Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Savn.. Josh

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:48

Hayley fik et lille chok over at han rejste sig, hun sætte sig op og lagde hovedet på skrå, hun havde jo ikke ment det på den måde, hun vidste jo ikke at han lavede sjov, "Hey, mente det ikke på den måde, Hun rejste sig og hoppede op på hans ryg, hun så hans smil, og slog ham blidt på skuldren, "Hey din lort, du driller mig" hun hoppede ned af ham og skubbede ham blidt op af væggen, "Din lille lort" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:57

Josh begyndte at grine da han mærkede hende på sin ryg og grinte blot mere over det han sagde. han lod sig bare skubbe ind i væggen og betragtede hende lidt "hvad du sagde du ikke havde lyst?... jeg driller da ikke" sagde han med et grin og det var tydeligt at han bare drillede nu. han blinkede charmernde til hende og lagde hovedet let på skråå.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 08:08

Hun rakte kort tunge og hendes slik pinds farvede tunge piercing kom frem, hun grinede kort, og nød at se ham smile, han var så smuk når han smilte, han var smuk hele tiden, men Hayley havde aldrig set et smil der ikke var smukt, og elskede jo mere han smilte. Hayley lagde en hånd på hans kind, "Jeg drillede dig skat, lige som du driller mig nu" hun kyssede ham ned af halsen. og trak så hovedet tilbage og kiggede smilende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 08:23

Josh grinte lidt igen og kunne bare ikke lade være med at være glad. han betragtede Hayley og smilte charmerende til hende "jeg ved det smukke.. noget for noget" sagde han og strakte sin hals lidt. han nød kyssende og lavede også en lille brumme lyd af ren nydelse. han lagde sine arme om livet på hende og nussede hende blidt op af ryggen. hvor havde han dog bare savnet at røre hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 08:36

Hayley var meget glad, men kunne man være andet når man var sammen med sådan en dejlig dreng som Josh, næ ikke i hendes øjen, men kunne kun være gode ting. Hun smilede sødt til ham, og nød at mærke hans arm om sig, hun stillet sig på tær og hviskede i hans øre med frække ord, "Du har noget der savner sin veninde" hun lagde en hånd på hans skridt og tog kort på den, og slikkede hans øreflip.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 09:09

Josh grinte lidt og smilte skævt til hende. han mærkede hendes hånd og rettede sig lidt op. ahn kom med en lille nydelses lyd og sank en lille klump "det er da synd... skal vi så ikke få dem bragt sammen?" sagde han fræk og kyssede hende blidt på halsen. han trykkede hende tættere ind til sig og slikkede hende op af halsen "sove værelse" hviskede han mod hendes øre og kyssede hende dernæst ned af halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 21:43

Hun mærkede han rettede sig lidt, men nu ville hun ikke vente mere, hun kunne ikke vente mere, hun havde savnet det for meget, hun smilede af det han sagde og nikkede "Jo det ville være for snydt at lade være.!" hun smilede og kiggede roligt på ham, hun strakte halsen, og hev lidt ned i hans underbukser så hun fik fat rundt om hans dims, hun bevægede hånden, og et handjob begyndte, Hun nød alle hans kys, og hans lyde, hun stønnede kort af nydelse, og nød at mærke hans krop mod sin egen nøgne overkrop. Hun hørte hans hvisken, og hviskede frækt tilbage i hans øre "Op af trappen, og til højer, går du til venstre går du ind på gæste værelset." hun smilede og strakte halsen igen da han kyssede hende ned af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 00:47

Josh grinte lidt af det hun sagde og betragtede hende lidt tid. han gav et lille støn fra sig, da han mærkede handjobbet og bed sig lidt i læben. han kyssede hende videre ned af halsen og trykkede hendes bryst tættere på sit "hvor har jeg savnet dette" hviskede han mest til sig selv og smilte stille. det var ikke fordi han ikke ligefrem havde fået noget siden brudet, det havde bare ikke lige været nogen han på den måde elskede. mere udnyttelse. det havde han så bare ikke lige tænkt sig at fortælle Hayley. han slikkede sig om munden og løftede hende bedre op "søde skat... selvom jeg ikke vil havde det, må du lige stoppe.. ellers kommer jeg aldrig op af trappen" hviskede han varmt ind i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 03:49

Hayley smilede og lagde hovede mere tilbage, Hayley's smil på hendes læber var fyldt med lykke, det var det her hun ville, intet andet. Jo at være hans. ! Hun hørte hans hvisken, Den blev hun rørt over, hun havde det på præcist på samme måde, det her havde hun også savnet."Så vi to" hviskede hun svagt tilbage det var som om hans kys, gjord hende lam, de var så bedøvende dejlige. Hun hørte han bedte hende om at stoppe, hun sukkede kort men smilede så til ham da hun blev båret op af ham. " Vi ku også gøre det her, det er mit hus, så det er op til dig, hvor du vil har masser af steder vi kan prøve, men der er kun et sted der er hånd jern og det er på sove værelset" hun med et meget frækt smil hendes arme var om hans nakke, hendes øjne havde øjen kontakt med hans, Hun var spændt på at se hvad han gjord. Hun lagde hovedet lidt på skrå og bed sig kort i læben, det her var dejligt, endelig var de sammen igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Savn.. Josh - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Savn.. Josh   Savn.. Josh - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Savn.. Josh
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» stor savn
» Savn //Demetri//
» Savn- Rafael/ Abaddon...
» Josh...
» Bah..! - Josh.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: