Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Empty
IndlægEmne: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 07:06

Tid: Ja.. Irl..
Dag + Dato: Irl!
Vejr: Hmh. Halv mørkt og koldt?
Sted: Byen i Werclare der!:D.
Omgivelser: Godt spørgsmål.
Påklædning: Tøj!

Pandora stod i en gyde. Ventede på at de fleste af menneskerne ville forsvinde så hun kunne komme ud fra sit skjul. Problemet var bare at de havde travlt med at købe julegaver. Hun tørrede noget af det løbende røde blod væk fra sin hage og tørrede sine hænder af i ligets trøje. Der var nok ikke nogen der lige kom der ind i gyden med mindre.. Ja. Med mindre så meget. Med mindre de ikke havde nogen hjerne at tænke med, hvilket de nok ikke havde. Hun så ned i sine hænder og smilede lidt. Blodet var efterhånden væk fra hænderne, men der var nok ikke nogen der lagde mærke til bare lidt blod på ens hænder.
Hun rystede på hovedet og gik ud på gaden. Pludselig var hendes tanker et helt andet sted end på liget i gyden og bekymringen for at blive opdaget. Lige nu lå de på Rose. Det var lang tid siden hun havde set hende. Men hun regnede egentlig ikke med at hun ville møde hende i byen. Ikke nu. Det kunne jo altid ske. Man vidste jo aldrig med hende Rose der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 07:59

Rose kom næsten dansende ned af fortorvet og var bare i et superb humør den dag. Hun var ikke tørstig, hun havde ingen bekymringer og det var kun lidt over en uge inden det var jul. Ja, det lysnede lidt op i hendes lille verden den dag.
Hun stoppede langsomt op da hun kunne lugte en anden vampyr som hun vidst kendte. Hun så sig omkring og fik øje på Pandora lidt længere fremme, ryggen mod hende, og kunne ikke lade vær med at smile. Det var ret lang tid siden at hun havde set den tøs, og var da glad for at møde hende et sted som dette.
Ligeglad med hvad folk troede, løb hun afsted og nærmest sprang på Pandora med et "Gjaaaaaaaarh!!" som vidst skulle ligne et underligt krigerisk råb, eller sår'n noget..... xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 08:18

Pandora nåede lige at vende sig om inden Rose hoppede på hende og begyndte så at grine for det var lige før hun var ved at falde bag over af bare overraskelse og chok. ''Roseeeeeh!'' sagde hun og krammede hende. Nøøøøøøøøj, hvor havde hun savnet hende! Hun så på hende og begyndte så at grine.
''Hvad skete der lige for det skrig der?'' spurgte hun med en fnisen. Hun var lige så underlig som hun plejede at være, men det kom jo ikke som en overraskelse for nogen. Alle mulige folk stod bare og gloede åndsvagt på dem fordi at Rose havde givet det skrig fra sig og Pandora havde grint rimelig højt, men.. Det var hun ligeglad med! De kunne tro hvad de ville kunne de.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 08:22

Rose grinte muntert og gav Pandora skiden et kæææmpe kram. Hun så på Pandora med store og overraskede øjne "Det var da mit total machomands skriiiiig!" sagde hun og ved ordet 'skrig' så lavede hun et af de der poses som mænd altid gjorde når de skulle sige at de var macho mænd, såååw stærke og hvad end de nu kunne finde på af løgne. "Har du ikke sådan et skrig?" spurgte hun og rystede på hovedet "Tsk tsk, Pandora!" sagde hun med en 'shame on you' tone og grinte derefter muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 08:34

Pandora gloede bare underligt på Rose, mens hun forklarede alt det underlige der. ''Tsk.. Selvfølgelig har jeg da det!'' svarede hun og gloede så lige ud i luften. ''Gjøøøøh?'' sagde hun og begyndte så at grine. ''Du skal ikke shame på mig! Det kan jeg godt sige dig'' sagde hun og lagde op til en sur mine, men det gik ikke så godt. Det kom mere til at ligne en 'ad' grimasse. Det lykkedes hende dog at holde grinet inde og ignorere de mange dumme mennesker der gik forbi dem. De havde det faktisk aaaaaaaaaaaaaaaaaaltid sjovt når de endelig fandt hinanden, hvilket ikke var så tit.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 08:44

Rose så på Pandora og nikkede af det 'skrig' hun havde, derefter gjorde hun den samme pose igen bare mere svagt for at forklare hvordan det lød "Det kan blive bedre..." sagde hun og grinte muntert.
Hun grinte og nikkede "Jeg gør hvad der passer mig" i en matter of fact tone og grinte muntert og gav Pandora et klap på kinden da hun satte det der fjæs op "Så så, Pandora... ikke alle er så perfekte som mig" sagde hun med et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 23:47

Pandora himlede med øjnene da hun sagde at alle ikke kunne være lige så perfekte som hende. ''Nu må der grines. Haha'' sagde hun med en ironisk stemme og grinte så meget svagt. Hun rækkede kort tunge af hende og smilede derefter til hende. ''Nåh.. Hvad har du så gået og lavet siden jeg ikke har set dig før nu?'' spurgte hun.
Som sagt var det jo laaaaang tid siden de havde set hinanden.

//Krea'svigt ._.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:46

Rose rakte tunge tilbage til Pandora og lagde sine arme over kors "Jeg lader som om at jeg ikke hørte den første!" sagde hun barnligt og trak derefter på skuldrene. Hvad pokker havde hun lavet på det sidste? "Absolutely NOTHING!" sagde hun med en finger op i vejret som om at hun lavede en 'Eureka' ting.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.   Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD. Icon_minitime

Eh.. Dadah? //Chrillah den dovne skid der!xD.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.
» Dam dam di daai (Til den dovne Vic! :b )
» Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.
» klik, klik, klik - til den dovne ^.^'

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: