ville høre på hende, for han ville ikke risikere at blive såret igen på den måde. han stirrede forskrækket på hende, da han pludselig stod foran ham og han kunne mærke hendes bløde læber mod sine. han kyssede ikke med, men han kunne dog ikke lade være med at nyde det. han sank en klump og lukkede sine øjne hårdt sammen, hvorefter han stille flyttede sit ansigt "Hayley lad være" hviskede han bedende, da han kunne mærke han troede mere på hende, men han tænkte så også at det hele bare var løgn og prøvede at nare ham. han ville ikke holdes for nar igen, han vil ikke udnyttes ige, han vil ikke risikere noget igen. Josh åbnede sine øjne og så lidt på Hayley, imens hans bed sig i læben, da han godt vidste han elskede hende, men han ville ikke elske hende. eller jo det ville han godt, men han var bare bange for at det hele vil gå galt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 04:47

Hayley mærkede at han ikke kyssede med i kysset, men hun kunne ikke få sig selv til at stoppe, hun mærkede han drejede hovedet, og hun hørte hans ord, og rystede på hovedet, "Nej jeg vil ikke, jeg elsker dig, og du elsker mig, du vil bare ikke indrømme det for dig selv" hun lagde armene om hans nakke og kyssede ham op og ned af halsen hvor efter hun lagde hænderne på hans kinder, hun holdte hans hovede fast og kyssede ham ømt på munden . "Jeg elsker dig for fanden da" hviskede hun til ham og kyssede ham så igen ømt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 04:56

Josh rystede hurtigt på hovedet "jeg elsker dig ikke... jeg vil ikke elske dig... jeg vil ikke blive såret igen" hviskede han, da han mærkede kyssene op af sin hals. han nød kyssene, men nægtede dog at tro på dem. han stod helt stille og lod hende kysse hans læber igen, da han jo savnede de kys, dog kyssede han stadig ikke med, da han stadig frygtede at elske hende igen og derefter blive såret.. igen. han fik tåre i øjnene igen og kunne denne gang ikke holde dem tilbage. han lagde armene om hende og kyssede ømt med, imens han trykkede hende tættere på sig. han kunne ikke stå for hende længere. han elskede hende jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 05:05

Hayley ville ikke stoppe, hun blev ved med at kysse ham, der var en grund til hun gjord det, det var ikke for at nar ham, det vidste han jo, han kendte hende jo, hun gjord det fordi hun elskede ham, hun mærkede at han lige pludselig lagde armene om hende, hun fik tåre i øjne, hun kyssede ham ømt vider, pressede sig helt tæt på ham imens han også trak hende tæt på ham, hun lagde armene om hans nakke, og mærkede føleren af kærlighed, men også af smerte fordi hun havde savnet ham så meget som hun havde, han var noget helt specialt for hende. hun mærkede en tår trille ned af hendes kind, hun havde virkelig savnet ham, det var jo helt utroligt ,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 05:14

Josh kyssede forsat med og holdte hende så tæt ind til sig som muligt. han havde virkelig savnet at holde hende i sine arme og mærke hendes læber. han havde ikke tilgivet hende endnu, men han kunne ikke hade hende længere. efter lidt tid stoppede han kysset "hvis du leger med mine følelser eller forlader mig igen... giver jeg ikke flere chancer... jeg klare ikke mere sorg nu okay" hviskede han, stadig med læberne tæt på hendes. han mente hvad han sagde. han kunne ikke klare at brud mere. han nussede hende blidt op af ryggen og lænde sin pande, mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 05:26

Hayley mærkede hun blev hel svag efter at han havde kysset hende, hun havde stadig lukket øjne da hun hørte hvad han sagde, hun nikkede, "Jeg har lært min fejl, min store fejl, forlader dig ikke igen" hun nussede ham i nakken og nød hans nussen, hun mente det virkelig, han betød for meget for hende, så hun kunne virkelig ikke holde ud at forlade ham igen, ikke engang Marcus ville kunne få hende til det, han var en stor klov, en nar og meget mere i hendes øjne, men Josh var jo perfekt,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 05:51

Josh sank en klump og betragtede hdnes øjne "godt..." hviskede han og kærtegned ehndes kind. han slap hende så og gik et skridt tilbage "jeg skal ryge nu" hviskede han for sig selv, da han kunne mærke han virkelig trangte til en Joint. dette var for et stort slag og en alt for stor omventning på så kort tid, til han kunne klare det uden en ryger. han var glad for de kunne være sammen igen, men han havde stadig nerver på over for om det nu kunne gå galt igen. han fandt en lille æske frem fra lommen og åbnede den. han tog en af de hjemme rullede smøger. han fandt sin lighter frem og grillede Jointen lidt hvorefter han tog den i munden og tændte den. imens betragtede han Hayley *en chance* tænkte han og pustede lidt røg ud efter han havde taget et sug. han vente sig lidt om "Hayley... hvorfor..hvorfor gik det galt første gang?" spurgte han så, da han ikke havde forstået det helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 05:58

Hun så på ham, og tog en smøg frem og stak den i munden, hun tændte den, og kiggede roligt på ham, han var så pæn, hun lagde hovedet på skrå og lyttede til det han sagde, hun så tænksomt ned på sin smøg som hun havde i mellem to finger, Hun fugtede sine læber med tunge spidsen og legede kort med sin tunge piercing imens hun tænkte, hun stoppede med det hun lavede og så op på ham, "Jeg tror det var fordi, du og jeg, ikke så hinanden så meget, så kom Marcus, og tog mig, men i den tid jeg var sammen med ham, tænkte jeg kun på dig" hun sukkede, hun gik hen til ham og lagde armene om ham og krammede sig ind til ham, "Du var jo det eneste der var godt for mig, jeg har altid vidst det, jeg var nu så bange for at du ikke havde de samme følelser for mig, så jeg slog op, " hun sukkede. Hun bed sig kort i læben men slap den så "Kom vi går ind til mig, bor lige der" hun pegede på sit hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 06:06

Josh ventede tålmodigt på svaret og tog nogle hurtige sug af Jointen. han pustede det sidste røg ud af næsen, så han kunne dufte den søde duft af hash og lagde derefter sine arme om Hayley "hvorfor spurgte du mig ikke bare om mine følelser i stedet?... du kunne spærge om jeg stadig elskede dig... jeg ville med det samme havde sagt jeg elskede dig.. det ved du..." mumlede han med smøgen i munden og betragtede hende. han så lidt hen mod huset hun pegede på *stort hus* tænkte han og så lidt på hende igen "okay...så skal jeg endelig se hvor du bor..." sagde han og slap hende med det ene hånd, hvorefter han tog Jointen mellem to fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 06:58

Hun så stille op på ham, det var en hård ting for hende at snakke om, hun bed sig blidt i læben og tog kort hans Jointen og tog et sug af den, hun begyndte at gå hen imod husset sammen med ham, hun smilede frækt et kort øjeblik, men smilede så sødt, "Det ved jeg.. det var jeg bare ikke god til den gang!" hun sukkede, "Men jeg elsker di!" hun så op på ham igen, "Ja endelig !" de var nu op ved husset, hun gik ind og tog sko og jakke af og hæng det på plads, igangen var der et billede af Hayley og Josh hvor de kyssede, et til bevis på at hun havde savnet ham.,

Billedet: http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://cdn.buzznet.com/assets/users16/zackyismylove/default/andy-sixx-hanna-beth--large-msg-127510395613.jpg&imgrefurl=http://www.buzznet.com/groups/blackveilbrides/photos/%3Fid%3D86820091&usg=__m-FgaD2Y0jL387Nm_ScL1VWBVMk=&h=375&w=500&sz=128&hl=da&start=38&zoom=1&tbnid=q7jfE8vNKXuXHM:&tbnh=112&tbnw=142&prev=/images%3Fq%3DAndy%2Bsixx%2Band%2Bhis%2Bgirlfriend%26um%3D1%26hl%3Dda%26biw%3D1024%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C912&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=85&ei=Gb4HTabmHoWeOq_R5K0J&oei=Fb4HTYrEE8qdOujV6KcJ&esq=3&page=3&ndsp=21&ved=1t:429,r:13,s:38&tx=79&ty=78&biw=1024&bih=527

//smutter lige i bad XD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Savn.. Josh Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Savn.. Josh
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» stor savn
» Savn //Demetri//
» Savn- Rafael/ Abaddon...
» Josh...
» Bah..! - Josh.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: