Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

fun?//Camilla-privat//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

fun?//Camilla-privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:33

hun læftede lettede et af glassende " Skål" sagde hun og tog en stor tår, efter tåren kom den der lyd " Ahh"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:42

han stålte med hende "ja skål"sagde han og drak lidt og kiggede på hende "hvad så"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:43

" Den er god " sagde hun og kiggede lidt på ham, han var da okay, men hun ville gerne lære ham at kende,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt at den er god"sagde han og kiggede bare på hende og drak lidt mere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:47

Hun drak en smule mere " Når Ray vi drikker, slapper af og snakker på samme tid, så fortæl noget omdig selv " sagde hun med et imponerende blik iøjet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:48

Han kiggede på hende "jeg er en mand jeg bor for mig selv og er 26 kommer fra en rigmands familie og sådan hvad med dig"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:51

" Fedt nok " sagde hun og sukkede lidt "Jeg er en pige, ja jeg har et sted ta bo og jeg er bare glad for at han ville have mig boende, jeg er langt fra forkælet" sagde hun og kiggede lidt på ham .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay hyggelig"sagde han og kiggede bare han var glad for de var åbne overfor hinanden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:54

Hun drak det sidste i glasset og tog et andet " ja haha faktisk så har jeg været hjemløs flere gange " sagde hun og blev en smule flov over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:55

Han kiggede på hende "det var da ikke så sjovt"sagde han med et smil på sine læber og drak mere af den første til den var tom og tog den næste og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:57

" det var faktisk sjovt, man lære at tage ansvar " sagde hun og drak en smule mere af det nye glas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 13:59

Han kiggede på hende "ja det rigtig nok"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og smilte sødt til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:01

Hun havde pludselig fået det varmt, hun sad osse i den store vinter jakke, så hun lynede den op så hun sad i en t-shit der var hel hvid. Og gengav et sødt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:03

han smilte til hende og nød at sidde der med hende og slappede bare af "skal vi danse"spurgte han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:04

hun kiggede på ham " Det vil være mig en ære " sagde hun drillende og rejste sig op og ventede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:06

han kiggede på hende "jeg ved godt det ikke er hurtig sang og man skal være tæt men det har du vel ikke noget i mod vel"sagde han og gik hen til hende og tog om hendes hofter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:08

Hun kiggede på ham " Nej det har jeg ikke, men jeg er da ikke den bedste til at danse " sagde hun og så ned på hendes hofter hvor hans hænder var placeret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:10

han kiggede på hende "det går nok er jeg heller ikke"sagde han med et smil på sine læber og gav sig til at danse med hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:12

Hun lod sig følge i takten til Ray og lagde en arm om ham sådan så hun bare stod med dinglenede arme, hun kiggede på ham og smilede så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:15

han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvordan har hovedet det nu"spurgte han og kiggede på hende med det samme smil og dansede vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:17

Hun kiggede lidt på ham og smilede hun forstod ikke hvad han mente " hvad mener du søde?" spurgte hun og smilte igen, mens hun dansede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:19

Han kiggede på hende "med alkohol kan man blive svimmel"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og dansede med hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:20

" Når der skal nu ikke så meget alcohol til så har jeg det anderledes, som jeg faktisk har det nu " sagde hun og kiggede så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:23

han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han med et smil på sine læber og dansede vider og kørte en hånd ned og nussede hendes røv lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 14:24

hun mærkede godt hans hånd der nussede hendes røv lidt, så hun havde hænderne om ham, så hun begyndte en smule at nusse hans narke.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: fun?//Camilla-privat//   fun?//Camilla-privat// - Page 2 Icon_minitime

fun?//Camilla-privat//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Har jeg set dig før? - Privat ray.
» Bytur - Camilla
» Hvor vi mødes //Camilla//
» En by tur //Roy-privat//
» Why did i do that- PRIVAT.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum