Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hearable snow -Ray-

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hearable snow -Ray- Empty
IndlægEmne: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 08:18

T Whi knows, sent om aftenen.
S En lille bar i en næsten tom gade.
O Næsten ingen mennesker/væsner og et par enkelte ensomme lygtepæle.
P Sort stram nedringet tshirt og et par mørke cowboybukser og et par store sorte støvler med sølvspænder.
V Koldt og mørkt, Grå skyer. Ingen sol- eller månelys.

Jessie sad på en stol i baren og vippede lidt frem og tilbage med en øl hvilende på det ene knæ.
Nogen gange bladrede hun uintresseret i et motercykel blad, men ellers sad hun bare og kiggede ud.
For en gangs skyld var olien på hendes negle byttet om med neglelak og hun havde et par blodrøde diamanter i ørende.
Jernsmagen, fra blodet af hendes sidste offer hang stadig i munden og hun tændte en cigaret for at få den væk.
Hun askede på gulvet bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 08:23

Ray kom stille og roligt og kiggede rundt og så der var en bar som havde åben og fik løst til at se om der forgik noget der inde og kiggede sig omkring og gik op i baren og fik sig en øl og smilte for sig selv *hvad er det her dog for et sted har ikke set det før nu*tænkte han for sig selv og slappede bare af.
Han kiggede på sig selv og smilte han så ikke værst ud lige nu han havde en hvid t-shirt og sorte bukser og sko.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 08:31

Jessie så en fyr komme ind ad døren, og var lidt ligeglad. Hans tanker rungede i hendes hoved og var meget høje. Jessie var hurtig, og vendte sig om "Stedet blev åbnet for 15 år siden og ejeren hedder Rico" Smilede hun og vendte sig igen om og drak lidt af sin øl.
Hun satte den fra sig på baren, tog et hvæs af smøgen, og skodded den på bordpladen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 08:50

Han kiggede på en der lige pludselig snakkede til ham "okay der kan man bare se har heller ikke været her så længe"sagde han og kiggede på hende *hvem er hun dog og hvad vil hun siden hun snakkede til mig*tænker han og kiggede så bare lidt rundt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 08:54

Jessie kunne godt li' at lege med fyren i baren og hun vendte sig igen om "Du behøves ikke at vide hvem jeg er, og jeg svarede bare på dit spørgsmål" Hun smilede et sødt smil, vendte sig mod sin øl og bundede den. Hun satte den fra sig og bestilte en ny.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 18:03

Han kiggede på hende og undrede sig lidt over hvad og hvordan hun viste hvad han tænkte på hvad var hun dog og var hun nu tankelæser eller sådan noget "hvad er du og hvad er dit navn"sagde han og kiggede bare på hende uden at tage øjne fra hende.
Han ville ha nogen svar på det så han havde tømt sine tanker så der ikke var noget han tænkte på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 08:16

"Jeg kunne spørge dig om det samme" Smilede Jessie.
Hun vidste kun hvad han hevde tænkt på i den tid han havde været på den lille bar, men endnu havde hun ikke fået nogen oplysninger om ham. "Men du må da gerne få at vide hvad jeg hedder, jeg hedder Jessica, men jeg kaldes mest Jessie eller Jess" Sagde hun så, selvom det nok ragede ham langsomt hvad hun blev kaldt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hearable snow -Ray-   Hearable snow -Ray- Icon_minitime

Hearable snow -Ray-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Snow..
» Snow!- Oliver