| Rundt i byen... | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 03:34 | |
| Pandora kiggede over på Abby, og smilte hurtigt. Hun kom til at blotte sine tænder, men fik det hurtigt væk igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 03:35 | |
| Hun sendte ham et svagt smil der på ingen måde nåede hendes øjne, der var som to opaler. Kolde og grønne. Hendes blik gled kort over på Pandora før det igen hvilede på drengen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 03:40 | |
| Michael kiggede bare tilbage på hende og grinte venligt til hende. Ud af mundvigen hviskede han til Pandora "Du kan ikke lide hende... Vel?" Spurgte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 03:43 | |
| ''Nej og hun kan heller ikk lide miiq'' Hviskede hun tilbage. Pandora smilte til ham, på en venlig måde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 03:45 | |
| "Kan ses" hviskede han tilbage og smilte stadig til Abby. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 03:47 | |
| //Skal i bad folkens^^... Så jeg forsvinder lige... Vi siger jeg smutter på toilet xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 03:49 | |
| Abby lavede hurtigt tegnene for 'Hvem er du?' på tegnsprog. Efter hende mening var tegnsprog en angt nemmere måde at komunikere på end at tale.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:21 | |
| //I er godt nok nået langt...//
Michael pegede på sig selv med et spørgende ansigtsudtryk og svarede derefter tilbage. 'Jeg er Michael' Efter han havde gjort det kiggede han bare lidt forvirret på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:26 | |
| Pandora grinte kort af dem begge, og ventede bare på at Abby på et tidspunkt nåede over til dem. Hun smilte kort. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:28 | |
| 'Gabriella Van Helsing' sagde hun stadig på tegnsprog og pegede derefter på sig selv. Hun var ikke ret langt fra dem nu, og lod blikket glide over på Pandora, for at sikre sig at hun ikke fandt på nogle 'sjove' kunster |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:32 | |
| 'Michael Miedo A Los Demonios' svarede han og pegede selv på sig selv. Han smilte selv over det og grinte lidt over det selv.
//Hvor tæt står Michael og Pandora på hinanden???// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:35 | |
| //Skal liiiige spise nu// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:36 | |
| Pandora stirrede Abby ind i øjnene med et tomt og koldt blik. Hun sukkede svagt.
//Hmm, det ved jeg ikke?// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:49 | |
| Michael kiggede bare på dem begge med et underligt blik. I tankerne tegnede han dem begge igen så de sad klistret fast i hukommelsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:56 | |
| Pandora kiggede på dem med et lallende smil. Hun var i et okay lalle humør lige nu, men hun var ved at blive tørstig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 04:58 | |
| Abby stoppede op da hun ca en meter fra dem. Hun så lidt frem og tilbage mellem dem, stadig med det svage smil om munden. Hun havde ikke sagt noget i flere dag og vidste hun ville være hæs når hun først åbnede munden, så hun lod være... Og holdt sig til tegnsprog.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 05:01 | |
| Michael hev en flaske frem og rakte den til hende. 'Tørstig?' spurgte han med en enkel hånd. og smilte tilbage til Pandora |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 05:03 | |
| ''Ja, men det går'' Hun smilte prøvende venligt. Hun kiggede surt på Abby, men stoppede det.
//Sorry logger lige...// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 05:08 | |
| Abby smilede til Pandora ved dennes sure blik. Blikket i hendes egne øjne sagde: 'Noget galt?' på en drillende facon. Hun havde ikke ret mange våben på sig, og var ikke ligefrem klædt til kamp, så hun var ikke ude på skrammer... Lige nu... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 05:12 | |
| Michael rystede lidt med tasken fordi han stadig havde flasken med blod hvis hun blev ved med at være tørstig.
//Abby... Kender du den her siide?http://mutanter.danskforum.net/forum.htm... For så kan vi skrive der// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 05:14 | |
| //Nej det gør jeg ikke... Jeg opretter lige... Men den der side som Lucinia reklamere for, den er faktisk helt fed^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 05:17 | |
| //Hvad er det for en???// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 05:20 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 09:27 | |
| //Undskyld jeg smuttede skulle se en film ..//
Pandora kiggede bare hævntørstigt over på Abby, efter den aften ude i skoven. ''Du ved hvad der er galt''Hvæsede hun af hende. Hende's tænder blottede sig men hun prøvede at skjule dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rundt i byen... Lør 28 Nov 2009, 10:20 | |
| Hun smiled, men sagde stadig ikke noget. Hun morede sig over Pandoras vrede, men var inderst inde selv lige så hævntørstig og vred. Hvis ikke den skidne vampyr havde hjulpet hende, havde hun været død den aften... Men han skulleabsolut dukke op of rede hende... Møg bæster... |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rundt i byen... | |
| |
|
| |
| Rundt i byen... | |
|