Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fun?//Camilla-privat//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 10:05

S-byen
T-20.00
O-lidt mennesker
P-hvid t-shirt og sko og sorte bukser
V-lidt blæst


Ray var ude i byen og slappede af han havde ikke rigtig noget at lave når der ikke hvad noget der hjemme og lave *hvad skal man dog gi sig til at lave på denne tid den er godt nok ikke ret meget man kan lave men lidt er der nok*tænkte han og kiggede rundt.
Han smilte for sig selv og gik vider og tog en tandstik og satte den i munde og det linde at han suttede på den men det gjorde han jo nok også på en måde.
Han gik rundt uden at han ikke kunne finde på noget at lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 11:29

Camilla kom gående med sin vinter jakke på, hendes skridt var små og sukkende.
Hun kedede sig sneen forude var ikke det hun helst ville spilde sin tid med. Der lå en klump is foran, i hendes forrige liv gik hun til fodbold så ja hun forstillede sig det var en fodbold. Hun sparkede isklumpen ned for enden af vejen indtil hun kom til at sparke den ud på vejen. 2 når skidt pyt " sagde hun og gik lidt væk, derfra hvad mon hun nu skulle lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 11:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog noget sne op og formede det til en snebold og kastede den lige ud i luften og den var på vej mod en der gik længere henne og ramte den person og det var vist en pige han ramte *ups pokkers også*tænkte han og kiggede og løb hen for at se om pigen var okay "hej undskyld at jeg ramte dig"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 11:42

Camilla mærkede snebolden, men den gjorde ikke spor ondt, ´det eneste der skete var et lille chok " Uhh " Lod det fra hende og hun faldt hurtigt ned på jorden, det var choket der gjorde det " Hej ehmm det gør skam ikke noget, men godt sigtet " Sagde hun og rejste sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 11:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt at der ikke skete noget med dig for det ville jeg ikke kunne leve med lige nu"sagde han med et smil på sine læber og rakte hende hånde så hun kunne komme op og stå igen "navnet er Ray"sagde han venligt for at hun viste hvem han var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:00

Hun tog hans hånd for at komme ordenligt op og stå " Heei Ray, den snebold må så være et tegn på at du keder dig " sagde hun og smilede lidt " Og ray jeg hedder Camilla, men bare kald mig milla " sagde hun og grinede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:05

han kiggede på hende med et smil på sine læber "Camilla smukt navn"sagde han med et smil på sine læber "ja jeg kede mig temmelig meget hvad med dig"sagde han og kiggede bare på hende "hvad laver du her nu"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:11

Hun sukkede kort af glæde " Iligemåde Ray " smilede hun " Ja jeg keder mig osse en del, men nu har jeg da en at snakke en smule med " sagde hun og smilede så lidt " Ja jeg gik egentlig bare lidt rundt hvad laver du selv her?" Spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:16

han kiggede på hende "jeg gad ikke være der hjemme og glo"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "så jeg gik mig en tur og nu står jeg her og snakker med dig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:18

" Har du lyst til at lave noget med en som mig?" Spurgte hun og kiggede så på ham. Hun havde jo ikke noget at lave så ja hun kunne jo godt spørge, så hun smilede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:27

Han kiggede på hende "ja da det vil jeg da meget gerne men hvor gammel er du endelig Milla"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:32

" hmm ja jeg er 14år, hvor gammel er du Ray?" spurgte hun nysgerit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:38

han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er 26 men føler mig ikke sådan"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:41

" Når Ray, det er ligemeget alder er bare et tal, hvad har du lyst til at lavve?" spurgte hun med et sødt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:45

Han kiggede på hende "at ha det sjovt hvad med dig"sagde han og kiggede på hende med et smil.
Han var lidt i fest humør lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:47

" Når ja vi kunne tage hen på en club eller sådan noget " sagde hun og smilede så.
hun havde bare lyst til at hygge sig nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så kom med mig du er jo med mig"sagde han og gik hen mod en klub og ventede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:56

HUn gik hen imod ham og kiggede så lidt op på ham " ja jeg er med dig " sagde hun og smilede " hvilken club tar vi hen på +" spurgte hun og kiggede lidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:00

"bare sådan en lille hyggelig en hvor man kan ha det sjovt og danse sammen og sådan"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:02

Hun kiggede op på ham " Det lyder fedt nok " sagde hun og gik helt op til ham så hun gik ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:13

han gik hen til klubben og fik hende med ind og gik op i baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:15

Hun satte sig på barstolen og kiggede så mod Ray"Så er vi her og hvad skal vi så ?" Spurgte hun og kiggede med et smil på hende smukke læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:26

Han kiggede på hende "1 drik 2 danse 3 slappe af og snakke"sagde han det var de valg hun havde som de kunne lave sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:28

" Altså alle tre tilbud er jo gode så jeg mener den ældste afgør hvad vi skal " sagde hun og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik nogen driks til dem og gav hende 4 drinks i hånden "de til dig"sagde han med et smil og havde selv 4
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fun?//Camilla-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fun?//Camilla-privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: