Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fordi.. i'm not!! - Sas

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 07:35

"Nej det er helt fint" Sagde hun med en rolig betryggende stemme. "Som sagt... så vil jeg hellere sidde her og snakke med dig end at blive lagt an på af de stive folk herinde..." Hun smilede lidt. "Hvad med om du fortalte lidt om dig selv?" Spurgte hun så prøvende. Hun vidste ikke rigtigt hvad de ellers kunne snakke om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 21:47

Ozzie nikekde og smilte bare, hun var jo meet venlig stillede, han rynkede lidt på næsen og prøvede at lugte sig frem til havd hun var for et væsen. "Naaah der er ikke så meget at fortælle.. jeg er lige flyttet til byen her fra et måndes tid siden" mumlede han kort, havd vilel hun vide? At hans hals var pyntet med adskillige vampyr bed fra diverse vampyrere? Ud over det var der intet spændene.. ikke sådan lige frem. "Jeg bor i en lejlighed i Shina.. har mødt et par nye mennesker og prøver bare at falde til" mumlede han vider, han havde ikek tænkt sig at fortælle hende om Jayden.. det var lidt for mærkeligt når de ikke kendte hinanden. Han rynkede igen på næsen og fik en skarp lugt i næsen? Men den kom ikke fra hende. Han gispede højlydt og væltede nærmest ned fra stolen. "Jeg.. jeg .. må gå nu" hvisked ehan og fumlede forvirret frem mod den vej han håbede et toilet eller en bag udgang var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 23:25

Sas sad og lyttede til ham og blev meget overrasket da han pludselig rejste sig og sagde at han ville gå. "Er der noget ivejen?" spurgte hun bekymret og rejste sig også. Hun ville ikke have at han gik på grund af noget hun havde gjort. "H-har jeg sagt noget forkert?" spurgte hun lidt nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 00:05

Ozzie vendte hovedet tilbage mod pigen, ja han kunne vel ikke bare lade hende side tilbage der, tænkt hvis det var hende det gik ud over, han måtte altså bare væk inden vampyeren opdagede hans duft.. af en eller anden grund kunne vampyere godt lide elver blod. Det fortaldte hans hals noget så fint den var pyntet med bide mærker.. over alt! "Nej.." sagde han stille og pegede diskret hen mod døren "Det ikke dig det er den kvinde eller mand der over" hviskede han, da han jo vidste hvor god hørelse vampyere havde. "Jeg må væk.. kan du se nogen bag udgang?" spurgte han stadig hviskende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 02:32

Sas lod diskret blikket glide i den retning han pegede. Så så hun på ham igen og nikkede. "kom..."sagde hun roligt og tog hans hånd. Hvis de løb eller opførte sig diskret nu ville de helt klart blive opdaget, det var bedre at blande sig med folk og så bare forsvinde. Hun hev ham med ud til gardaroben hvor der var et toilet både for herrer og damer. Hun hev ham med derind og låste døren. Så gik hun lidt hen af gangen med toiletterne hen til et vindue der førte om tilen gyde mellem der hvor de var og et gammel resturent. "hop ud her... og VENT på mig... jeg går ud igen, bliver lidt for ikke at skabe mistanke og så kommer jeg ud til dig" sagde hun og foldede sine hænder sammen, klar til at give ham en hestesko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Feb 2011, 03:21

Ozzie nikkede bare besværet og fulgte efter hende, det var så svært ikke at være bange for at gå ind inogen når hun trak sådan i ham, gud bare de ikke væltede ind i nogen! Eller faldt, ååårhh.. gud nej. Ozzie følte hvordan han var ved at falde over dørkarmen til toilettet men kunne tydeligt lugte hvor de var hende, alt lugtede af sæbe og pis.. virklig lækkert. Han hørte klikken fra låsen, de kunne da ikke gemme sig på et toilet.. helt ærligt? Han løftede hovedet mod hende "Hvad nu?" spurgte han stille emn fik ret hurtigt et svar.. kravle ud hvor.. hvordan? Jamen nej! "Sas.. nu må du gøre mig en tjenste." sagde han stille og bevægede sig mod hendes steme og fik fat i hendes arm. "Stol på mig, luk øjnene.. og åben dme ikke igen før jeg siger til" sagde han og lagde hænderne for hendes øjne. "Kan jeg stole på dig?" hviskede han lavt og tog fat i vindus karmen.. han kravlede fanme ikke ud der når han ikke kunne se en skid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Feb 2011, 05:24

Sas så lidt på ham og nikkede. Hun stolede på ham selvom de kun lige havde mødt hinanden så hun lukkede øjnene helt uvidende om hvad der ventede hende. Men hun stolede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 07:11

// Sas skriv noget mere. Som Jack siger.. så svært kan det helle ikke være //

Alias smilte lidt i det hun nikkede og løftede hånden han trak bindet af øjnene blinkede et par gange og vendte dem til lyset. Ligesom når man var vågent efter eeen lang nat, virklig udmattet, efter at have vågnet så mange gang i løbet af natten og ikke kunne følade i søvn og den slags. Han knugede bindet i håndne og kravlede ud af vinduet. Det gav et kort stød i hans krop da han ramte jorden og han trak med en hurtig bevægelse bindet for øjnene igen, hna turde ikke riskikere mere end højt nødvendigt. "så.." råbte han op til hende. "Jeg venter her" mumlede han og vendte sig om i tak med han fik et hårdt slag i maven og alt luften forlod hans lunger, og han drættede om på den kolde jord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:19

Sas forstod ikke helt hvorfor hun skulle have lukkede øjne men åbnede dem så igen og opdagede at han var ude. Hun trak på skuldrerne og gik så mod udgangen igen da hun hørte et bump udefra. Var det Ozzie? "Sh!t" mumlede hun for sig selv og gik ud af toilettet og gik udenfor og ud mod baggården med det samme. "Ozzie?" spurgte hun. Hun kunne ikke se en pind i dette mørke, var der ikke en gadelygte eller sådan noget inærheden. "Ozzie?" prøvede hun igen da hun første gang ikke havde fået svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 22:02

Ozzie stod lidt og tog sig til hovedet han var endelig ikek så glad for højder, han var ikke disideret højde skræk han brød sig bare ikke om at være højt oppe ikke at han ikek kunne eller blev syg eller noget, han brød sig bare ikke om det. "Jeg er her" hviskede han stille da han hørte hendes stemme et sted fra. Han bevægede sig mod stemmen og smilte utrygt for sig selv han greb ud i mørket og fik så fat i et eller andet varmt. "Sas" sagde han stille, hvis det ikke var hende så var han sikkert dødsdømt. Men det var hende lugten skar ham i næsen ldit efter, engel. Han smilte og gik tætter på hend eog omfavnede hende, "Jeg var så bange" hvisked ehan stille og knugede hende ind til sig stadig med bankende hjerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 02:02

Sas nåede hen til ham og mærkede hans hånd der rakte ud efter hende. Hun så ned på ham og smilte lettet. "jeg troede du var blevet slået ned eller sådan noget..." Sagde hun og lod blidt sin hånd køre gennem hans hår. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre da han tog fat om hende så hun besluttede sig for ikke at gøre noget og så bare lade ham falde list til ro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Feb 2011, 21:16

Ozzie smilte bare stille, ja det kunne ligeså godt havde været det som alt muligt andet. Fandtes der ikke en troldmand der ude i vernden et sted der kunne få ham til at glemme.. glemme alt det hele. "Nej nej jeg har det fint" mumlede han og så ned på hende, trods for han var den pivede.. og den yngste sikkert også, så var han altså stadig højre end hende, heldigvis for det. HAn blev dog lidt flov over krammet og trak sig disket ud af hendes arme igen. "Ehm.. vi må heller se at komme væk" mumlede han bare stille og bakkede bag ud lige ind i væggen, han udstødte et svagt gisp og lukkede øjnene i det hovedet ramte sten muren. "av" sukkede han og tog sig til hovedet som en virklig dum lille dreng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Mar 2011, 09:41

Sas kunne ikke lade vær med at smile over hans klodsethed. Det var da lidt sødt. "Kom" Sagde hun og rakte ham sin hånd. "Så længe vi er to er der mindre chance for at der er nogen der kaster sig over os" Sagde hun med et falsk optimistisk smil. Hun vidste jo godt at det ikke forminskede chancerne bare fordi at de var to men hun håbede på at hendes ord beroligede ham, bare en lille smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:15

Ozzie brummede bare noget stille og forbanede sig selv og sin klodsede hed på sit eget elver sprog. Han mumlede bare et kort "ja" da hun sagde han skulle komme og gik bare lige ind i hendes hånd da han ikke vidste hun havde rakt den ud til ham, han vendtede bare lidt forskærkket hovedet mod hende. "Hvad laver du!" spurgte han forvirrede og forstod ikke hvorfor hun havde.. slået ham i maven? Eller havd hun nu lige havde gang i. #Mh hvis du ikke slår mig ihjel først" mumlede han bare sakastiak. "Hvor skal vi hen?" spurgte han kort efter lidt nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:58

Sas fik et chok da ozzie valgte at gå lige ind i hende i stedet for at følge med. "av...h-hey!" Hun så lidt irriteret på ham da han gav hende skylden. "Hvad jeg laver? Det er dig der vælger at gå ind i min hånd istedet for at tage imod den" Hun ømmede sig lidt, det var heldigvis ikke så slemt... den var ikke engang forstuvet så mon ikke hun kunne se imellem fingre denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeTirs 12 Apr 2011, 19:07

Ozzie løftede hovedet lidt han kunne ikke rigtig se hende så han vidste ikke om han skulle tale ned eller op til hende, selv om han havde lyst til at tale ned til hende. "Du slog mig jo?" sagde han forvirret og forstod ikke hvad hun mente, havde han gået ind i hendes hånd? Det var vel klart han kunne jo ikke se noget, havde hun allerede glemt det? Det var lidt ondt var det ikke. Han sukkede og famlede for at finde hende hånd og fik tilbage fast i den efter at have prikket til hende et par gange, men bare lige så stille og ventede så bare på hun ville føre ham hvor end hun ville hen, hun kunne i det hele taget kidnappe ham hvis hun ville, han kunne ikke andet end at stole blindt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitimeTirs 12 Apr 2011, 19:07

Ozzie løftede hovedet lidt han kunne ikke rigtig se hende så han vidste ikke om han skulle tale ned eller op til hende, selv om han havde lyst til at tale ned til hende. "Du slog mig jo?" sagde han forvirret og forstod ikke hvad hun mente, havde han gået ind i hendes hånd? Det var vel klart han kunne jo ikke se noget, havde hun allerede glemt det? Det var lidt ondt var det ikke. Han sukkede og famlede for at finde hende hånd og fik tilbage fast i den efter at have prikket til hende et par gange, men bare lige så stille og ventede så bare på hun ville føre ham hvor end hun ville hen, hun kunne i det hele taget kidnappe ham hvis hun ville, han kunne ikke andet end at stole blindt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fordi.. i'm not!! - Sas   fordi.. i'm not!! - Sas - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fordi.. i'm not!! - Sas
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: