Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:36

Dato: 21 juni
Tid: 17:24
Vejr: silende regn, sorte skyer og let blæst
Sted: på en afsides café
Omgivelser: få kunder, servitricer og café ting

Det regnede.
Det var sådan noget regn som man kun ser i film, reklamer og den slags, for dette var ikke bare den sædvanlige regn. Nej for det stod fucking ned i stænger! Selvom Justin var vampyr, og derfor ikke var istand til at få forkølelse og den slags, var det ikke sjovt at være gennemblødt i Deepshell, og det var nok derfor han var inde på denne lille, men dog hyggelige, café som lå lidt afsides de større spisesteder. Han sad ved et hjørnebord, på en sofa som hang fast til væggen og med sin varme kakao i hænderne. Godt nok frøs han ikke men nu var det jo heller ikke fordi kakao var dødbringene vel? Han trak det ene ben op til sig og tjekkede kort sin mobil for vandskader eller noget, men der var intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:44

Selv om det regnede ret så kraftigt så havde det ikke fået alle til at holde sig indefor, en af dem var denne unge dæmon som elskede regn. han havde sine hænder ned i lommerne på sine sorte bukser, som klistrede sig fast til hans ben. hans sorte læderjakke holde sin trøje tør, udover uden ved ænderne af ærmeren da der var to huller til tommelfingerne som havde blevet våde af bukserne. hans lysehår hang og klistrede sig fast til hans ansigt, selv om det var helt vådt så så det stadig ret så godt ud. han så bare ind af de butikker som var til at se ind af, da nogle af dem var fulde af mennesker som ville holde sig væk fra regnen. han kom gående forbi en café og kiggede ind af den, han smilte lidt da han fik øje på en vampyr han kende til. så han gik bare hen til døren og åbnede den, han rystede sit hår når han var kommet ind og gik stille op og købte sig en kaffe. inden han gik ned til Justin og så lidt på ham, og inden han ville nå at sige at han ikke måtte sætte sig. så satte han sig bare ned overfor ham "hej" sagde han og varmede sine fingere mod koppen, inden han drak lidt af den dejlige smag af kaffe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:54

Justin løftede koppen og drak noget af sin kakao, men da han sænkede den igen faldt hans øjne på en person han aldrig havde troet han skulle støde på igen. *Brendon?* han så på ham uden at trække vejret som ellers var blevet en vane for ham siden han blev forvandlet, og han fulgte ham med øjnene mens han mest af alt bare troede han hallucinerede. Det var uvirkeligt at møde sin voldtægtsmand igen selvom han havde tilgivet ham. "Hey" sagde han stille da han så ham sætte sig men havde egentlig ikke noget imod det. Det var underligt...Brendon havde ydmyget, misbrugt og voldtaget ham og Justin bar ikke nag? Han fik jo også sin hævn sidste gang, men alligevel?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:01

Brendon så over på ham mens tankerne kørte rundt inde i hans hoved, han kunne ikke engang selv finde ud af dem og viste heller ikke hvad han ville gøre. han drak bare lidt mere af sin kaffe og prøvede at finde ud af hvorfor han havde gået der ind, selv om han jo godt viste at det gav sig selv. dog var det ikke nået han rigtigt gad finde sig i, selv om det kun var hans hjerne der var imod det. alt andet inde i ham havde slet ikke nået imod det "hvad laver du så her ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, og tog sin kop i hænderne og rykkede sig over ved siden af ham. han satte den på bordet igen og tog sin jakke af for at få nået af det våde tøj af, han kørte sine fingere igennem sit hår og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:08

Justin så på ham og bed sig i læben men svaret som kom lød mere selvsikkert end han havde regnet med det ville "søger ly for regnen" sagde han og så på ham da han flyttede sig hen ved siden af ham og tog jakken af. Justin indrømmede overfor sig selv i sit stille sind, at han i bund og grund faktisk så umådelig sexet ud med sit blonde, våde hår strøjet tilbage. han fattede stadig ikke sig selv "Hey...undskyld for sidst" sagde han stille og hentydede til at han nær havde dræbt ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:14

Brendon så bare på ham og prøvede at finde ud af hvad han tænkte, selv om han virkelig ikke kunne se hvad han skulle tænke på "når ja okay det regnet også ret så meget" sagde han og gav et lille grin fra sig, selv om han selv bare nød det fuldt ud. han elskede jo selv regnen utroligt meget, da det fik ham altid til at kunne høre sine egne tanker. han lag sit hoved lidt på skrå over det han sagde "hey.. jeg fortjente det jo, selv om syghuset har holdt mig fanget de sidste par dage" sagde han og smilte bare videre, da han jo godt viste at det var hans egen skyld. han kunne bare havde tænkt sig om inden han gjorde som han gjorde, og måske spurgt ham om han ville først
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:19

Justin nikkede og kastede et blik mod vinduet. Det regnede stadig lige så hårdt som før. "Ingen fortjener at dø...og jeg myrdede dig næsten" sagde han og ville bare ønske han ikke havde så dårlig samvittighed da det virkelig plagede ham hver dag selvom han godt vidste at Brendon havde fortjent noget af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:24

Brendon blev bare ved med at se på ham, og lod sine fingerespidse glide hen over det ar som Justin havde efterladt ham de to gange han havde blevet bidt af ham "du kunne jo lige så godt havde myrdet mig, så ville du i det mindste ikke havde set mig igen" sagde han og prøvede et eller andet sted at opmuntre ham, selv om det nok ikke var den bedste måde at gøre det på. og det sikkert også kun i Brendon's tilfælde var virkelig sjovt, han lag tøvende og usikkert sin hånd på hans knæ "jeg fortjente jo på alle måder at dø" sagde han ærligt og ville ikke holde det henne at han virkelig fortjente at dø
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:31

Justin rystede på hovedet "No fucking way" sagde han stille og ønskede på ingen måder at slå ham ihjel og desuden var der et lag af respekt som afskar ham for at dræbe ham - om han så ville det eller ej. Hans blik gled ned af sig selv og til brendons hånd da han lagde den på hans knæ, men han gjorde intet for at fjerne den eller komme væk hvilket nok var ret mærkeligt, men han var så godt som ligeglad "nej du gør ej...du har sikkert også nogle gode sider...et eller andet sted"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:35

Brendon grinte lidt af ham og tog sin kaffe i den frie hånd og drak lidt af den, han vende langsomt sit blik mod ham mens han drak. og synes at det var ret så sjovt at Justin ikke ville dræbe ham, han var selv sikker på at han hvis han ikke var ham selv så havde han dræbt sig. han satte sin kop på bordet igen, og vende mere sin front mod ham og smilte lidt "jeg det skal du ikke regne med" sagde han og kunne ikke selv se at der skulle være nogen god side i ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:42

Justin betragtede ham i stilhed da han løftede koppen fra bordet, og han indsnusede den varme duft af kaffe blandet med kakao. "jeg er fuldkommen ligeglad" sagde han og krydsede armene da han ikke havde flere argumenter imod det selvom han virkelig hadede at tabe en diskution.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:46

Brendon så underligt på ham og kunne virkelig ikke forstå ham, han begynde at nusse hans knæ med sin tommelfinger og smilte imens "jamen så er du bare det" sagde han og vende sit blik ned mod gulvet "du vil ikke havde at ham som har voldtaget dig to gange dør?" sagde han og så underligt på ham og kunne virkelig ikke forstå det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:50

Justin sukkede lydløst og nød den blide nussen på sit knæ "som jeg altid siger; jeg er mere engel end jeg er vampyr" mumlede han og kunne godt se hvorfor Brendon ikke forstod ham for det virkede da også bare urimeligt, men sådan var det ikke i Justins hoved. Han havde allerede tilgivet ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:52

Brendon tænkte lidt over det og nikkede langsomt "når okay" var det eneste han kunne få frem fra sine læber, da det var ret så underligt. selv var han jo mere en vampyr i det og ville med glæde se folk i smerte, han lag sit hoved lidt på skrå og rykkede sig tætter på ham "jamen du skal ikke tilgive mig" sagde han og viste at de fleste ville være lykkelig over at blive tilgivet, dog var det underligt for ham at Justin havde tilgivet ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:58

Justin løftede et øjenbryn og skævede til ham "vil du da have jeg skal hade dig?" spurgte han da det for ham virkelig lød sådan selvom han godt vidste hvad brendon mente med det. Han kunne bare ikke bare nag overfor ham når han ikke engang kunne tilgive sig selv for næsten at have drænet ham for blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:03

Brendon træk lidt på skulderne og prøvede at finde ud af hvordan han skulle kunne forklare det "nej det var ikke det jeg mente, jeg mente at jeg ikke fortjener at du tilgiver mig" sagde han og håbede det var en grund nok, eller mere at han havde forklaret det bedre. da han ikke viste hvordan han ellers skulle forklare det "jeg fortjener ikke at sige her" sagde han i en hviskende tone da han imens bøjede sig hen mod ham uden at tænke over det og kyssede ham blidt på kinden, han lod sin hånd som lå på hans kind flytte sig op på hans kind og vende hans ansigt mod sit. inden han lod sine læber møde hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:10

Justin åbnede munden men lukkede den så igen da han ikke vidste hvad han skulle sige, så han nikkede bare. Han rystede på hovedet og så på ham "kan vi ikke bare lade som om det aldrig er sket?" bad han og bed sig i læben da han virkelig ikke ønskede at tænke på det længere. Det gav ham en dårlig følelse i maven at diskutere om det. Han så på ham da han kyssede hans kind og kunne med det samme mærke en rosa kulær sprede sig over sine kinder og udgøre en rødmen som følge af Brendons kys på kinden. Han skulle lige til at sige noget men ordene blev standset af dæmonens varme læber mod hans kolde, og Justin havde det som om et elektrisk stød gik gennem hans krop og han trak lidt tøvende hovedet tilbage efter at have kysset med et par sekunder "Brendon jeg kan ikke gøre det her" sagde han og fugtede diskret sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:17

Brendon lyttede på hvad han sagde og træk sit hoved væk, han lod sin hånd forblive på hans kind og sukkede af det "det er okay" sagde han og tog sin hånd til sig, han træk hurtigt sin jakke på og drak det sidste af sin kaffe og gik op og gav den til damen som stod bag kassen. han lynede hurtigt sin jakke og kunne ikke være der længere, da han synes at det var ret så pinligt at han havde prøvet at kysset ham og blive afvist. han så kort over på ham og kørte sine fingere igennem sit hår, inden han hurtigt forsvandt ud af døren. han lag sine hænder ned i lommerne og begynde hurtigt at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 07:56

Justin rakte en hånd ud efter ham da han rejste sig men tøvede så pludselig og sænkede den igen. Han havde ikke modet til at stoppe ham eller i det mindste bede ham om at vente selvom han gerne ville have ham til at blive. Først nu hvor han kiggede ud på caféen hvor de få kunder sad, kunne han godt se at ham og brendon før havde fået tilskuere som dog hurtigt kiggede væk idet justins blik mødte deres. han rødmede svagt i kinderne og så efter ham da han gik ud i regnen i al hast. Hvad skulle han gøre? Han sukkede, fiskede sin mobil op fra lommen og skrev til 'Brendon - arbejde' som han hed på justins mobil. "Hvorfor gik du bare?". Beskeden blev efter lidt tids tøven sendt afsted til dæmonen og vampyren lukkede kort øjnene mens han bare ventede på en sms fra brendon som nok aldrig ville komme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 08:45

Brendon mærkede sin mobil i sin lomme og gik ind i den nærmeste gyde for at kunne se hvor regnen, han satte sig på en gammel skraldespand og tog sin mobil op af lommen. hans øjne blev lidt store da han så Justin's navn, han læste stille på hvad der stod og ville ikke virke som en svag dæmon. og derfor tænkte han længe over hvad han skulle sige, og lod sin ene hånd pjuske det våde hår. inden han tog sig sammen `jeg kunne ikk' blive der efter du afviste mig....´ skrev han og læste der flere gange før han sende den, han lag sin mobil ned i lommen igen og så ud på gå gaden hvor der gik få mennesker forbi. han sukkede lidt af det og kunne jo godt forstå hvorfor Justin ikke ville kysse ham, det var jo ikke ligefrem fordi det var normalt at kysse sin voldtægtsmand. dog var det jo ikke fordi Brendon gjorde det på den onde måde, måske den første gang dog ikke den anden. han lod sine fingerespidse glide hen over sine ar på halsen og lukkede sine øjne langsomt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 09:00

Justin sad for sig selv ved det ensomme bord og caféen blev langsomt tommere men der var stadig 3-4 andre personer til stede i rummet. Han ventede tålmodigt men regnede egentlig ikke med at få et svar fra Brendon fordi han for det første godt kunne have lagt mobilen derhjemme, for det andet kunne det jo være at han ikke havde lyst til at svare, og for det tredje gik han jo i regnvejr. Det var nok også derfor han blev så overrasket idet hans mobil vibrerede og viste instruktørens navn på skærmen. Han tænkte længe før han svarede "jeg har bare svært ved at kysse dig efter det der skete...det føles underligt" skrev han langsomt og læste det igennem en gang før han trykkede 'send' og håbede på det bedste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 09:07

Brendon blev bare siddende og var lidt i dække for regnen, for taget som gik lidt ud og derfor gjorde at det ikke kom regn ind på muren. og selv om skraldespanden stod helt tæt op af muren, så blev hans fødder stadig mere og mere våde af regnen. han tog sin mobil op af lommen igen da han kunne mærke den, han gav et lille suk fra sig. han havde mest lyst til at lægge sin mobil væk og ikke vide hvad der stod, han kunne dog alligevel ikke holde sig tilbage og åbnede beskeden. han så lidt på den og kunne jo virkelig godt forstå ham, dog havde han stadig lyst til at kysse ham `jeg forstå det godt, men det ændre ikk' på at jeg har lyst til at kysse dig´ skrev han med sine våde fingere og kunne knap nok se skærmen, han så lidt på det han havde skrevet inden han sende den. og lag sit hoved tilbage op mod muren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 05:36

Justin så sig lidt omkring og legede lidt med sin mobil ved at vende den mellem fingrene af ren rastløshed. Han mærkede så at den vibrerede og åbnede lidt efter beskeden mens han forsøgte at samle tankerne 'Har det her noget med følelser at gøre?' han sendte den sekundet efter og gad ikke tænke over det og derefter slette det, da han et eller andet sted virkelig gerne ville vide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 07:30

Brendon sad bare helt stille og viste ikke helt hvad han skulle gøre, det ene sted havde han lyst til at gå tilbage til ham. dog på den anden side har han bare lyst til at gå sin vej, han så ned på sin mobil og åbnede beskeden. han så længe på den og kunne ikke få sig selv til at svare på den, det ville være alt forkert og det viste han jo også godt. ingen ville jo tillade at de på nogen måde kunne være sammen og mest på den måde, han låste bare sin mobil og lag den ned i lommen. inden han hoppede ned fra skraldespanden og gik ud på gaden, og var både glad og ulykkelig over at regnen var taget lidt fra. han var ulykkelig over at han ikke længere kunne lade regnen tage hans tanker, og var glad for at han ikke var våd længere. han lag sine hænder ned i lommerne og begynde stille og gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 07:46

Justin sad på caféen et stykke tid efter og fik egentlig bare tiden til at gå med at kigge på sin mobil ind imellem og betragte regnen udenfor vinduet. Et lydløst suk forlod hans læber da det gik op for ham at spørgsmålet måske havde været for påtrængende og nærgående...Måske skulle han alligevel have tænkt sms'en igennem før han havde sendt den istedet for at prøve lykken? Stille rejste han sig, rettede svagt på sit tøj og gik mod døren som han åbnede og gik ud af. Hvorfor i al verden havde han dog også efterladt sit gamle liv tilbage i mørket? Hvis han ikke havde forladt sine venner og band, ikke havde flyttet og ikke havde søgt jobbet som pornomodel ville han sikkert stadig klare sig godt som han havde gjort før. Hvad med Jay? Han var den eneste som vidste hvad han lavede nu og hvor han var på nuværende tidspunkt og han havde lovet ikke at sige det til nogen hvilket han heller ikke havde gjort.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: