| En aften tur // Ray // | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 09:44 | |
| "du er så sød"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 09:46 | |
| Tazz rødmede lidt og blev stille ved "Ilm søde" sagde hun kærligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 09:51 | |
| Han smilte til hende og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 09:53 | |
| Tazz blev blidt og kærligt ved og kyssede ham stille på panden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 09:59 | |
| Han smilte og nød det og nussede hende på låret nu mens hun gjorde det hun gjorde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 10:05 | |
| Tazz blev stille ved at nusse hans hår og nød at ham nussede hendes lår "bare sig til hvis du fryser søde" sagde hun stille og smilede kært til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 10:06 | |
| "skal jeg nok søde men det gør jeg ikke lige nu"sagde han med et smil på sine læber og blev ved mens han nød det hun gjorde ved hans hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 10:11 | |
| Tazz smilede sødt til ham "nåårh okii søde" sagde hun stille og blev blidt ved med at nusse og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 10:11 | |
| Han kiggede på hende med et smil og slappede bare af og nød det de lavede sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 20 Mar 2011, 23:14 | |
| Tazz blev stille og roligt ved og kyssede ham blidt på panden og smilede kært til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Tirs 22 Mar 2011, 09:31 | |
| han smilte til hende "har du det godt søde"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Tirs 22 Mar 2011, 19:55 | |
| Tazz blev blidt ved og kiggede sødt på ham "jaa har det fint nok" sagde hun stille "har du søde?" tilføjede hun efter lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 03:01 | |
| "ja jeg har det fint nok"sagde han med et smil på sine læber og lod den hånd han havde på hendes lår køre op til hendes underliv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 03:32 | |
| Tazz kiggede stille på ham og blev blidt ved med at nusse ham i håret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 03:37 | |
| Han kiggede på hende med et smil "er det hår jeg kan mærke mellem dine ben"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 03:41 | |
| Tazz rødmede lidt og nikkede stille "Jeg regnede joo iik med at jeg skulle sex imens jeg er gravid" sagde hun stille og kiggede lidt væk "Og jeg nåede joo iik at fjene det da du kom ud til miq" tilføjede hun efter lidt og kiggede stille på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 03:45 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "gør ikke noget skal jeg hjælpe dig med at fjerne det"sagde han og nussede hendes dusk stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 04:05 | |
| Tazz rødmede meget "Neej jeg kan bare gå ud og fjerne den nu hvis det er?" sagde hun stille og var lidt flov over den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 04:08 | |
| Han kiggede på hende "det går nok du bestemmer du helt selv"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 04:12 | |
| Tazz kiggede stille på ham "Jamen hvis du bedst kan li den glat søde så kan jeg godt gå ud og fjerne det" sagde hun stille og smilede sødt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 04:17 | |
| Han kiggede på hende med et smil "glat er gode men det er dem der har hår også"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 04:20 | |
| Tazz smilede sødt "Jeg kunne da godt lade lidt blive oppe i toppen" sagde hun stille og kiggede sødt på ham og nussede hans hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 04:35 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det kunne du jo"sagde han med et smil på sine læber og nussede hendes dusk "det øverste kan jo formes som et hjerte eller noget"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 05:52 | |
| Tazz nikkede stille til ham og flyttede stille sin hånd fra hans hovede "Men så må du joo hellere hjælpe miq lidt for det er svært med den her store mave" sagde hun mens hun holdte sig på maven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // Søn 27 Mar 2011, 05:55 | |
| Han kiggede på hende "skal jeg nok hvis du bare ligger dig ned på gulvet så skal jeg nok gøre det"sagde han med et smil og fandt tingene til det |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En aften tur // Ray // | |
| |
|
| |
| En aften tur // Ray // | |
|