Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fordi.. i'm not!! - Sas

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 04:26

Dag/Dato: irl
Tid: 18:22
Vejr: der er sne storm og virklig koldt uden for
Årstid: Vinter
Omgivelser: der er faktisk okay mange mennesker, da de fleste er krøbet i ly for stormen
Beklædning: avatar, sort åbenstående cardigan, blod røde bukser hvor et grå/sølv bælte hænder skævt ned i den ene side samt mørke blå sko.
_________________________________________________________________________________________________________________

Ozzie holdte stramt om gelændert og vandrede roligt op af trapperne til den larmene club, det var fandes med det vejr, han var på vej hjem til Jayden, men han måtte heller smutte inden for så det hele lige kunne falde lidt ned før han turde bevæge sig blind rundt i den storm igen. Der var virklig koldt og han overvejde kort at beholde den store sorte jakke på, men han lod den alligevl glide over skulderen og smed den et sted i døråbningen, der var også meget varmere her ind uden for så det var vel fint nok. Han stod lidt og vendte sig til den ændrede asmofære som altid skiftede fra rum til rum. Han smilte dog lidt og begyndte at tælle inde i sig selv imens han gik roligt lige ud og lidt skrådt, præcis 21 skridt og han løftede hånden og lagde den på bar disken. En velkendt stemme lød, han kom her måske lidt for meget, han smilte dog alligve, og nikkede da stemmen spurgte om han skulle havde det som han plagede at ville have indne et eller andet tilfældigt blev åbnet og stillet foran ham, alt virkede så normalt. Han tog drinken mellem hænderen og smagte på den, ikke dårligt, når man alligvel ikke kunne blive fuld kunne man så ikke lige så godt drikke noget der smagte godt? Han smilte lidt løftede hånden op til nakken klørede lidt der hvor knuden var og sænkede hånden, det irreterende stof der sad rundt om hans øjne kunne virklig genere til tider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 04:38

Sas havde gået ned langs gaderne i regnen da et par ældre fyre havde tilbudt hende en drink hvis hun gik med dem ind på klubben. Hun havde siddet lidt og set sød ud for dem indtil hun havde fået sin drink, så var hun skredet igen for hun var ikke det mindste intraseret i at lave noget med nogen af dem. Men hun havde da fået to drikns ud af det og nu gik hun bare lidt rundt og så sig omkring efter en ny person hun måske kunne smile lidt til så hun fik endu en drink. Hendes øjne gld hen langs baren og hun fik øje på en dreng. Lidt yngre end hende godt nok... men han var alene og det var der ingen af de andre ved baren ikke så hun gik hen ved siden af ham og lod som om hun ikke kunne bestemme sig for hvad hun ville have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 04:58

Ozzie sad lidt i sine egen tanker, han skulle passe på somme tider for de fik ham til at rødme noget så kraftigt når han tænkte på.. Jayden.. mmmhh kilden i hele maven, han smilte let over sine tanker og allerede nu blussede hans kinder op, han vendte hovedet halvt mod en pige der mumlede gevaldigt ved siden af sig "ehmm.. hvis du ikke ved hvad du vil have skulle du prøve at spørge bartenderen han kan sikkert anbefale noget?" mumlede han roligt og gav sig til at rette på sit hår igen så inden kunne se de spidse øre, og der effter rettede på det sorte halstkæde så man heller ikke kunne se de tydelige bidemærker han havde over alt på sin hals. For til sidst at rette på bindet for øjnene, så ingen kunne se hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 05:05

Sas så lidt på drengen ved siden af hende. Han var for ung...ALT for ung til hende, men hun midstede ikke helt interasen for ham da hun så hans bind for øjnene. "Hvorfor har du dog bind for øjnene lille ven" smilede hun venligt til ham, hvorefter hun så rundt efter et andet muligt offer. Hvorfor var der kun par herinde? Det var jo ikke sjovt! hun rettede sin opmærksomhed mod drengen og ventede spændt på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 05:51

Ozzie sad lidt med sin drink mellem hænderne og tænkte, tænkte på alt hvad der var hendt ham i den sidste tid gode og dårlige ting, Jayden.. Rose... det var godt.. men der var andre ting der var dårligt.. mange andre ting, men han var sådan set også en ulykkes magnet. Han gøs over hendes tonefald og hvordan hun nu sagde tingene igen.. vampyr, dæmon.. han var på den igen. "Jeg er blind" mumlede han stilel og drjede hovedet væk fra hende, han kunne ikke mere, en tild er stajl fra hans blod og han vilel dø af blod mangel det havde han fået at vide et par gange, at han var indlæggelses klar osv.. men Ozzie var bestemt besluttede på han sagtens kunne klare sig selv og dermed passe på at ikke flere ville tage af hans blod, men skæben ville ikke som ham og han endte midt i ulykken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 07:02

Sas så på ham. Hun vidste ikke hvad det var med den dreng...men der lå en tyk aura af ulykke omkring ham. Hun sad stadig og betragtede ham. Hvis du er blind... hvorfor går du så med bind for øjnene? du kan jo ikke se noget alligevel...?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 12:01

Ozzie nikekde han troede det var logisk nok hvor gammel var hun? Han så væk. "Der er mange grunde, folk ville ikke kunne se jeg var blind hvis jeg ikke havde det på.. og så vilel jeg kunne komme tilskade, der blever taget mere hensynt il mig når jeg har det på.. hmm.. jeg har det også på fordi det betyder meget for mig, har fået det af nogend er betyder meget for mig.. hmm.. nogen mennesker bryder sig ikke om den farve mine øjne har.. så jeg dækker dem genre til for deres skyld" svarede han og smilte til den fremmede pige, "Jeg hedder Ozzie" mumlede han kort, han følte endelig ne hvis tryghed i hendes slevskab det føltes underligt men godt alligvel.. Hun var forhåbenligt ikke vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 22:02

Sas sendte ham et lille smil selvom hun vidste at han ikke kunne se det. "Jeg er Sas" svarede hun muntert over at han havde presenteret sig selv. Det betød at han ikke bare talte til hende for at være venlig. Hun så lidt på ham og rømmede sig så lidt. "uhm...jeg syntes blinde øjne er smukke...m-må jeg se dem?" spurgte hun nysgerrig efter at se om de var helt vide eller om propilerne manglede eller om øjnæblerne var flået ud af hans øjnhuler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 07:07

Han nikkede kort og smilte bare "okay Sas så" sagde han og sendte hende et sødt smil, selv om han ikke kunne se om hun smilte havde han lidt på fornemmelsen at det gjorde hun. Han førte sin drink op til munden og drak en lille smule af den, det smagte godt og gjorde ham mindre nervøs selv om det ikke påvirkede ham på nogen måde. Han rystede langsomt på hovedet til ehndes spørgsmål. "Mine øjne er ikke pæne.. det er ikke noget man skal vise frem" mumlede han kort, måske ville det skræmme hende lidt.. tro han måske enda havde mistede øjnene.. eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 07:14

Sas blev bare endu mere nysgerrig af den bemærkning. "Jeg er ikke sart" Sagde hun roligt "og jeg lover ikke at skrige eller røre eller noget... jeg vil bare gerne se dem" Hendes stemme var mild og rolig. hun vidste at hvis hun skulle få ham overtalt måtte hun hverken være for påtrængene eller for uintereseret. Hun gik hen til ham og lagde sin hånd på hans skulder så han vidste hvor hun var. "Må jeg ikke nok" spurgte hun igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 07:29

Ozzie smilede bare lidt ved hendes bemærkning, men han havde nogen underlig øjne, de var ikke sølv/grå som de fleste andre blindes øjne var, hans øjne var grønne, ikke bare normal grønne de var selvlysende og lyste nærmest op i mørke. "Jeg vil helst ikke Sas.. det er lidt ubehalig" mumelde han, altså ikke for ham men det ville det blive for hende. "ehmm..jeg vil altså helst undgå at vise det til nogen" mumlede han kort, kun engang var han gået med til at afsløre sine øjne, bort set fra med Rose, men der var han nød til at se havd hun lavede, men hun troede stadig han var blind selv om hun havde set hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 10:03

Sas blev bare mere nysgerrig jo mere han nægtede og prøvede mere og ihærdigt, dog diskret at få ham til at tage bindet af. "Jeg har set den slags før... jeg bliver hverken skræmt eller chokeret" lovede hun. "hmm... ved du hvad?" spurgte hun mens hun samlede en mønt op fra gulvet som nogen måtte have tabt. "Hvis du viser mig dine øjne giver jeg en omgang?" foreslog hun lokkende. Hun smilede skævt og håbede på at han ville tage imod hendes lokkende tilbud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 02:08

Ozzie smilte og gave et grin fra sig, som hun dog pressede på den pige, ingen havde dog presset ham sådan før til det.. Sariel var også nysgerrig han havde enda set hans øjen.. eller havde han.. han vidste det ikke men poineten var at han ikek havde givet efter for ham, og ville heller ikke gøre det for hende. "Nej du.. jeg takker nej" grinte han og smilte, "Jeg gir en drink hvis du holder op?" forslog han og smilte prøvende forføfrende, han var ikek van til at smile på den måde, og han var ikke var til at forføre, han avr altid den der blev forført.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 02:14

Sas grinte over hans lidt mislykkede forsøg på at smile forførende til hende. Hun lagde en hånd på hans skulder. "Okey..." sagde hun med et grin "Men næste gang får jeg min vilje" hun kunne slet ikke lade vær med at smile. Hvor var han dog kær. Ligesom en lillebror der øvede sig i at score piger. Hun klappede ham på hovedet og sagde så; "men jeg skal lige drikke min egen drink færdig først"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 02:48

Ozzie grinte fordi hun gjorde og smilte bare og nikkede "Jaja det gør du sikkert" grinte han og smilte, han havde go' vilje styrke til tider altså, han kunen sige nej til stort set alt, undtagen sine forældre og Jayden.. Sariel var også svær at sige nej til, men han kunne hvis han ville. Han smilte ldit og løftede hovedet mod hende "Jamen så bund?" sagde hand rillende, for han vidste jo ikek hvor meget hun havde tilbage så det kunen han jo sagtens sige uden det lød.. ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeLør 25 Dec 2010, 00:19

Sas smilte lidt og så på sit næsten fulde glas. Hun hævede det lidt så han kunne se det. "Jeg bunder hvis du bunder" sagde hun snedigt. Det var altid sjovt at drikke folk under bordet, og der skulle MEGET til at få hende til at midste besindelsen. Hun så på ham og ventede på at han skulle hæve sit glas og gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeLør 25 Dec 2010, 02:08

Ozzie drejede hovedet mog hende og gav sig til at grine "aftale" sagde han bar og fik sine finger rundt om sit glas. Han kunne ikke lade være med at smile for havd hun ikke vidste var at han var elver.. og elver kunne ikke blive fulde af alkohold, aldrig nogen sinde lige meget hvor meget de hældte i seig, han ville gerne se hende prøve, hvad end hun nu hvade i tankerne, men det ville ikke lykkes for hende. "skål" sagde ahn og satte glasset for munden han vippede hovedet bag over og lod den gode drink finde vej ned gennem halsen og ned i maven, indne han satte den på bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeLør 25 Dec 2010, 02:32

Sas smilede. "skål" Sagde hun og løftede bunden i vejret på glasset og drak det hele i en slurk. Så var der måske alligevel sjovere i denne verden. Da hun var kommet havde hun troet at det hele var fest og farver og havde fundet ud af at der bare var trist og gråt. Men nu... nu begyndte det at ligne noget. Hun satte glasset på bordet og smilede tilfredst. Du gav ikke? Smilede hun lidt lumsk, nysgerrig efter at finde ud af hvor meget han var villig til at give
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeLør 25 Dec 2010, 11:48

Ozzie grinede lidt, han følte sig godt tilpas sammen med pigen Sas, hun var.. anderledes, og ind til vider så det ikke ud til hun ville have sex eller blod, det var altid noget, han var ved at være rigtig træt af blodtørstige sexgale vampyere. Han nikkede ved hendes spørgsmål "Jov.. hvad vil du ha'?" spurgte han og lænte sig lidt ind mod hende, han var så van til nærhed, de fleste regnede jo med han ingen grænser havede fordi han var blind og derfor de bare kunne tillade sig at gribe hans hånd og rive ham med hen hvor de ønskede.. han var godt træt af den slags mennesker eller væsner. Han kunne dog godt huske havde han mødt Jayden.. lidt på den måde, men.. alligvel.. han ville gerne klare sig selv, uden hjælp evig og altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 00:35

Sas smilede lidt. "Liige hvad du har lyst til min ven" sagde hun med et smil. "Jeg kan ta' det".
Hun så sig lidt omkring. Folk var begyndt at komme indenfor og festen varmede stille og roligt, men sikkert op. Hun smilede lidt ved synet af alle disse fulde mennesker. *Tænk at blive fuld efter et par enkelte drinks* tænkte hun. På den ene side var det jo fedt nok for dem, men på den anden side også ekstremt sørgeligt at se nogle af dem ende alene i et mørkt hjørne med intet andet på sig end tøj der stank af bræk og en halvtom flaske i hånden. Hun så tilbage på ozzie. Mon han var ligesådan? Nej...han var kun et barn... og han var blind... Hvis han var gået i hegnet var han højst sansynligt aldrig kommet op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 01:28

Ozzie grinte lidt og løftede hovedet så en af bartenderen kunne se han gerne ville have noget, han rakte ud efter et menu kort og lod fingeren glide ned over siden da en bartender spurgte ham hvad han ville have. "Ehm.. to af.. deeeeen der!" sagde han og grinte, han anede jo ikke selv havd han havde valgt, håbede bare det smagte godt, det var altid sjovt at gøre det sådan, han elskede overraskelser. Han nikkede til Sas og smitle vider hun gjorde ham i godt humør, han havde måske endelig mødt et helt normalt menneske, mend et var da altid noget hun ikke var vampyr, eller det kunne godt være hun var, men hun virkede alt for.. venlig til den slags. Ozzie kunne mærke hun havde vendt blikekt væk fra ham, hvordna han kunne vidste han ikke, man kunne vel kalde det en sjæde sans.. som selvfølelige kun var der når han ikke havde noget ordenlig at bruge den til.. nå men, han fornemmede det og åbende mundne for at spørge hende.. "Hvad er det vi ser på?" spurgte han og grinte lidt, han gættede lidt på at hun så meget tænksom ud, det kunne være sjovt lige at løfte op i bindet og se.. men nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 01:46

Sa vendte sig mod ham igen og svarede. "Ikke nogen speciel... der er ikke andet end fulde mennesker her... og dem er der ikke noget sjov i medmindre at man selv er lige så stiv" Sagde hun med et lille suk. Hun havde ellers håbet lidt på at møde en sød fyr i aften, og det havde hun jo... han var bare for ung til hende. Hun brød sig ikke rigtigt om unge fyre, hun foretrak nogen med lidt erfaring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 03:03

Ozzie nikkede hun lød så skuffet på en eller anden måde.. var det noget han havde gjordt? "Hmm.. du lyder skuffet.. noget galt?" mumlede han kort og håbede bare hun ville fortælle sandheden nu han spurgte og ikke komme med et eller andet utænkeligt grund som man alligvel kunne høre var løgn. Han vendte hovedet lidt væk og sukkede selv, han var vel bare ikke speciel tiltrækkende, han vidste da godt hvad de fleste piger her var ude efter, og hvis det var fordi han ikke var begyndt at flirte med hende.. så var det ikke medvilje da.. han havde bare sit hjerte, et andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:24

Sas vendte sig atter mod ham. "Nja... for at være ærlig havde jeg regnet med en lidt ældre mand til at købe drinks til mig..." hun smilede lidt. "Men på den anden side er jeg heldig at det var dig jeg stødt på...og ikke en af de fulde idioter der er herinde" Sagde hun med et lille grin. Godt nok havde hun håbet på noget andet, men faktisk var hun glad for at hun havde mødt ozzie. #Hellere en ny ven for livet end en enkel aftens fryd# tænkte hun ved sig selv for ligesom at gøre sig selv mere glad for situationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:44

Ozzie grinede lidt over hendes tilståelse "Jeg er desværre ingen mand, der må jeg skuffe dig" grinte han, han var ikke engang møndig inu. Han var dog heller ikke så ung igen syntes han ikke, han var jo 17 år.. det var da okay gammelt var det ikke? Ozzie smilte lidt "Det okay, hvis du er ude efter.. noget at bruge natten på.. så bliver jeg nød til at skuffe dig igen" sagde han og smilte vider "Så må du vider tl den næste" sagde han og tog sin drink mellem fingerne og vuggede den nærmest lidt inden han satte den for mundne og drak.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fordi.. i'm not!! - Sas Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fordi.. i'm not!! - Sas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fordi jeg kan? - Camille
» Bare fordi?... (Josh)
» Fordi der skal handles ind...
» Kun fordi Erenir var for doven! xP
» Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: